Yay!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yay!!!
Hurra!
Nyyydelig kryss!
Neida, den er nok oppe igjen i morgen den derVis vedlegget 399268
Men for faen da?! Hva skal den nedi der å gjøre?! Er jo for tidlig for noe festedipp dette
Festedipp er vel vanlig fra 5-12dpo?Vis vedlegget 399268
Men for faen da?! Hva skal den nedi der å gjøre?! Er jo for tidlig for noe festedipp dette
Er nok østrogenet som øker igjen. Det er helt vanlig i lutealfasen ca. etter en ukes tid Har fått sånn mange ganger selv, men skvetter alltid litt uansett jeg også.Vis vedlegget 399268
Fortsetter bare å vise til min gravidgraf jeg Ikke veldig ulik din graf ikke mist håpet ennå!Vis vedlegget 399268
Jeg hadde dip 6dpo. 5dpo i følge natural cycles. Tror blastocysten festet seg kvelden 8/9dpo ut i fra når jeg kunne se hcg økning på blodprøvene.@Glittertind @Maritri86 @LilleVimsen @Lykkedrøm har hvertfall aldri hatt noe i nærheten av et slikt dropp før, så om ikke annet tyder det hvertfall kanskje på at kroppen fungerer skikkelig, endelig! Så får jeg holde på et bittelite håp om festedipp, selv om det mest sannsynlig «bare» er østrogen. Jeg hadde såvidt antydning til festedipp i den syklusen der jeg ble gravid (og mista) sist, men da på 9DPO, og ikke så dypt tempfall. Bare synes det kanskje var tidlig med 5dpo? Hadde dog lh-topp tidlig cd10, så kanskje el egentlig var sent på kvelden/natt til cd11, og at jeg er nærmere 6DPO? Nå analyserer jeg meg helt vekk igjen…
Men trodde dippen kom når den fester?Jeg hadde dip 6dpo. 5dpo i følge natural cycles. Tror blastocysten festet seg kvelden 8/9dpo ut i fra når jeg kunne se hcg økning på blodprøvene.
Vis vedlegget 399315
Det er nok bare en seiglivet myte. Østrogenøkning som gir dipp, og det skjer uavhengig av «festingen». Men den ses oftere på gravidcharter enn ikke-gravidcharter, og kalles derfor for festedipp, selv om det egentlig er veldig misvisende.Men trodde dippen kom når den fester?
Stemmer det @Lykkedrøm sier jeg tror at grunnen til at det sees i mange gravidcharts er fordi det tyder på hormoner i balanse, men det er bare en teori altså! Kanskje progesteronen jobber perfekt nåMen trodde dippen kom når den fester?
Håper for deg!!@Lykkedrøm og @Koalabjørn skjønner! Jeg har aldri hatt det før, så håper det er et godt tegn! Har egentlig 25 dagers syklus og, og får prog for å få lenger lutealfase. Dette er første gang den har kommet cd11, som er riktig ift naturlig syklus- så kanskje kroppen endelig er litt i rute! Vanligvis kommer den på 15-16 med prog og 17-19 uten.
Pleeeeeaaaase vær gullegget
Se der ja! Den spratt opp igjen da er ihvertfall ikke håpet borte!@LilleVimsen @Koalabjørn @Lykkedrøm @Smågoth
Har altså drømt om temping i HELE natt! Blir jo helt manisk Vis vedlegget 399363
Se der ja! Blir spennende å se fremover@LilleVimsen @Koalabjørn @Lykkedrøm @Smågoth
Har altså drømt om temping i HELE natt! Blir jo helt manisk Vis vedlegget 399363