Temper i tillegg vaginalt, glemte si det. Men ja, vil tro det er vanlig. Håper jeg vertfallÅh, takk for svar. Da er det kanskje ikke så uvanlig? Har liksom ikke vært sånn tidligere, så har stusset fælt over høy temp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temper i tillegg vaginalt, glemte si det. Men ja, vil tro det er vanlig. Håper jeg vertfallÅh, takk for svar. Da er det kanskje ikke så uvanlig? Har liksom ikke vært sånn tidligere, så har stusset fælt over høy temp
CD15Okei, hva tror dere har skjedd her? I følge Premom hadde jeg peak cd 13 på morgenen, men jeg syns det ser mer ut som om den er senere på kvelden..eller er den faktisk cd14? Gikk plutselig tom for tester, derfor jeg ikke testet videre
Ooog da jeg la inn positiv test i FF cd13 fikk jeg idag kryss på cd13, altså at el var selve cd13? Men i følge temp syns jeg det ser mer ut som om el var cd15, som nok stemmer mer med testene også.. eller hva syns dere?
Cd15 uten tvil Premom har gjort en feil på testen din fra cd13 morgen, den er klart negativ. FF satte EL på cd13 pga. fertil utflod. Men ut ifra både temp og tester er EL på cd15Okei, hva tror dere har skjedd her? I følge Premom hadde jeg peak cd 13 på morgenen, men jeg syns det ser mer ut som om den er senere på kvelden..eller er den faktisk cd14? Gikk plutselig tom for tester, derfor jeg ikke testet videre
Ooog da jeg la inn positiv test i FF cd13 fikk jeg idag kryss på cd13, altså at el var selve cd13? Men i følge temp syns jeg det ser mer ut som om el var cd15, som nok stemmer mer med testene også.. eller hva syns dere?
CD15
Cd15 uten tvil Premom har gjort en feil på testen din fra cd13 morgen, den er klart negativ. FF satte EL på cd13 pga. fertil utflod. Men ut ifra både temp og tester er EL på cd15
Tipper el er cd 15 både på tester og temp. Prøv å fjern Sticky utflod på cd 15Okei, hva tror dere har skjedd her? I følge Premom hadde jeg peak cd 13 på morgenen, men jeg syns det ser mer ut som om den er senere på kvelden..eller er den faktisk cd14? Gikk plutselig tom for tester, derfor jeg ikke testet videre
Tipper også det Fjernet sticky nå, men krysset flyttet seg ikke likevel.. jaja, vet da selv at jeg nå da er 3 dpo og ikke 5 som FF sierTipper el er cd 15 både på tester og temp. Prøv å fjern Sticky utflod på cd 15
Beklager, men her tror jeg du har tempet for lite til å kunne se når eggløsningen har vært. Både forskjellig tidspunkter og hoppet over for mange dager. Men utifra testene dine er det mest trolig enten cd18 eller cd19.Noen tanker om når el var? Vis vedlegget 398273
Måtte hoppe over 15 og 16 pga nattevakter desverre, og måtte utelukke et par tider tidligere i syklus pga sykdom. Trekantene er bare å overse, det er latskapBeklager, men her tror jeg du har tempet for lite til å kunne se når eggløsningen har vært. Både forskjellig tidspunkter og hoppet over for mange dager. Men utifra testene dine er det mest trolig enten cd18 eller cd19.
Skulle jo tro el var CD17 eller 18, spesielt ut fra de andre symptomene du hadde Får du kanskje kryss hvis du redigerer klokkeslett på tempen på de datoene?Måtte hoppe over 15 og 16 pga nattevakter desverre, og måtte utelukke et par tider tidligere i syklus pga sykdom. Trekantene er bare å overse, det er latskap
Da holder jeg en knapp på cd19 jeg faktisk. Siden cd20 er den første tempen din som er høyere enn de du har hatt tidligere i syklusen din. Du kan endre tidspunktene på trekantene dine, men tror FF vil slite litt med lite grunnlag. Men du du vil nok få kryss om noen dager, for FF bytter vanligvis over til OPK detektor av seg selv, om ikke kan du gjøre det selv i innstillingene.Måtte hoppe over 15 og 16 pga nattevakter desverre, og måtte utelukke et par tider tidligere i syklus pga sykdom. Trekantene er bare å overse, det er latskap
Får kryss på 18 dersom jeg legger inn fiktiv temp i morgen på det samme som jeg målte i dagSkulle jo tro el var CD17 eller 18, spesielt ut fra de andre symptomene du hadde Får du kanskje kryss hvis du redigerer klokkeslett på tempen på de datoene?
Da er du hvertfall 2dpo nå daFår kryss på 18 dersom jeg legger inn fiktiv temp i morgen på det samme som jeg målte i dag
WohooDa er du hvertfall 2dpo nå da
Hurra for kryss!! Hvilken dag fikk du kryss? Nysgjerrig jeg.Der kom krysset da ryker vel første test på søndag eller mandag
Striplet linje betyr at FF er usikker, og den sliter nok litt fordi du har flere dager med fertil utflod etter positiv test. Men om jeg skulle gjette ville jeg tenk at cd17 kanskje er mest trolig utifra tempene dine og at det er siste dagen med eggehvite. Bare min erfaring utifra å lese min egen chart, jeg har også sånn krabbende temp som øker sakte. Ikke alltid lett å se helt klart når de liker å krabbe seg oppover sånn.Hva skjer her da? I dag flyttet ff krysset til cd 19, var på cd 17 frem til i dag, men hvis jeg registrerer positiv el test kommer stiplet kryss på cd 16! Skjønner ikke mye av dette
Vis vedlegget 398319Vis vedlegget 398320Vis vedlegget 398321