Vi som temper

Haha, jeg greide ikke å la være!! Men den ble selvfølgelig blenda (bortsett fra den vanlige skyggestreken). Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte ei flaske vin i samme slengen :p
Huff:wacky: Så typisk ja:( Da er det godt å ha litt vin å kose seg med som et slags substitutt. Hva slags test tok du?

RFSU test ofte eller noe..? Aldri brukt før.. Men får tydelige skyggestreker på alle tester jeg tar, hver pp :/
Er ikke det de som er så dårlige?

Venter fremdeles på EL. Blæh! Den kom på CD12 forrige PP. Jeg tror kaanskje jeg har fått litt EL-slim i dag. Håper i hvert fall det.

Tempen holder seg stabil og fin, da.

ea72f86cc8c9794acfeabf369b182ce2.jpg

Så godt å høre! Skal sitte med norske flagg her og heie :happy:
Foreløpig er alt bra! Tilbake i jobb etter 3 uker med helt vanvittig mye oppkast. Imorgen bikker jeg det magiske 12+0 punktet og ny tul til tirsdag. Så da skal jeg vel innse at det er liv laga:cat:
Hi hi.. så godt å høre at du har kommet så langt og at formen bedrer seg. :D:D Gratulerer så mye med å komme deg til uke 12. Kos deg videre med svangerskapet. :Heartred Det er virkelig en fantastisk tid. NYT!! :happy:

Her kom tr i kveld, selv om tempen var høy i morges! Jaja,hadde en superfin kveld med barnefri, vin og fremtidsprat med mannen :) fint det også! Nå venter prøvepause frem til jeg er sikret å ha jobbet 6 av de siste 10 mnd.. 2018-baby forhåpentligvis!

Jeg fikk positiv EL-test på CD10 og 11 og EL på CD12 i følge tempen. Det stemmer også bra med EL-testen, som ble negativ igjen samme dag.

Okay. Så når el testen er negativ så kommer eggløsninga på en måte? Jeg hadde positiv eggløsning i går kveld og i dag tidlig. Men negativ nå. Vil det da si at jeg muligens kan ha eggløsning nå da? :D Blir spennende å se hva tempen sier :D

Okay. Så når el testen er negativ så kommer eggløsninga på en måte? Jeg hadde positiv eggløsning i går kveld og i dag tidlig. Men negativ nå. Vil det da si at jeg muligens kan ha eggløsning nå da? :D Blir spennende å se hva tempen sier :D
Ja, det høres riktig ut [emoji4]

Ja :) Da er den nok i dag eller i morgen, ja :) Det er veldig deilig å få det bekreftet av tempen!

7 dpo i dag.. FF sier ikm til torsdag. Men mulig det egentlig er litt lengere. Lf var litt kort et par sykluser før jeg ble gravid og ff har nok tatt utgangspunkt i det. Blir spennende å se om lf har blitt litt lengere.

Vedlegg

• Screenshot_20170313-071400.jpg
    Screenshot_20170313-071400.jpg
    939,6 KB · Visninger: 75
Tempen gikk opp i dag, men negativ test. #girsnartopp

Vedlegg

• IMG_2536.PNG
    IMG_2536.PNG
    214,9 KB · Visninger: 71
Back
Topp