Kjenner meg så igjen! Godt den spratt opp igjen, og håper den holder seg stabil der oppe.@LilleVimsen @Koalabjørn @Lykkedrøm @Smågoth
Har altså drømt om temping i HELE natt! Blir jo helt manisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg så igjen! Godt den spratt opp igjen, og håper den holder seg stabil der oppe.@LilleVimsen @Koalabjørn @Lykkedrøm @Smågoth
Har altså drømt om temping i HELE natt! Blir jo helt manisk
Så leit å høre Når jeg slutter på progesteron synker tempen påfølgende dag, og mens kommer på 1-2 dager.Hvor lang tid tar det før dere pleier å begynne å blø når tempen dropper?
Vis vedlegget 399514
Tror jeg har en kjemisk nå, for testene er svakt positive (rosa i virkeligheten), men de stiger aalt for sakte og tempen droppet idag, så håper bare jeg begynner å blø snart.. Er 12 dpo idag.
Vis vedlegget 399515
At du har tempet på et annet klokkeslettJeg er helt fersk på det her! Hva betyr de to trekantene? Noen som vet?
Vis vedlegget 399651
Syns ikke din er veldig ulik min!Vis vedlegget 399746
Synes kurven er så snål? Veldig stabil liksom? Det er vel fordi jeg tar progesteron- så det tyder vel dessverre på at det ikke er noen økt produksjon utover det som tilsettes kanskje?
Oi- se der ja! Håpet lever!Syns ikke din er veldig ulik min!
Vis vedlegget 399750
Synes den ser fin ut! Når skal du ta første test?Vis vedlegget 399746
Synes kurven er så snål? Veldig stabil liksom? Det er vel fordi jeg tar progesteron- så det tyder vel dessverre på at det ikke er noen økt produksjon utover det som tilsettes kanskje?
Planen er på onsdag, 15dpoSynes den ser fin ut! Når skal du ta første test?
Jeg synes det ser veldig lovende ut!Vis vedlegget 399797
Snåleste kurven! Aldri ligget SÅ stabil før, verken på gravid/ikke-gravid skjemaer. Går jo dessverre svakt nedover, men det er jo veeeldig svakt- og FF sier at den er stabil, så Noen tanker @LilleVimsen?
Er konstant småuggen, og trøttere enn vanlig og. Pluss ikke sånne mensmurringer som vanlig, men ubehagelig å sitte fremoverbøyd/med magen i klem.Jeg synes det ser veldig lovende ut!
Jeg har aldri hatt en så stabil kurve! Synes den ser veldig fin ut Blir spennende å se når du tester!Vis vedlegget 399797
Snåleste kurven! Aldri ligget SÅ stabil før, verken på gravid/ikke-gravid skjemaer. Går jo dessverre svakt nedover, men det er jo veeeldig svakt- og FF sier at den er stabil, så Noen tanker @LilleVimsen?