Min graf i dag. 8 eller 10 dpo
Vis vedlegget 219704
Hvordan vet du at du er så mange dpo? Ifølge kurven ville jeg kanskje trodd 5 dpo, men det er jo vanskelig å si uten målinger for flere dager tilbake i tid da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min graf i dag. 8 eller 10 dpo
Vis vedlegget 219704
I følge puppene mine er jeg 8dpo Men jeg er ikke sikker. Å der var ei som sa i følge grafen min så det ut som jeg hadde hatt el et par dager før det. Men ja det er vanskelig,har nettopp begynt tempingen sånn at jeg har det som "vane" til neste pp om jeg ikke er gravid nåHvordan vet du at du er så mange dpo? Ifølge kurven ville jeg kanskje trodd 5 dpo, men det er jo vanskelig å si uten målinger for flere dager tilbake i tid da
Denne ser veldig lovende ut da! Ser ut som det ligger ann til en trifasisk kurve også. Var det ikke du som hadde hatt litt symtomer som økt utflod osv? Mensmurringer? Spennende! Krysser fingrene for degSer denne bra ut foreløpig?
Er nok en mulighet for at ff setter kryss på cd 24 vil jeg tro ja. Krysset kommer når du har hatt 3 høye temperaturer.Vis vedlegget 219717
Kan være ganske sikker på at el var i natt da jeg fikk veldig sterk test i går og mye svakere i dag pluss denne tempen. Noen som tenker noe annet?
Svarer igjen. Gikk tilbake å så at hun sa det samme som deg CD18 eller 19. Jeg så på dato 18 eller 19 Noe som egentlig stemmer best med symptomene jeg har hatt,så blir spennende å se når det faktisk var. Hvis det var sånn som dere tror,så ble det kun lagt inn aksjer på tirsdagen den ukenHvordan vet du at du er så mange dpo? Ifølge kurven ville jeg kanskje trodd 5 dpo, men det er jo vanskelig å si uten målinger for flere dager tilbake i tid da
Svarer igjen. Gikk tilbake å så at hun sa det samme som deg CD18 eller 19. Jeg så på dato 18 eller 19 Noe som egentlig stemmer best med symptomene jeg har hatt,så blir spennende å se når det faktisk var. Hvis det var sånn som dere tror,så ble det kun lagt inn aksjer på tirsdagen den uken
Nå mistet jeg litt håpet for denne pp'n
Remy!! GRATULERER
Ok, nå er jeg stressa. Sov dårlig i natt, men hadde i hvert fall fått et par timer sammenhengende da jeg målte. Og selv på mine mest kavete netter har jeg aldri fått så høy temp. Hvis tr kommer nå dør jeg av skuffelse.
Ja jeg håper det! Ikke annet å gjøre en å vente å se (sååååå mye venting!!!) å teste Helt ram på testinga denne gangen,klarer ikke styre megTirsdag som i tirsdag 21.? I så fall traff dere jo sannsynligvis på el-dagen, så jeg ville nok fortsatt å håpe
Edit: ser nå at det el muligens var på torsdag, ikke tirsdag men det er jo fortsatt gode muligheter med sex to dager før el! Og som sagt så kan det godt hende at kurven din hadde vist el på en annen dag hvis du hadde hatt målinger fra hele syklusen
Vis vedlegget 219717
Kan være ganske sikker på at el var i natt da jeg fikk veldig sterk test i går og mye svakere i dag pluss denne tempen. Noen som tenker noe annet?
Tuuusen takk, kjære deg, nå ble jeg helt rørt! Får skylde på hormoner, hehe. [emoji8]Remy!! GRATULERER
Det var (heldigvis for meg) ikke lenge jeg var i tempetråden, men har fulgt litt med etterpå, og har stille heiet på deg fra sidelinjen. Så hipp hipp hurra Gratulerer så mye!
Denne ser veldig lovende ut da! Ser ut som det ligger ann til en trifasisk kurve også. Var det ikke du som hadde hatt litt symtomer som økt utflod osv? Mensmurringer? Spennende! Krysser fingrene for deg
Takk for at dere er sånne irriterende optimister. [emoji23][emoji173]
Den spottingen ble aldri noe av, det var bare ørlite rosa en gang om formiddagen, og ikke noe mer (har hatt sopp, så antakelig derfor).
Sånn ser det ut i dag: [emoji6]
Trifasisk kurve: Når en kurve får tre nivåer – et lavt før eggløsning, et høyt etter eggløsning og et enda høyere et ca. en ukes tid etter eggløsning, kalles det en trifasisk kurve (derav navnet – tre faser).Hva betyr trifasisk kurve? Jo, hadde slim til 3 dpo og så ble det til utflod. Ikke sånn veldig masse. Plutselig er det ingenting og plutselig er det en del i dag føler jeg meg fyllasyk, kvalm, sliten, hadde stikking i puppene i hele går og litt i dag, så tror det er håp
Trifasisk kurve: Når en kurve får tre nivåer – et lavt før eggløsning, et høyt etter eggløsning og et enda høyere et ca. en ukes tid etter eggløsning, kalles det en trifasisk kurve (derav navnet – tre faser).
Trifasiske kurver er ofte et tegn på graviditet, da det som regel skyldes at kroppen har fått beskjed om å øke progesteronproduksjonen ytterligere.
Imidlertid kan man ha trifasisk kurve uten å være gravid, og man kan være gravid uten å ha trifasisk kurve.
Tempen er jo fortsatt ganske høy og jeg tenker at så lenge den holder seg godt over coverline så er det fortsatt innaførEr det dumt at den gikk litt ned i dag?
Tempen er jo fortsatt ganske høy og jeg tenker at så lenge den holder seg godt over coverline så er det fortsatt innafør
Akkurat det med trifasisk kurver og sånne ting kan jeg dessverre ikke noe omJa, er jo en uke til ikm ca. Så den bør jo holde seg oppe en stund. Men sånn med tanke på trifasisk kurve, stemmer min? Eller skulle den holdt seg helt der oppe da?