Haha, så søt mann! [emoji23]Lite spennende å melde her, jeg venter fortsatt på el
Og så må jeg bare vise hvor søt mannen min er, som synes tempinga er like spennende som meg [emoji14]
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, så søt mann! [emoji23]Lite spennende å melde her, jeg venter fortsatt på el
Og så må jeg bare vise hvor søt mannen min er, som synes tempinga er like spennende som meg [emoji14]
Hurra!!! Gratulerer så myeTakk for at dere er sånne irriterende optimister. [emoji23][emoji173]
Den spottingen ble aldri noe av, det var bare ørlite rosa en gang om formiddagen, og ikke noe mer (har hatt sopp, så antakelig derfor).
Sånn ser det ut i dag: [emoji6]
Ikke tydelig kanskje.. men synes liksom han har økt ytterligere etter 7 dpo med unntak av to tempdipp. Men spiller jo ingen rolle hva kurven sier så lenge du er gravid uansett. Kos deg i novemberforumet og lykke til videre.Er vel ikke trifasisk den der, da hadde vel FF sagt fra. Synes ikke det er noe tydelig skift nummer to liksom?
Det blir november!
Hei
Har akkurat begynt med denna tempinga Vi har enda ikke begynt første prøveperiode, men tenkte jeg skulle begynne før mensen denna mnd så jeg ble vant til tempinga før vi går inn for real Greia er at jeg nå er 3 dager på overtid... Har uregelmessig syklus fra før, men det er bare snakk om mellom 27 og 29 dager. Nå er jeg på dag 31. Tok en graviditetstest i dag, og den var negativ. Hvis jeg hadde eggløsning lørdag 11 februar som FF her viser, kan en graviditetstest være for tidlig å ta da? Eller er det bare forsinka eggløsning som har forskøvet mensen? Blir ikke klok på denna kroppen altså, hehe
Det kan godt hende at du hadde el 11. februar, men for å pirke litt så er det ikke ff som sier det du har lagt inn el-smerter og el-slim, men ff angir el med et kryss (stiplet eller heltrukket linje). Kan det være at el var fredag 17.? Eller er det så seint at det er usannsynlig?
Ja. Minus synkingen når egget fester seg.. det er det ikke alle som opplever [emoji4]Jeg blir litt forvirra nå kjenner jeg.. Kan noen forklare hvordan det egentlig funker ift tempinga? Har jeg forstått det rett at tempen først skal gå litt ned når man har eggløsning, for så å stige etter eggløsning, for så å synke igjen før mensen? Og hvis egget blir befrukta så skal tempen synke når det fester seg, for så å stige igjen og holde seg høy som tegn på at man er gravid?
Ja. Minus synkingen når egget fester seg.. det er det ikke alle som opplever [emoji4]
Har jeg forstått det rett at tempen først skal gå litt ned når man har eggløsning, for så å stige etter eggløsning, for så å synke igjen før mensen?
Og hvis egget blir befrukta så skal tempen synke når det fester seg, for så å stige igjen og holde seg høy som tegn på at man er gravid?
Ja, selvfølgelig Jeg forvirrer meg sjøl litt Jeg skulle jo hatt mensen den 21/22 februar, så den 17 er vel litt seint? Men samtidig så er det tydeligvis et eller anna kroppen tuller med nå ettersom jeg er såpass mye over tida enn normalt.. Er sikkert bare eggløsninga som har kommi seinere enn normalt. Men man håper jo uansett at det er en spire som har kommi Skal begynne med eggløsningstester i tillegg etter at jeg eventuelt har fått mensen, så blir spennende fremover altså
Håper det ga deg litt svar, og at du fortsetter med temping! Det er veldig gøy
Det hadde jo vært lettere å lese grafen din hvis du hadde hatt flere målinger i løpet av syklusen, men det er altså en mulighet at el har vært forsinket, og at den var fredag 17. I så fall er du 7 dpo, og det er for tidlig til at gravididetstestene slår ut. Kanskje om noen dager?? Krysser fingrene for deg
Hvordan gjør dere det hvis dere får feber? Jeg hadde el igår å ble såklart febersyk igårkveld.. tempen idag var jo da 38.63 og ladycompen lyste F (feber) . Skal jeg da bare droppe temping til jeg er feberfri?
Ja enig med maja_mi85. Også kan du bare notere at du har feber de dagene det gjelder.Hvordan gjør dere det hvis dere får feber? Jeg hadde el igår å ble såklart febersyk igårkveld.. tempen idag var jo da 38.63 og ladycompen lyste F (feber) . Skal jeg da bare droppe temping til jeg er feberfri?
Hvordan går det med deg Jolanda?Litt usikker på hva tempen driver med nå men forventer TR hvert øyeblikk (IKM i morgen).