Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo kjempefin!
Ser veldig lovende ut! Gleder meg til du skal teste. Har du noen symptomer?
Vært småkvalm de siste to dagene, og det ser ut til å fortsette i dag. Ømme nipler, ganske mye trøttere enn vanlig, var oppblåst rundt 7- 9DPO. Litt ilinger ned mot lysken fra 11-12dpo, og hatt litt murringer til og fra, men ikke helt likt mensmurringer synes jeg. Hatt ganske høy hvilepuls frem til nå, og holder seg høyere enn vanlig. Peak på hvilepuls 7dpo, samt tilsynelatende festedipp på 5dpo, selv om FF ikke vil karakterisere den som det Muligens pga litt ustabil temp pga syk tidlig i syklus. Fikk hestekur med penicillin.Ser veldig lovende ut! Gleder meg til du skal teste. Har du noen symptomer?
Jeg tar såpass høy dose progesteron nå at jeg må slutte på den for å få mens. Fertilitetslegen sa vent til 16dpo, ta en test. Hvis negativ ta ny test 18dpo, hvis negativ slutt på prog og få mens. Hvis positiv ( ) ta prog ut uke 12, hvis jeg ikke mister.Bare litt nysgjerrig @CanisBebis Hvorfor vil du vente helt til 15dpo? Venter du da egentlig på TR, men om den ikke dukker opp så tar du en test? Eller får man ikke TR når man tar progesteron? Synes det er såå spennende at du venter! Altfor spent på dine vegne!
Så spennende!! Bare 2 dager igjen til test daVært småkvalm de siste to dagene, og det ser ut til å fortsette i dag. Ømme nipler, ganske mye trøttere enn vanlig, var oppblåst rundt 7- 9DPO. Litt ilinger ned mot lysken fra 11-12dpo, og hatt litt murringer til og fra, men ikke helt likt mensmurringer synes jeg. Hatt ganske høy hvilepuls frem til nå, og holder seg høyere enn vanlig. Peak på hvilepuls 7dpo, samt tilsynelatende festedipp på 5dpo, selv om FF ikke vil karakterisere den som det Muligens pga litt ustabil temp pga syk tidlig i syklus. Fikk hestekur med penicillin.
Åå, ja da skjønner jeg veldig godt at du vil vente med å teste! Lurt å lytte til seg selv, og gjøre det som føles best for deg. Jeg har veldig trua, og heier fra sidelinjen!Jeg tar såpass høy dose progesteron nå at jeg må slutte på den for å få mens. Fertilitetslegen sa vent til 16dpo, ta en test. Hvis negativ ta ny test 18dpo, hvis negativ slutt på prog og få mens. Hvis positiv ( ) ta prog ut uke 12, hvis jeg ikke mister.
Jeg tester 15dpo for har en psykologtime den dagen, så greit å se om det sender meg helt i kjelleren igjen.
Så fin kurve! Gratulerer! Ble du nervøs på 14dpo når tempen gikk ned slik den gjorde på ikke-gravid-charten? Det samme skjedde meg da jeg skulle ha sønnen min, og jeg ble skikkelig skremt! Men så spratt den opp igjen dagen etterpå heldigvis!Her er mine to tempkurver. Ser godt på forrige kurve at tanta kommer 15 dpo. Nå har jeg gravidkurve, og siste dagen med testing. Lykke til alleVis vedlegget 399935
Spennende!!Vis vedlegget 399929
Nå er jeg sjukt spent før morgendagens testing! Blir nesten godt å få svar- uansett hvilket utfall det blir
Gratulerer! Vil anbefale deg å slutte og tempe nå etter positiv test, for tempen kan hoppe og droppe mye når man er gravid, og da blir man unødvendig stresset Lykke tilHer er mine to tempkurver. Ser godt på forrige kurve at tanta kommer 15 dpo. Nå har jeg gravidkurve, og siste dagen med testing. Lykke til alleVis vedlegget 399935
Hvorfor mener du at el skulle vært i går? Du har jo ikke fått maksimal på monitoren ennå..? Jeg har hatt el på dag 2 med maksimal. Det er jo ikke sånn at el alltid er på dag 14/15 i syklusen. Den kan jo flytte på seg noen dagerÅååh, nå kjenner jeg at jeg begynner å bli frustrert!! Monitoren har slått ut på høy i 4 dager nå men ingen eggløsning Skulle hatt eggløsning i går/dag.. negativ test til morgenen. Krysser fingrene for at den kommer i kveld eller i morgen. Skjønner ingenting av den tempinga heller
Vis vedlegget 399942
Fordi de siste månedene har jeg hatt 27 dagers syklus og el har havnet på cd13. Men du har helt rett! Bare jeg som stresser for mye og er redd den plutselig ikke kommerHvorfor mener du at el skulle vært i går? Du har jo ikke fått maksimal på monitoren ennå..? Jeg har hatt el på dag 2 med maksimal. Det er jo ikke sånn at el alltid er på dag 14/15 i syklusen. Den kan jo flytte på seg noen dager
Den kommer til å komme. Mine varierer alltid, men de kommer til slutt. Men skjønner veldig at man blir utålmodig når man vil prøve nå!Fordi de siste månedene har jeg hatt 27 dagers syklus og el har havnet på cd13. Men du har helt rett! Bare jeg som stresser for mye og er redd den plutselig ikke kommer
Nesten godt å høre Eneste som er merkelig er at clearblue digital alltid viser smilefjes dagen før monitoren slår ut på maksimal. Hvis jeg også har eggløsning dagen etter den slår ut på maksimal så skiller det jo to dager fra digitaltesten? Blir aldri klok på det her jegDen kommer til å komme. Mine varierer alltid, men de kommer til slutt. Men skjønner veldig at man blir utålmodig når man vil prøve nå!
Den kommer Hos meg varierte den som regel mellom cd 15-18, men fikk den også så sent som cd 21. Denne syklusen som jeg ble gravid på, hadde jeg el på cd 11Fordi de siste månedene har jeg hatt 27 dagers syklus og el har havnet på cd13. Men du har helt rett! Bare jeg som stresser for mye og er redd den plutselig ikke kommer
Takk! Så godt å høre Får satse på det! Skal teste monitoren om 2 timer, håper den slår ut på maksimal da Og gratulerer så masse!Den kommer Hos meg varierte den som regel mellom cd 15-18, men fikk den også så sent som cd 21. Denne syklusen som jeg ble gravid på, hadde jeg el på cd 11