Vi som temper

Jeg kjenner jeg er litt små forvirret av tempingen denne PP jeg. Har jo hatt en veldig ujevn kurve, men FF og jeg blir liksom ikke helt enige på når EL har vært. FF har satt en foreløbig kryss CD 18, mens i følge symptomer og EL-test (+monitor) hadde jeg EL CD 20. :rolleyes: Men tempen min steg ytterligere i dag da :D Forrige PP holdt tempen seg stabil omtrent hele lutefasen, så dette blir jo spennende!

16976449_10154111013962172_850738568_n.jpg

Følte plutselig for å kjøpe ff premium :D ser at jeg har veldig like kurver fra syklus til syklus, gravid eller ei (oransje er gravidgraf). Spent på om det gjelder for denne syklusen også, i så fall bør tempen stige i løpet av de nærmeste dagene :-)

bf91862355a9384b3b7746a110f7b00f.jpg

Vet ikke om det blir noe testing i det hele tatt, ser ut til at jeg begynner å spotte nå ... [emoji22]
Mange spotter rundt ikm selv om man er gravid også. Har en venninne som gjorde det. Ho er i uke 28 nå.;) Ikke gi opp før tanta roper for fullt.. hi hi. :p

IMG_2732.PNG

Hva tror dere om denne? Er det noe å tro?:p
Sov veldig urolig og våknet mye før første tempen da jeg var helt ny på det denne syklusen. Fikk ikke startet før cd 10 pga venting på termometer.
Har 23 dagers syklus, ikm på førstkommende tirsdag og vet ikke når el har vært. Ovia spådde først 14. Feb/cd 10 som mest fruktbar men forsøv den så til 17.feb/cd13.

Jeg hadde en SA i uke 6..

Åh, så leit... :( Mistet jeg også sist, tross "W"´n i grafen for "WIN", men ville ikke si det til deg, i håp om at det gikk bra med deg fordi om. Håper det går bedre med deg nå og at en ny spire sitter snart igjen. Klem :Heartred

Vis vedlegget 219368
Hva tror dere om denne? Er det noe å tro?:p
Sov veldig urolig og våknet mye før første tempen da jeg var helt ny på det denne syklusen. Fikk ikke startet før cd 10 pga venting på termometer.
Har 23 dagers syklus, ikm på førstkommende tirsdag og vet ikke når el har vært. Ovia spådde først 14. Feb/cd 10 som mest fruktbar men forsøv den så til 17.feb/cd13.
Ut i fra den der ser det ikke ut som EL har vært ennå. (Evt har den vært før du begynte å tempe.) Ser du har lagt inn sporadiske EL-tester, har du tatt flere enn de du har lagt inn? Noen positive, eller som ser ut til å nærme seg? :)

Ut i fra den der ser det ikke ut som EL har vært ennå. (Evt har den vært før du begynte å tempe.) Ser du har lagt inn sporadiske EL-tester, har du tatt flere enn de du har lagt inn? Noen positive, eller som ser ut til å nærme seg? :)
Er det jeg tenker jeg og.Jeg holder en knapp på at den var rett før jeg fikk starta å tempe. Ovia beregnet det fertile vinduet til å starte rett etter tr. Jeg hadde ingen el tester før de kom sammen med termometeret så da testet jeg ikke med en gang siden jeg trodde el allerede hadde vært. Så tok jeg de testene som er registrert da vinduet mitt plutselig ble flyttet. Alle veldig svake og negative.
Har kun 23 dagers sykluser så kan ikke tenke meg at el enda ikke har vært 4dager før ikm .hvis ikke syklusen er helt på snurr da:wideyed:

Åh, så leit... :( Mistet jeg også sist, tross "W"´n i grafen for "WIN", men ville ikke si det til deg, i håp om at det gikk bra med deg fordi om. Håper det går bedre med deg nå og at en ny spire sitter snart igjen. Klem :Heartred
Det var heldigvis såpass tidlig, men trist er det uansett. Men velger å se på nye muligheter i steden. Nå kommer jo våren snart og det er fin tid å prøve på da.. hi hi. Så nå er det bare å vente på tr. Trist at du også har mistet. Håper det går bra med deg og at en ny spire sitter raskt for deg også :Heartred Tok det lang tid før du fikk tr? Tempen er på vei nedover ihvertfall.. selv om den fremdeles er høy. Og gtestene er nesten negative nå. Så vil tro hcg'en snart er ute av kroppen.

Her hadde jeg et veldig hopp i tempen idag [emoji848] synes det var mye å gå opp. Jeg sov med sokker i natt.. kan det ha noe å si? Dessuten målte jeg 25 min tidligere enn normalt [emoji848]

cb1d808aaea92822c117a2963fbdee38.jpg

Det var heldigvis såpass tidlig, men trist er det uansett. Men velger å se på nye muligheter i steden. Nå kommer jo våren snart og det er fin tid å prøve på da.. hi hi. Så nå er det bare å vente på tr. Trist at du også har mistet. Håper det går bra med deg og at en ny spire sitter raskt for deg også :Heartred Tok det lang tid før du fikk tr? Tempen er på vei nedover ihvertfall.. selv om den fremdeles er høy. Og gtestene er nesten negative nå. Så vil tro hcg'en snart er ute av kroppen.

Godt å høre du fortsatt er ved godt mot. :) Deilig når våryrheta slår inn ja! ;)

Takk, vi er litt på vent enda vi, ble så dårlig under svangerskapet, så det frister ikke då veldig å komme i gang på ny ennå.

Bra kroppen din har hentet seg inn såpass fort, så dere kan sette i gang snart igjen. :) Her kom TR etter 6 uker, ble medisinsk abort på oss, i uke 10.

Lykke til Gomo85, håper en ny spire sitter snart! :signs003

Back
Topp