Vi som temper

Har testet og testet i ukesvis etter EL, og trodde aldri den skulle komme... men idag, CD 44 slo testen endelig ut positiv (og vel så det!). Har aldri fått en så sterk positiv el-test før.
Ammer, så går utifra det er derfor syklusen har blitt så lang. Har kun hatt én eggløsning før i dag, etter fødsel. Da gikk det bare 7 dager fra EL til første mens, så er spent på om det blir så kort denne syklusen også.

Men ser ikke temperaturkurven min rar ut ift. at EL er nå, eller ila. de neste dagene?
Synes dere andre har så større variasjon på tempen før EL.
Tar tempen samme kl.slett hver dag, før jeg røyser meg fra sengen.
Forstår ikke dette, jeg. Første måneden jeg temper.
20230129_153635.jpg

Angivelsen av CD får jeg forresten ikke endret inne på appen Premom, står feil der.

Screenshot_20230129-171353_Premom.jpg
20230129_171249.jpg

Ok, så bra! Takk for svar:happy:
Syns jeg hadde lest et sted at den ikke satte kryss etter eggløsning med gratisversjonen, men hvis den gjør det tenker jeg at det holder med den :)
Jada, det får du, tror det bare er den luteal line du ikke får opp på selve charten? Ellers så ser du om det kommer opp sånn "this is a premium feature" når du trykker på ting :p

Har hørt at progesteron i vaginalkapsler ikke påvirker tempen i like stor grad som det man tar oralt. På meg påvirket ikke progesteronen tempen. Jeg krysser fingrene for at du får en positiv test ❤️
Takk for det :Heartred Men med blenda test(er) i dag er nok løpet kjørt altså. Jeg orker ikke håpe:sorry:

Første bilde er fra forrige periode, andre bilde er nå. Jeg er på cd 3, og synes tempen er for høy til at jeg har mensen. Tidligere har den brukt å droppa til typ 36,20-36,30, men den holder seg nå oppi 36,50… noen med erfaringer?
Jeg skal til lege neste uke, men tenkte å høre om noen har erfaring med dette og evt hvorfor det blir slik :)
14528143-8DE4-4D06-9712-C15382DF10DE.jpeg
9F619890-D34F-469A-8C18-2D2C23D82D31.jpeg

Ser ikke ut som du har hatt el. Tester du i tillegg?
Jeg ga litt opp når jeg fikk blinkesmil på cb digital i flere dager før jeg gikk tom for tester.. Har begynt å teste med strimmel en gang om dagen igjen nå. De siste syklusene har jeg hatt EL senest CD 18, så jeg begynner å bli utålmodig :arghh:
Det rare er er i dag begynner jeg å få ømme pupper, så om det ikke kommer av progestronøkning, hva kan det være?

Jeg ga litt opp når jeg fikk blinkesmil på cb digital i flere dager før jeg gikk tom for tester.. Har begynt å teste med strimmel en gang om dagen igjen nå. De siste syklusene har jeg hatt EL senest CD 18, så jeg begynner å bli utålmodig :arghh:
Det rare er er i dag begynner jeg å få ømme pupper, så om det ikke kommer av progestronøkning, hva kan det være?
Jeg pleier å få ømme pupper en stund før el, tror det er pga østrogenøkning hos meg ihvertfall!

Skjønner deg godt. Jeg pleide å få el mellom cd 15-18, men en gang ventet det helt til cd21. Får håpe du får el snart.. ❤️

Kurven min har vært sååå fin og stabil i nå, og så kommer den siste målingen å roter det til :arghh:
1000002010.jpg

Back
Topp