Vi som temper

17077796_10154124318872172_177443797_n.jpg

Dagens graf! Dette er aaaalt for spennende:hilarious: Er livredd for at dette ikke skal ha gått veien denne PP til tross for mye symptomer og fin temp..:sorry:

Ja, er jo en uke til ikm ca. Så den bør jo holde seg oppe en stund. Men sånn med tanke på trifasisk kurve, stemmer min? Eller skulle den holdt seg helt der oppe da?
Kan fortsatt være en trifasisk kurve. Legger ved et eksempel de har brukt på FF for denne type graf. Tempen vil gå litt opp og ned uansett og din er fortsatt over mange av de andre målingene dine. (Min temp gikk også litt opp og ned når jeg var gravid) Bare husk at selv om du har sånn kurve er det ikke garantert at du er gravid altså. Vil jo ikke at du skal bli skuffet hvis du ikke er det.:sorry: Men sånne grafer forekommer oftere på gravid grafer. Så sjansen er jo større. Krysser fingrene for deg og håper det er spire på vei. :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170301-072042.jpg
    Screenshot_20170301-072042.jpg
    625,7 KB · Visninger: 92
Kan fortsatt være en trifasisk kurve. Legger ved et eksempel de har brukt på FF for denne type graf. Tempen vil gå litt opp og ned uansett og din er fortsatt over mange av de andre målingene dine. (Min temp gikk også litt opp og ned når jeg var gravid) Bare husk at selv om du har sånn kurve er det ikke garantert at du er gravid altså. Vil jo ikke at du skal bli skuffet hvis du ikke er det.:sorry: Men sånne grafer forekommer oftere på gravid grafer. Så sjansen er jo større. Krysser fingrene for deg og håper det er spire på vei. :happy:

Åja, oki :) Hehe, nei troen min på at jeg er gravid går veldig opp og ned. Har nesten ikke mer utflod igjen og puppene mine verker ikke så mye lengre heller. Nå er det mer kvalme og innimellom stikker det i livmoren sånn at jeg må stoppe opp og puste. Så vet ikke helt :p

Ja, er jo en uke til ikm ca. Så den bør jo holde seg oppe en stund. Men sånn med tanke på trifasisk kurve, stemmer min? Eller skulle den holdt seg helt der oppe da?
FF sier fra hvis kurven blir trifasisk, tror det popper opp under Pregnancy monitor.

FF sier fra hvis kurven blir trifasisk, tror det popper opp under Pregnancy monitor.

Jeg har gratisversjonen så tror ikke det skjer da. Noen hadde ihvertfall skrevet at det skjer bare hvis man har VIP-versjonen (?)

Jeg har gratisversjonen så tror ikke det skjer da. Noen hadde ihvertfall skrevet at det skjer bare hvis man har VIP-versjonen (?)
Trodde du hadde VIP, jeg, skjønner du, det så sånn ut på bildet. Da jeg hadde gratisversjonen kom det nemlig ikke tall på dpo-dagene, men mulig de har endret på det nylig?

Trodde du hadde VIP, jeg, skjønner du, det så sånn ut på bildet. Da jeg hadde gratisversjonen kom det nemlig ikke tall på dpo-dagene, men mulig de har endret på det nylig?

Åja.. nei det står nederst der hva jeg har. Første mnd jeg bruker den, så aner ikke noe annet om den :p

Åja... men jeg lastet den ned og laget passord osv sist jeg prøvde i 2015 [emoji14] vet ikke om det har noe å si :p
Hvis du har tilgang til chart overlay osv har du VIP nå. :) Jeg har også brukt appen tidligere, men fikk en måned VIP da jeg lastet den ned på nytt i fjor.

Hvis du har tilgang til chart overlay osv har du VIP nå. :) Jeg har også brukt appen tidligere, men fikk en måned VIP da jeg lastet den ned på nytt i fjor.

Har ikke satt meg helt inn i det. Men trykket det det sto chart overlay så kom dette.
745349e2b47c40725914521a76b5ccfb.jpg

Hva gjør man når man er helt tett i nesten når man våkner (testet oralt). Klarte såvidt å fullføre testingen uten å måtte puste med munnen. Kan det være derfor tempen ble så lav? Eller kan jeg forvente tr nå? :(
240184d12f19cfd45161dab734131b83.jpg

Kan noen forklare hva slags app og hvordan? Basic til nybegynner liksom :D Tenkte å måle temp og registrere mensen i alle fall for å få oversikt til å begynne med... Og kanskje ettehvert slim og evt eggløsningstester. Annet man registrerer? Er takknemlig for om noen har litt tid til å forklare :)

Vurderer å droppe temping denne pp bare for å ta bort fokuset litt for min egen del. :depressed:

Back
Topp