Vi som temper

Kan noen se på min chart? Er håpet ute nå da? Tempen er jo fortsatt godt over coverline selv om den har sunket litt. Ikm i morgen tror jeg. Har hatt uregelmessig syklus så aner ikke egentlig når el var (ikke testet) men tenker pga temp.stigning at det er riktig som ff fant, at el var den 14. Synker ikke tempen under coverline før den dagen man får mensen? Er min første mnd som temper....

Jeg vil ikke si håpet er ute før tr kommer :) Hos noen synker den før tr og hos andre etter tr. Hos meg ser det ut til at temperaturen synker etter tr, så jeg kan ikke se på grafen om jeg er gravid.

Sikker på at du har hatt el?
Nei, jeg er egentlig ikke det. Har ikke testet bevisst etter det denne gangen.
Men har hatt stabile sykluser på 23/24 dager så regner med at syklusen er like lang denne gangen. Men det kan man jo aldri vite så får se ut denne uka hva som skjer :-)

Nei, jeg er egentlig ikke det. Har ikke testet bevisst etter det denne gangen.
Men har hatt stabile sykluser på 23/24 dager så regner med at syklusen er like lang denne gangen. Men det kan man jo aldri vite så får se ut denne uka hva som skjer :-)

Jeg vil ha lagt inn aksjer i kveld ;) Og evt tatt en el test.

17012710_10154120484057172_1753988145_n.jpg

Dagens graf. Nå syntes jeg tempen kan enten stige eller holde seg stabil der den er altså. Trenger ikke å bli noe lavere nå :nailbiting:

Å? Så det er ikke helt tullete at jeg faktisk kan ha eggløsning så seint da? Da skal jeg hoppe i høyet i kveld ja :angelic: :D Hehe :)
Neida.. helt normalt. Kan skje noen ganger av ulike årsaker. Man har vært syk kanskje eller stress osv. Eller ikke noen spesiell årsak i det heletatt. ;) lykke til. Siden testen er positiv i dag vil egget slippe i løpet av 24 - 48. Og greit å ha noen svømmere der inne i forkant. Så kjør på du.. hi hi :happy:

Neida.. helt normalt. Kan skje noen ganger av ulike årsaker. Man har vært syk kanskje eller stress osv. Eller ikke noen spesiell årsak i det heletatt. ;) lykke til. Siden testen er positiv i dag vil egget slippe i løpet av 24 - 48. Og greit å ha noen svømmere der inne i forkant. Så kjør på du.. hi hi :happy:

Ja, det var mye stress, minimalt med apetitt osv rundt da jeg skulle hatt eggløsning, så kan jo være en årsak det kanskje. Blir spennende! :D Første gang jeg faktisk prøver å få barn, da mine to småtroll som jeg har fra før er heldige uhell ;) Har gått uten prevensjon i et halvt år da, så håper min nye kjærste får fart på svømmerne sine når vi først skal prøve for real :p Hehe :)

d957fc2c41874341154f0334f9796cf4.jpg

Nå må det da begynne å ligne på noe her?? :)

Elsker chart overlay-funksjonen på ff, og at det er så godt som nøyaktig samme temperaturer på CD19, 20 og 21 som da jeg ble gravid sist :D

1c0276a10b694aa31b5d5e928b70f89a.jpg

Og nå fikk jeg omsider mensen :P Men det jeg ikke klarer å bli klok på da er jo de to positive eggløsningstestene jeg hadde tidligere i dag! Er eggløsningstester bare tull da sånn egentlig? :wacky:

Og nå fikk jeg omsider mensen [emoji14] Men det jeg ikke klarer å bli klok på da er jo de to positive eggløsningstestene jeg hadde tidligere i dag! Er eggløsningstester bare tull da sånn egentlig? :wacky:
Jeg har aldri tatt EL-tester rett før mensen, men har skjønt at de godt kan bli positive rett før tanta kommer.

Noen som har noen tanker om denne charten? Føler ikke det går veien. Første mnd som temper. Tror IKM er i morgen...

Vedlegg

• b_P0MYdO.png
    b_P0MYdO.png
    45,4 KB · Visninger: 90
Noen som har noen tanker om denne charten? Føler ikke det går veien. Første mnd som temper. Tror IKM er i morgen...
Den ligger fortsatt over linjen så fortsatt mulighet. Men siden du nærmer deg ikm dagen og hvis den synker mer er det nok en mulighet for at tr er rundt hjørnet dessverre. Du får nesten se på neste måling om han synker eller stiger igjen. Men du er 13 dpo da.. har du testet med gtest enda? Eller vil du kanskje bare vente å se om tr dukker opp eller ikke? Lykke til! Og kos deg med temping. :happy:

Back
Topp