Vi som temper

Kan det være at ff ikke klarer å finne EL fordi målingene varierer så mye, men at man likevel har hatt EL?
Temper til samme tid hver dag, og sovet minst 3t før måling. Eneste jeg gjør før måling er å skru av vekkerklokke...

Kan det være at ff ikke klarer å finne EL fordi målingene varierer så mye, men at man likevel har hatt EL?
Temper til samme tid hver dag, og sovet minst 3t før måling. Eneste jeg gjør før måling er å skru av vekkerklokke...
Hvordan ser grafen din ut a? Lettere å se om du har mulighet til å dele den her. :happy:

Noen som vet om EL tester slår ut ved graviditet !? :O sykt såre nippler i dag så tok en EL test og den slo ut positivt :O hadde ikke tester hjemme men tok blod prøve hos lege i dag , får ikke svar før torsdag :(

Vedlegg

• IMG_1344.JPG
    IMG_1344.JPG
    141,6 KB · Visninger: 78
Noen som vet om EL tester slår ut ved graviditet !? :O sykt såre nippler i dag så tok en EL test og den slo ut positivt :O hadde ikke tester hjemme men tok blod prøve hos lege i dag , får ikke svar før torsdag :(
Ja, det gjør de om hcget er ganske høyt , men da slår de positivt ut, og denne er vel ikke positiv? Eller hvordan fungerer de til monitoren?

Uansett så slo ikke eltesten min ut positiv når jeg fikk svak positiv g.test første gangen, men den slo ut et par dager seinere :)

Ja, det gjør de om hcget er ganske høyt , men da slår de positivt ut, og denne er vel ikke positiv? Eller hvordan fungerer de til monitoren?

Uansett så slo ikke eltesten min ut positiv når jeg fikk svak positiv g.test første gangen, men den slo ut et par dager seinere :)

Veldig ny på de der så vet ikke Derfor jeg måtte spørre :P får vente på lege svar nå :) !!! Utolmodig !!!

Dette var graviditetstester på lørdag da :/

Vedlegg

• IMG_1322.JPG
    IMG_1322.JPG
    167,7 KB · Visninger: 84
Denne ser ganske langt ifra positiv ut på lh-hormon [emoji14] monitoren måler østrogen og eggløsningshormonet så den kan ikke tolkes som en vanlig eggløsningstester [emoji4] den ytterste blir svakere og den innerste sterk når man får positiv test [emoji4]

Denne ser ganske langt ifra positiv ut på lh-hormon [emoji14] monitoren måler østrogen og eggløsningshormonet så den kan ikke tolkes som en vanlig eggløsningstester [emoji4] den ytterste blir svakere og den innerste sterk når man får positiv test [emoji4]
Men ikke sjangs at det er utslag på graviditet heller da :P ?? Hørt at EL tester kan virke positive på graviditet nemmelig :P

Men ikke sjangs at det er utslag på graviditet heller da [emoji14] ?? Hørt at EL tester kan virke positive på graviditet nemmelig :P
Det kan slå positivt ut på tester som måler kun lh-hormon, ja.. men på denne er lh'en veldig svak. Så jeg ville ikke prøvd meg på en sånn type test for å sjekke etter graviditet [emoji14]

Det kan slå positivt ut på tester som måler kun lh-hormon, ja.. men på denne er lh'en veldig svak. Så jeg ville ikke prøvd meg på en sånn type test for å sjekke etter graviditet [emoji14]
Gaaad :( er jo 2 dager over mens :O blir ikke klok på denne syklusen -_- takk for svar :)

Øverste er dagens EL test og nederste er lørdagens graviditetstester :)
Synes de graviditetstestene har to streker :-) Blir spennende å se flere tester! Hvis de var på lørdag så får du nok en veldig fin test i morgen!

Synes de graviditetstestene har to streker :) Blir spennende å se flere tester! Hvis de var på lørdag så får du nok en veldig fin test i morgen!
Ja jeg håper virkelig det :O !!!! RFSU var negativ i går da men jeg har flere som har fått negativ på den og positiv på andre :O det sies jo at HCG stiger hver 3 dag så jeg gleder meg til P teste nå i morgen :)

Back
Topp