Nøttelita
Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Fin kurveSånn ser grafen min ut i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin kurveSånn ser grafen min ut i dag
Sånn ser min graf ut i dag. Enten er syklusen min på bærtur eller så forstyrrer sønnen min for at tempen blir korrekt, eller begge deler
Dagens. Foreløpig ligner ikke denne kurven på noen av de tidligere, gravid eller ei. [emoji13][emoji28]
Hmm ja ikke godt å si. Blir det aldri 3 timer sammenhengende før temping?
12-14 dager før tr sier ikke så mye når vi ikke vet hvor lang syklusen din er [emoji12] - er det sannsynlig at EL kunne ha vært på cd16? Og hvordan ser tempen ut i dag? [emoji3]
Jeg tester bare hvis tempen fortsatt er høy ved IKM.Håper det er et godt tegn, da Og så gøy at du bare er èn dag foran meg. Når blir det testing?
Det er min første mnd med temping. Ser det ut som mensen kommer snart? Blir noen spennende dager fremover kjenner jeg.
Det er godt, da er ikke alt håp ute Håper vi begge har en liten spire som vokserOij, spennende da. En dipp er ikke unormalt i dpo.
Vi har veldig lik sykluse. Jeg har også EL rundt 25-27, og veldig varierende tempo.
Moro å endelig se en som lignet
Er dropper den samme dag eller dagen etter.Dropper tempen før TR kommer eller samme dag? Hvor lenge før, i så fall?
Er dropper den samme dag eller dagen etter.
Dropper tempen før TR kommer eller samme dag? Hvor lenge før, i så fall?
Denne kurven er fortsatt helt annerledes enn de siste syklusene mine, men jeg er veldig spent på morgendagens temp ... De siste gangene har tempen begynt å synke på cd10. [emoji32]