Vi som temper

Hehe, ja det er vel forsåvidt sant :p satser på det klaffer før mini har fått alle tennene sine ihvertfall :eek: Hehe

He he, ja satser på det klaffer veldig veldig snart :)
Har dere prøvd lenge?

Æsj håper det var bare et dipp. Hvordan var tempen i dag?
da4e03868ce10a6820ef21c1019848d9.jpg

Den har faktisk gått opp igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Sov litt ujevnt på slutten i morges, men det pleier ikke å gi SÅ store utslag, da. Uansett er ikke IKM før fredag, så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til ... (Jeg hater å teste, så jeg venter heller på tr.)

He he, ja satser på det klaffer veldig veldig snart :)
Har dere prøvd lenge?

Nei, ikke aktivt. Men tenkt "det som skjer, skjer" siden august :p er bare i pp2 nå. Men angrer litt på at vi ikke begynte aktivt litt før, siden helsen min er bedre på vinterhalvåret. Men dersom jeg blir gravid så blir jeg nesten symptomfri. Så håper veldig at det klaffet denne gangen. Vi hopper nok over termin i desember siden forrige fødte jeg tidlig første juledag :p tenker det er nok med én som har bursdag midt i julen :p

Den har faktisk gått opp igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Sov litt ujevnt på slutten i morges, men det pleier ikke å gi SÅ store utslag, da. Uansett er ikke IKM før fredag, så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til ... (Jeg hater å teste, så jeg venter heller på tr.)

Så spennende!! [emoji1319]

Ligner jo på den W som jeg fikk når jeg var gravid da.. ;):D Håper det klaffer for deg :Heartred

Nei, ikke aktivt. Men tenkt "det som skjer, skjer" siden august :p er bare i pp2 nå. Men angrer litt på at vi ikke begynte aktivt litt før, siden helsen min er bedre på vinterhalvåret. Men dersom jeg blir gravid så blir jeg nesten symptomfri. Så håper veldig at det klaffet denne gangen. Vi hopper nok over termin i desember siden forrige fødte jeg tidlig første juledag :p tenker det er nok med én som har bursdag midt i julen :p

Åja :) hvorfor er helsen bedre på vinteren?
Første juledag ja, det var jo en fin julegave da :)

I dag har den gått ned til 35,54. Så da regner jeg med at TR kommer i morgen. :( Greit å få starta asap på ny pp da :)

Æsj, kjedelig. :(
Men bra du ser fremover da :)

Åja :) hvorfor er helsen bedre på vinteren?
Første juledag ja, det var jo en fin julegave da :)

Vet faktisk ikke :p har konkludert at det er varmen og "damp" været som gjør at jeg får værst smerter (leddgikt). Selvom bergensværet er ganske fuktig året rundt så er det værst på sommeren.
Jaaa herregud! Det er den beste julegaven man kan få! Hadde aldri hoppet over termin i desember hvis jeg ikke allerede hadde hatt en mini som ble født da :) han var nøye planlagt :D bare kom 10 dager før termin da :p men jeg vet også at de med leddgikt gjerne føder før termin :)
Hvor lenge har du prøvd? Har du noen fra før?

Back
Topp