2høstskatter
Flørter med forumet
Ja det var kjekt! Håper det holder seg der oppeFin graf og for en stigning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var kjekt! Håper det holder seg der oppeFin graf og for en stigning!
Skal starte med temping nå, og er helt ny på området. Hva bør jeg tenke på og hvordan gjør jeg det best mulig ? Alle tips mottas med takk
Det viktigste for å få best måling er vel å måle til samme til hver dag. Så det er lettest om man har fast døgnrytme.
I helgene våker jeg, måler også sover jeg videre
Min første måned ble jeg litt stresset av å skulle glemme å måle, så min temp gikk veldig opp og ned. Men FF fant forsatt EL. Nå har jeg startet på måned 3, og det er ingen problemer Ikke gi opp og det er litt håpløst i starten.
Takk for svar! Kan se for meg at jeg blir veldig obs på at jeg skal teste ja, så litt derfor jeg tenker å starte nå selv om det er midt i syklusen for å vende meg litt til det
Legg ut kurven, så er det lettere å synse. [emoji4]Hei! Jeg er nylig begynt å tempe.
I dag fikk jeg stripete/prikkete linje på Fertility friend. Den antar da at eggløsning var på syklusdag 16.
Jeg brukte også el tester fra clear blue (den lilla) fra mandag til mandag, men fikk kun blinkende smiley.
Betyr dette at jeg egentlig ikke har hatt eggløsning?
Hei! Jeg er nylig begynt å tempe.
I dag fikk jeg stripete/prikkete linje på Fertility friend. Den antar da at eggløsning var på syklusdag 16.
Jeg brukte også el tester fra clear blue (den lilla) fra mandag til mandag, men fikk kun blinkende smiley.
Betyr dette at jeg egentlig ikke har hatt eggløsning?
Tror du ikke jeg våkna helt i fistel klokka ett i natt og var helt sikker på at jeg hadde forsovet meg og glemt å tempe?Kan være smart det
Jeg våknet en del før vekkeklokka eller drømt at jeg målte. hehe
Tror du ikke jeg våkna helt i fistel klokka ett i natt og var helt sikker på at jeg hadde forsovet meg og glemt å tempe?
Vis vedlegget 218833 Da er jeg offisielt i gang! Gleder meg til å fortsette
Hvis du legger inn EL-testene også i FF, så får den litt mer å gå på. [emoji6]
Hvis du legger inn EL-testene også i FF, så får den litt mer å gå på. [emoji6]
Det er foreløpig vanskelig å si ut i fra kurven din om EL har vært, du har ennå ingen klar stigning, men om tempen stiger i morgen og de neste dagene får du nok et fast kryss. Om tempen ikke stiger vil nok EL komme senere. Vet du omtrent når i syklusen du pleier å ha EL?
Takk for hjelpa
Da får jeg bare vente å se hvordan tempen blir de neste dagene.
Litt usikker på når jeg pleier å ha el, men ut fra kroppslige tegn så tror jeg kanskje mellom 12-14 dager før mens. Har som sagt ikke fått tydelig utslag på digitale el tester, så det blir bare a wild guess..