Vi som temper

Dagens graf. Og jeg skjønner like lite av hva kroppen min driver med :P Ingen tegn til mensen enda, og tok en ny graviditetstest i dag tidlig. Den var negativ. Kan skimte en svak strek, men den ser grå ut, så er bare skygge kan jeg tenke meg. Har brukt strimmeltestene fra billige-tester, og de har alltid vært pålitelige før.. Men vurderer en digital fra apoteket i morra :)

Vedlegg

• b_rKpcNu.png
    b_rKpcNu.png
    31,6 KB · Visninger: 95
TR kom i dag på IKM. Sånn endte grafen:

b541abdfaaf71d605a2fb456968326c0.jpg

Det er første syklus jeg har tempet og det har vært veldig nyttig, lærerikt og spennende! :)

abe444decbc0c1585b966ee256d67edd.jpg

Her venter jeg fortsatt på el! Begynner å bli lei nå.. Trøster meg med at dagens temp på CD20 var 36.22, akkurat det samme som den syklusen jeg ble gravid med nr 1, med el på CD20 ! :-) Kanskje det betyr lykke?

Skjønner ikke helt hva kroppen driver med her jeg altså....
tempen fyker jo opp og ned, ingen tegn til elsmerter eller elslim.... [emoji53]

b739742ae42ca47181d78ef7f5ad25cf.jpg

Skjønner ikke helt hva kroppen driver med her jeg altså....
tempen fyker jo opp og ned, ingen tegn til elsmerter eller elslim.... [emoji53]

b739742ae42ca47181d78ef7f5ad25cf.jpg

Litt taggete kurve, ja! Temper du oralt? Av og til kan man oppleve litt vel lave temperaturer da :) Alle disse tempene hadde vært under min coverline (den horisontale streken i ff-krysset, altså lav temp), men det kommer jo an på hvilke temperaturer du vanligvis har før og etter el :)

Litt taggete kurve, ja! Temper du oralt? Av og til kan man oppleve litt vel lave temperaturer da :) Alle disse tempene hadde vært under min coverline (den horisontale streken i ff-krysset, altså lav temp), men det kommer jo an på hvilke temperaturer du vanligvis har før og etter el :)

Ja temper oralt.
Første måling idag viste 32,33!! Grader [emoji33][emoji23]
Så målte en gang til som var litt bedre.
Vet ikke helt temp før og etter el siden det er noen år siden sist jeg tempet[emoji85]

Ja temper oralt.
Første måling idag viste 32,33!! Grader [emoji33][emoji23]
Så målte en gang til som var litt bedre.
Vet ikke helt temp før og etter el siden det er noen år siden sist jeg tempet[emoji85]

Ja, jeg tempet oralt den første syklusen jeg tempet, men funket så dårlig for meg at jeg måtte bytte til vaginalt :) Men det er jo enda en ting som varierer fra person til person! Hvis du får veldig lave temperaturer kan det lønne seg å varme termometeret litt i armhulen (eventuelt en mindre svett plass, hihi) før du legger det under tunga.

Whaat hvorfor flyttet krysset seg i dag og ble prikkete når jeg la inn nye målingen?
c891a10ca270025d76f4be0584835012.jpg

Sånn var den i går
c8c16f3280e44da13114ff4bbdc6af8b.jpg

Edit: fjernet den tidligste positive el-testen og da ble den lik den i går igjen :p

Last edited:
Denna eggløsningstesten er positiv sant? Jeg blir gal jeg altså... I dag tidlig tok jeg en eggløsningstest bare for å se, siden de kan være positive ved graviditet også. Det var den på bildet. Så jeg dro på apoteket og kjøpte en CB digital og en vanlig fra A1. De ble negative begge to. Tok en ny eggløsningstest, og den ble lik som den på bildet. Nå er det 6 dager siden jeg skulle hatt mensen! Kan vel ikke ha eggløsning da vel? Legger ved grafen min og..

Vedlegg

• 20170227_095235.jpg
    20170227_095235.jpg
    802,9 KB · Visninger: 84
  • b_RaVWvi.png
    b_RaVWvi.png
    38,4 KB · Visninger: 96
Denna eggløsningstesten er positiv sant? Jeg blir gal jeg altså... I dag tidlig tok jeg en eggløsningstest bare for å se, siden de kan være positive ved graviditet også. Det var den på bildet. Så jeg dro på apoteket og kjøpte en CB digital og en vanlig fra A1. De ble negative begge to. Tok en ny eggløsningstest, og den ble lik som den på bildet. Nå er det 6 dager siden jeg skulle hatt mensen! Kan vel ikke ha eggløsning da vel? Legger ved grafen min og..
Ser ut som du kan ha hatt forsinket eggløsning. Har skjedd meg at jeg fikk eggløsning på cd 30. Ble også gravid den syklusen så trenger ikke å være negativt. Legg inn aksjer nå du i tilfelle også vil du da eventuelt ha ikm dag om ca 14 dager fra i dag.

Kan hende at kroppen ikke har klart å slippe egget tidligere og nå prøver igjen.

Ser ut som du kan ha hatt forsinket eggløsning. Har skjedd meg at jeg fikk eggløsning på cd 30. Ble også gravid den syklusen så trenger ikke å være negativt. Legg inn aksjer nå du i tilfelle også vil du da eventuelt ha ikm dag om ca 14 dager fra i dag.

Å? Så det er ikke helt tullete at jeg faktisk kan ha eggløsning så seint da? Da skal jeg hoppe i høyet i kveld ja :angelic: :D Hehe :)

Kan noen se på min chart? Er håpet ute nå da? Tempen er jo fortsatt godt over coverline selv om den har sunket litt. Ikm i morgen tror jeg. Har hatt uregelmessig syklus så aner ikke egentlig når el var (ikke testet) men tenker pga temp.stigning at det er riktig som ff fant, at el var den 14. Synker ikke tempen under coverline før den dagen man får mensen? Er min første mnd som temper....

Vedlegg

• b_P0MYdO.png
    b_P0MYdO.png
    45,4 KB · Visninger: 87
Back
Topp