Vi som temper

Vet faktisk ikke :p har konkludert at det er varmen og "damp" været som gjør at jeg får værst smerter (leddgikt). Selvom bergensværet er ganske fuktig året rundt så er det værst på sommeren.
Jaaa herregud! Det er den beste julegaven man kan få! Hadde aldri hoppet over termin i desember hvis jeg ikke allerede hadde hatt en mini som ble født da :) han var nøye planlagt :D bare kom 10 dager før termin da :p men jeg vet også at de med leddgikt gjerne føder før termin :)
Hvor lenge har du prøvd? Har du noen fra før?

Ah, har du leddgikt. Ja har jo hørt at vær og vind påvirker verken da. Er det vanlig å bli symptomfri under graviditet altså?
Jeg har ei jente født sent i november, og har aldri sett noe problem med det, så desember går fint her også :) hvis det klaffer denne pp blir termin begynnelsen av desember.
Fikk tr i dag... så Begynner på pp 20 nå :arghh:, har ny mann og vi har ingen felles barn.

Ah, har du leddgikt. Ja har jo hørt at vær og vind påvirker verken da. Er det vanlig å bli symptomfri under graviditet altså?
Jeg har ei jente født sent i november, og har aldri sett noe problem med det, så desember går fint her også :) hvis det klaffer denne pp blir termin begynnelsen av desember.
Fikk tr i dag... så Begynner på pp 20 nå :arghh:, har ny mann og vi har ingen felles barn.

Jepp. Ja det er helt fantastisk. Så jeg savner å gå gravid altså. Bare regner med det blir mye tyngre denne gangen siden jeg har en mini å løpe etter :p

Åå :) hvor gammel er datteren din da?
Æsj, kjipt med tr! Håper det klaffer på neste pp da! Det er veldig koselig å gå høygravid i julen faktisk :) jeg gikk rundt å sang på juuulenatt julenatt, ventetiden er over :p også ble han født på første juledag :p selvom det virket som han prøvde å treffe på julaften! Kommer aldri til å glemme at jeg spiste pinnekjøtt med rier hvert femte minutt :p haha
Uansett, lykke til med neste pp :)

Spennende å følge dere andre, altså!

c8a9df6b6d2f5c75aedbbf205acaafaa.jpg

Her venter jeg på el, mistenker at det kanskje var på kvelds-/nattestid i går, men at tempen ikke rakk å øke så mye frem til i morges. Ingen el-slim i sikte i dag iallfall, noe som pleier å være et sikkert tegn på at el har vært! Spent på tempen i morgen!

Prøvde å få med mannen på en runde i kveld sånn i tilfelle el var i løpet av dagen i dag (eller ikke har vært enda), men kombinasjonen sliten, prestasjonspress og 1,5-åring sovende to meter unna fungerte ikke helt :P Vi er på hyttetur med familien min, så vanskelig å få til aksjene denne runden... Vet jo at det rent teoretisk skal holde med annenhver dag, men føles så mye bedre om man har truffet el med aksjeinnleggene :) Ikke krise om det ikke går denne runden, da jobbsituasjonen min foreløpig er litt uavklart. Men håper jo likevel!

Jepp. Ja det er helt fantastisk. Så jeg savner å gå gravid altså. Bare regner med det blir mye tyngre denne gangen siden jeg har en mini å løpe etter :p

Åå :) hvor gammel er datteren din da?
Æsj, kjipt med tr! Håper det klaffer på neste pp da! Det er veldig koselig å gå høygravid i julen faktisk :) jeg gikk rundt å sang på juuulenatt julenatt, ventetiden er over :p også ble han født på første juledag :p selvom det virket som han prøvde å treffe på julaften! Kommer aldri til å glemme at jeg spiste pinnekjøtt med rier hvert femte minutt :p haha
Uansett, lykke til med neste pp :)

Ja det må jo være deilig å være symptomfri. :) Jeg elsker også å gå gravid, håper av hele mitt hjerte at jeg får oppleve det igjen <3
Hun er 8 år. :) Hvor gammel er mini?
Åå d hørtes jo kos ut, men ikke like kos å spise julemiddagen med rier da :p :hilarious:

e62788269a35f79daf5ae30e1ccf7881.jpg

Ok, nå er jeg stressa. Sov dårlig i natt, men hadde i hvert fall fått et par timer sammenhengende da jeg målte. Og selv på mine mest kavete netter har jeg aldri fått så høy temp. Hvis tr kommer nå dør jeg av skuffelse.

Så spennende! :) krysser fingrene for at ikke du dør ;):rolleyes::p <3

Ok, nå er jeg stressa. Sov dårlig i natt, men hadde i hvert fall fått et par timer sammenhengende da jeg målte. Og selv på mine mest kavete netter har jeg aldri fått så høy temp. Hvis tr kommer nå dør jeg av skuffelse.
Krysser fingrene! :)

Dette er jo en trifasisk kurve! Og veldig lik min kurve når jeg var gravid. Nå må du teste.. detter ser veldig lovende ut altså :D:woot:

Sååå spennende!!!! :D

5c00a57bd4fefb961a49e935894a27b7.jpg

Her droppa tempen igjen i morges, så el har ikke vært enda! Men hvor er el-slimet?? Akkurat når man tror at man begynner å kjenne kroppen sin.. :P

Ja det må jo være deilig å være symptomfri. :) Jeg elsker også å gå gravid, håper av hele mitt hjerte at jeg får oppleve det igjen <3
Hun er 8 år. :) Hvor gammel er mini?
Åå d hørtes jo kos ut, men ikke like kos å spise julemiddagen med rier da :p :hilarious:

Ja, jeg håper jeg også får oppleve det igjen <3 jeg bør også være ferdig med graviditet før jeg er 30. Lest at når man har kronisk sykdom så er det lettere for at barnet arver det etter fylt 30. Minien min er 14 mnd, så veldig travelt for tiden :p Hehe
Sikkert veldig deilig å ha en på 8 når man får ny baby!
Nei ikke så koselig middag der og da, men veldig morsomt å tenke tilbake på da :)

Test! Test! Test! :D

5c00a57bd4fefb961a49e935894a27b7.jpg

Her droppa tempen igjen i morges, så el har ikke vært enda! Men hvor er el-slimet?? Akkurat når man tror at man begynner å kjenne kroppen sin.. :P
Mystisk! [emoji16] Men jeg har noen ganger en dipp et par dager etter EL, så hvis tempen din stiger igjen kan det jo hende at EL var den 20.?

Mystisk! [emoji16] Men jeg har noen ganger en dipp et par dager etter EL, så hvis tempen din stiger igjen kan det jo hende at EL var den 20.?

Hmm, kan hende! Tidligere har det liksom vært så tydelig tempstigning at det ikke har vært tvil om el. Jeg får fortsette å jakte symptomer frem til temping igjen i morgen :)

Når skal du teste, da??

Hmm, kan hende! Tidligere har det liksom vært så tydelig tempstigning at det ikke har vært tvil om el. Jeg får fortsette å jakte symptomer frem til temping igjen i morgen :)

Når skal du teste, da??
Vet ikke om det blir noe testing i det hele tatt, ser ut til at jeg begynner å spotte nå ... [emoji22]

Back
Topp