Vi som temper

Trippel-postet :dead:

Hvor feil blir tempen dersom man våknet 2 timer før man skal tempe, er oppe på do og sovner en halvtime senere? Er det i det hele tatt vits å legge den inn? Hopper dere i såfall bare over den dagen?

Hvor feil blir tempen dersom man våknet 2 timer før man skal tempe, er oppe på do og sovner en halvtime senere? Er det i det hele tatt vits å legge den inn? Hopper dere i såfall bare over den dagen?
Jeg legger den inn, men skriver bare en kommentar om at jeg har vært oppe. Du kan også legge inn «sleep deprived». Som regel blir det leselig kurve uansett.

Jeg legger den inn, men skriver bare en kommentar om at jeg har vært oppe. Du kan også legge inn «sleep deprived». Som regel blir det leselig kurve uansett.

Ok, takk :) Den hoppet nemlig veldig mye. Hvor reelt er det, liksom? Skal jeg gå ut fra at den uansett ville gå litt opp eller kunne den sett heelt annerledes ut?

Vedlegg

• IMG_0642.jpg
    IMG_0642.jpg
    177,9 KB · Visninger: 82
Da slapp nok ikke egget første gangen, og så gjør kroppen et nytt forsøk nå. Håper på fin stigning i tempen de neste dagene!

Ååå håper det klarer å slippe! Kom igjen nå egget! Har hatt el-smerter i tre dager nå som jeg hadde glemt å skrive inn.

Temp hopp i dag fra 36,48 til 36,71 og IKM i morgen. Negativ test i dag :( Hadde litt håp da jeg så tempen i dag siden den alltid går ned dagen før IKM :P Trodde endelig jeg forsto meg på den tempinga også, så måtte dette skje i dag... Blæh!

Hvordan er grafene hos dere i dag? Jeg følger spent med hver dag! Det ble ikke klaff denne pp og tr er snart ferdig her.

d5c4a0f8bdfd12544869b063b1c947b0.jpg

Tror ikke det har klaffet denne gangen heller. Akkurat som de siste månedene virker det som om toppen er rundt cd9-10, deretter begynner tempen å synke. Regner med det blir et skikkelig dropp i morgen. Jaja, hei pp6 ...

d5c4a0f8bdfd12544869b063b1c947b0.jpg

Tror ikke det har klaffet denne gangen heller. Akkurat som de siste månedene virker det som om toppen er rundt cd9-10, deretter begynner tempen å synke. Regner med det blir et skikkelig dropp i morgen. Jaja, hei pp6 ...

Æsj!! Det skulle ikke være så lett dette! Jeg som hadde troa siden grafen var annerledes..

Back
Topp