Neppe, er på cd12, IKM i morgen. Og jeg begynner ofte å spotte dagen før.Oh, no... Kan det være at det er en veldig sen festeblødning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neppe, er på cd12, IKM i morgen. Og jeg begynner ofte å spotte dagen før.Oh, no... Kan det være at det er en veldig sen festeblødning?
Vet ikke om det blir noe testing i det hele tatt, ser ut til at jeg begynner å spotte nå ... [emoji22]
Vet ikke om det blir noe testing i det hele tatt, ser ut til at jeg begynner å spotte nå ... [emoji22]
Æsj, så kjedeligVet ikke om det blir noe testing i det hele tatt, ser ut til at jeg begynner å spotte nå ... [emoji22]
Har jeg kjøpt meg også. Veldig fornøyd!Følte plutselig for å kjøpe ff premiumser at jeg har veldig like kurver fra syklus til syklus, gravid eller ei (oransje er gravidgraf). Spent på om det gjelder for denne syklusen også, i så fall bør tempen stige i løpet av de nærmeste dagene
![]()
Mange spotter rundt ikm selv om man er gravid også. Har en venninne som gjorde det. Ho er i uke 28 nå.Vet ikke om det blir noe testing i det hele tatt, ser ut til at jeg begynner å spotte nå ... [emoji22]
Må vente til etter første ordentlige tr før jeg prøver igjen. Men tenkte å tempe frem til det uansett bare for å se hva kroppen driver med og at alt normaliserer seg etter SA'en.Har du blitt prøver igjen? Så banneret ditt nå...![]()
Jeg hadde en SA i uke 6..Har du blitt prøver igjen? Så banneret ditt nå...![]()
Jeg hadde en SA i uke 6..

Jeg hadde en SA i uke 6..

Ut i fra den der ser det ikke ut som EL har vært ennå. (Evt har den vært før du begynte å tempe.) Ser du har lagt inn sporadiske EL-tester, har du tatt flere enn de du har lagt inn? Noen positive, eller som ser ut til å nærme seg?Vis vedlegget 219368
Hva tror dere om denne? Er det noe å tro?![]()
Sov veldig urolig og våknet mye før første tempen da jeg var helt ny på det denne syklusen. Fikk ikke startet før cd 10 pga venting på termometer.
Har 23 dagers syklus, ikm på førstkommende tirsdag og vet ikke når el har vært. Ovia spådde først 14. Feb/cd 10 som mest fruktbar men forsøv den så til 17.feb/cd13.
Er det jeg tenker jeg og.Jeg holder en knapp på at den var rett før jeg fikk starta å tempe. Ovia beregnet det fertile vinduet til å starte rett etter tr. Jeg hadde ingen el tester før de kom sammen med termometeret så da testet jeg ikke med en gang siden jeg trodde el allerede hadde vært. Så tok jeg de testene som er registrert da vinduet mitt plutselig ble flyttet. Alle veldig svake og negative.Ut i fra den der ser det ikke ut som EL har vært ennå. (Evt har den vært før du begynte å tempe.) Ser du har lagt inn sporadiske EL-tester, har du tatt flere enn de du har lagt inn? Noen positive, eller som ser ut til å nærme seg?![]()

Det var heldigvis såpass tidlig, men trist er det uansett. Men velger å se på nye muligheter i steden. Nå kommer jo våren snart og det er fin tid å prøve på da.. hi hi. Så nå er det bare å vente på tr. Trist at du også har mistet. Håper det går bra med deg og at en ny spire sitter raskt for deg ogsåÅh, så leit...Mistet jeg også sist, tross "W"´n i grafen for "WIN", men ville ikke si det til deg, i håp om at det gikk bra med deg fordi om. Håper det går bedre med deg nå og at en ny spire sitter snart igjen. Klem
![]()
Tok det lang tid før du fikk tr? Tempen er på vei nedover ihvertfall.. selv om den fremdeles er høy. Og gtestene er nesten negative nå. Så vil tro hcg'en snart er ute av kroppen.
Det var heldigvis såpass tidlig, men trist er det uansett. Men velger å se på nye muligheter i steden. Nå kommer jo våren snart og det er fin tid å prøve på da.. hi hi. Så nå er det bare å vente på tr. Trist at du også har mistet. Håper det går bra med deg og at en ny spire sitter raskt for deg ogsåTok det lang tid før du fikk tr? Tempen er på vei nedover ihvertfall.. selv om den fremdeles er høy. Og gtestene er nesten negative nå. Så vil tro hcg'en snart er ute av kroppen.