Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan fortsatt være en trifasisk kurve. Legger ved et eksempel de har brukt på FF for denne type graf. Tempen vil gå litt opp og ned uansett og din er fortsatt over mange av de andre målingene dine. (Min temp gikk også litt opp og ned når jeg var gravid) Bare husk at selv om du har sånn kurve er det ikke garantert at du er gravid altså. Vil jo ikke at du skal bli skuffet hvis du ikke er det. Men sånne grafer forekommer oftere på gravid grafer. Så sjansen er jo større. Krysser fingrene for deg og håper det er spire på vei.Ja, er jo en uke til ikm ca. Så den bør jo holde seg oppe en stund. Men sånn med tanke på trifasisk kurve, stemmer min? Eller skulle den holdt seg helt der oppe da?
Vis vedlegget 219765
Dagens graf! Dette er aaaalt for spennende Er livredd for at dette ikke skal ha gått veien denne PP til tross for mye symptomer og fin temp..
Kan fortsatt være en trifasisk kurve. Legger ved et eksempel de har brukt på FF for denne type graf. Tempen vil gå litt opp og ned uansett og din er fortsatt over mange av de andre målingene dine. (Min temp gikk også litt opp og ned når jeg var gravid) Bare husk at selv om du har sånn kurve er det ikke garantert at du er gravid altså. Vil jo ikke at du skal bli skuffet hvis du ikke er det. Men sånne grafer forekommer oftere på gravid grafer. Så sjansen er jo større. Krysser fingrene for deg og håper det er spire på vei.
Ja, er jo en uke til ikm ca. Så den bør jo holde seg oppe en stund. Men sånn med tanke på trifasisk kurve, stemmer min? Eller skulle den holdt seg helt der oppe da?
Hva med festedipp?
FF sier fra hvis kurven blir trifasisk, tror det popper opp under Pregnancy monitor.Ja, er jo en uke til ikm ca. Så den bør jo holde seg oppe en stund. Men sånn med tanke på trifasisk kurve, stemmer min? Eller skulle den holdt seg helt der oppe da?
FF sier fra hvis kurven blir trifasisk, tror det popper opp under Pregnancy monitor.
Ja har også hørt at det bare skjer hvis du har VIP-versjonen dessverre.Jeg har gratisversjonen så tror ikke det skjer da. Noen hadde ihvertfall skrevet at det skjer bare hvis man har VIP-versjonen (?)
Trodde du hadde VIP, jeg, skjønner du, det så sånn ut på bildet. Da jeg hadde gratisversjonen kom det nemlig ikke tall på dpo-dagene, men mulig de har endret på det nylig?Jeg har gratisversjonen så tror ikke det skjer da. Noen hadde ihvertfall skrevet at det skjer bare hvis man har VIP-versjonen (?)
Trodde du hadde VIP, jeg, skjønner du, det så sånn ut på bildet. Da jeg hadde gratisversjonen kom det nemlig ikke tall på dpo-dagene, men mulig de har endret på det nylig?
Ah, det forklarer saken. Du får tilgang til VIP-funksjonene første måneden. [emoji6]Åja.. nei det står nederst der hva jeg har. Første mnd jeg bruker den, så aner ikke noe annet om den
Ah, det forklarer saken. Du får tilgang til VIP-funksjonene første måneden. [emoji6]
Hvis du har tilgang til chart overlay osv har du VIP nå. Jeg har også brukt appen tidligere, men fikk en måned VIP da jeg lastet den ned på nytt i fjor.Åja... men jeg lastet den ned og laget passord osv sist jeg prøvde i 2015 [emoji14] vet ikke om det har noe å si
Hvis du har tilgang til chart overlay osv har du VIP nå. Jeg har også brukt appen tidligere, men fikk en måned VIP da jeg lastet den ned på nytt i fjor.
Har ikke satt meg helt inn i det. Men trykket det det sto chart overlay så kom dette.