Hva gjør man når man er helt tett i nesten når man våkner (testet oralt). Klarte såvidt å fullføre testingen uten å måtte puste med munnen. Kan det være derfor tempen ble så lav? Eller kan jeg forvente tr nå?
Kanskje festedipp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør man når man er helt tett i nesten når man våkner (testet oralt). Klarte såvidt å fullføre testingen uten å måtte puste med munnen. Kan det være derfor tempen ble så lav? Eller kan jeg forvente tr nå?
Skjønner det, det kan bli litt mye til tider når det tar så lang tid Jeg har vurdert det selv, men så synes jeg det er så spennende å følge med i syklusen, og i tillegg har jeg noe jeg kan gjøre hver dag ift babymakingen.Vurderer å droppe temping denne pp bare for å ta bort fokuset litt for min egen del.
Jeg bruker fertility friend, men det finnes flere ulike apper å bruke Det du trenger er et termometer med to desimaler (et basaltermometer). Det viktige er å prøve å måle tempen til samme klokkeslett hver dag. Det må gjøres etter du har fått minst tre timer søvn for at den skal bli mest mulig korrekt. Målingen er det første du gjør om morgenen. Måler du utover dagen/på kvelden så vil tempen svinge for mye til at du får noe tydelig mønster på hvordan du ligger an før og etter el. Jeg foretrekker å måle vaginalt. Jeg prøvde oralt første pp, men det svinger for mye i temperatur synes jeg. Hva folk velger å registrere i appen er forskjellig. Det er mye å velge i: utflod, livmortappen, el tester, symptomer, sex, medisiner etc. Lykke tilKan noen forklare hva slags app og hvordan? Basic til nybegynner liksom Tenkte å måle temp og registrere mensen i alle fall for å få oversikt til å begynne med... Og kanskje ettehvert slim og evt eggløsningstester. Annet man registrerer? Er takknemlig for om noen har litt tid til å forklare
Kanskje festedipp?
Glemte å skrive at jeg tester oralt så mente egentlig at jeg tror tempen er ugyldig. Men kan jo være mulig. Har egentlig mistet alt håp
Forstod du testet oralt. Gjør det selv, og det er skal ikke utgjøre SÅ stor forskjell dersom man temper med åpen munn. Mange våkner jo etter å ha sovet med åpen munn også, som man enten vet om eller ikke. Når er IKM da? Må holde fast på troen frem til den evinnelige kjipe tanta evt. kommer.
Åja... Hmm... da håper jeg virkelig det er festedipp! Ikm neste tirsdag eller onsdag så det er jo lenge til...
Satser på det beste! Men du har lang syklus!
Ja, den ble visst litt lang denne gangen. Siden august har de vært på 33, 32, 37, 38 og nå sist på 31 cd. Skulle gjerne hatt noen dager kortere
Det stemmer, tiden i dpo land snegler seg alltid avgårde! Lykke tilDagene i DPO-land går så treigt! I alle fall med laber form og masse symptomer
Vis vedlegget 219891
Sist PP gikk DPO dagene forbløffende fort, men denne gangen virker det som det så vidt går framover. Utålmodig? Finnes ikke i det hele tattDet stemmer, tiden i dpo land snegler seg alltid avgårde! Lykke til
Jeg bruker fertility friend, men det finnes flere ulike apper å bruke Det du trenger er et termometer med to desimaler (et basaltermometer). Det viktige er å prøve å måle tempen til samme klokkeslett hver dag. Det må gjøres etter du har fått minst tre timer søvn for at den skal bli mest mulig korrekt. Målingen er det første du gjør om morgenen. Måler du utover dagen/på kvelden så vil tempen svinge for mye til at du får noe tydelig mønster på hvordan du ligger an før og etter el. Jeg foretrekker å måle vaginalt. Jeg prøvde oralt første pp, men det svinger for mye i temperatur synes jeg. Hva folk velger å registrere i appen er forskjellig. Det er mye å velge i: utflod, livmortappen, el tester, symptomer, sex, medisiner etc. Lykke til
Takk Men når tempen øker så har EL vært, da er man jo over den fertile perioden.. Men man kan vel bruke det til å kartlegge syklus litt, spesielt om man har en regelmessig syklus så er det jo kjekt å vite cirka når man får EL neste gang
Flaks at det ikke er tiden i DPO-land som er så langdryg.
Velkommen til oss. Det er veldig gøy å tempe altså. Å tempe vaginalt er veldig lurt. Jeg fikk bedre målinger når jeg gikk over til det. Tempet oralt først men ble litt dumt når jeg var forkjøla osv. Viktigste er egentlig bare å tempe til samme til hver morgen (en time forskjell kan ha stor betydning for resultatet på tempen) sett alarmen gjerne litt tidlig og heller sov videre etter temping. Temp med en gang du våkner. Ikke gå ut av senga. Og gjerne da etter 3 timer sammenhengende søvn. Lykke til!Da blir jeg med i gruppa her, da [emoji4] begynner med temping når posten får levert termometeret mitt. Tenker tempe vaginalt siden vi har ett annet, vanlig febertermometer.
Noen start-up-tips? Jeg la egentlig fra meg tanken om temping fordi jeg sover veldig urolig og oppstykket, pluss at jeg plutselig har nattevakter her og der[emoji56] men når tr kom igjen så følte jeg et lite ønske om å prøve siden jeg liker å følge med på folk som temper
Jeg bruker appen fertility friend. Synes den er best. Du kan finne mye info om temping der også.Velkommen til oss. Det er veldig gøy å tempe altså. Å tempe vaginalt er veldig lurt. Jeg fikk bedre målinger når jeg gikk over til det. Tempet oralt først men ble litt dumt når jeg var forkjøla osv. Viktigste er egentlig bare å tempe til samme til hver morgen (en time forskjell kan ha stor betydning for resultatet på tempen) sett alarmen gjerne litt tidlig og heller sov videre etter temping. Temp med en gang du våkner. Ikke gå ut av senga. Og gjerne da etter 3 timer sammenhengende søvn. Lykke til!