Åja, he he får satse på det men så kommer det vel en ny jeksel
Hehe, ja det er vel forsåvidt sant satser på det klaffer før mini har fått alle tennene sine ihvertfall Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, he he får satse på det men så kommer det vel en ny jeksel
Hehe, ja det er vel forsåvidt sant satser på det klaffer før mini har fått alle tennene sine ihvertfall Hehe
Æsj håper det var bare et dipp. Hvordan var tempen i dag?
He he, ja satser på det klaffer veldig veldig snart
Har dere prøvd lenge?
Så kjedelig. Her spotter jeg.
Bedre lykke denne pp <3
Den har faktisk gått opp igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Sov litt ujevnt på slutten i morges, men det pleier ikke å gi SÅ store utslag, da. Uansett er ikke IKM før fredag, så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til ... (Jeg hater å teste, så jeg venter heller på tr.)
Sånn er min graf. Bruker ikke å fall før spottingen kommer. Fikk skygge på testene i går, men blenda i dag.
Kjedelig med blenda test, men jeg heier fortsatt!
Sånn er min graf. Bruker ikke å fall før spottingen kommer. Fikk skygge på testene i går, men blenda i dag.
Takk! Gir ikke opp før tanta er her!Grafen ser jo veldig lovende ut da
Takk takk! Ønsker meg så veldig 2 streker. Er så lei Blenda at jeg nesten ser strek på hva som helst.Kjedelig med blenda test, men jeg heier fortsatt!
Huff ja, jeg ønsker så sterkt å bli gravid nå at jeg nesten ikke tror på det når mensen kommer engang! [emoji23]Takk takk! Ønsker meg så veldig 2 streker. Er så lei Blenda at jeg nesten ser strek på hva som helst.
Hehe. En blir helt ødelagt av denne prøvingen. [emoji6] tror jeg for kjøpe meg rosa tusj snart. He he. [emoji23][emoji23]Huff ja, jeg ønsker så sterkt å bli gravid nå at jeg nesten ikke tror på det når mensen kommer engang! [emoji23]
Hvordan går det her?
Ligner jo på den W som jeg fikk når jeg var gravid da.. Håper det klaffer for deg
Den har faktisk gått opp igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Sov litt ujevnt på slutten i morges, men det pleier ikke å gi SÅ store utslag, da. Uansett er ikke IKM før fredag, så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til ... (Jeg hater å teste, så jeg venter heller på tr.)
Nei, ikke aktivt. Men tenkt "det som skjer, skjer" siden august er bare i pp2 nå. Men angrer litt på at vi ikke begynte aktivt litt før, siden helsen min er bedre på vinterhalvåret. Men dersom jeg blir gravid så blir jeg nesten symptomfri. Så håper veldig at det klaffet denne gangen. Vi hopper nok over termin i desember siden forrige fødte jeg tidlig første juledag tenker det er nok med én som har bursdag midt i julen
I dag har den gått ned til 35,54. Så da regner jeg med at TR kommer i morgen. Greit å få starta asap på ny pp da
Æsj, kjedelig.
Men bra du ser fremover da
Åja hvorfor er helsen bedre på vinteren?
Første juledag ja, det var jo en fin julegave da
Oi, mente 36,54 og ikke 35,54. Aldri hatt så lavt tror jeg haha!