Noen her som vet hvorfor jeg bare ser syklusgrafen frem til CD 16 i appen?
Ser de fleste andre har oversikt over hele..
Er det en VIP funksjon?
Er det en VIP funksjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det endrer seg når du kommer lengre ut i syklusen med tempingen Har ikke noe med vip å gjøreNoen her som vet hvorfor jeg bare ser syklusgrafen frem til CD 16 i appen?
Er det en VIP funksjon?
Vis vedlegget 398032
Det endrer seg når du kommer lengre ut i syklusen med tempingen Har ikke noe med vip å gjøre
Hm, den baserer seg vel kanskje på tidligere sykluser..? Er det første syklus du legger inn temping i FF @Villblomsten ?Hmmm, jeg er ikke så godt kjent med appen, men min viser hele? legger lissom bare inn info og tempen
Vis vedlegget 398036
Hm, den baserer seg vel kanskje på tidligere sykluser..? Er det første syklus du legger inn temping i FF @Villblomsten ?
Uansett vil det endre seg når man legger inn flere målinger, så det justerer seg etterhvert, og har ikke noe med VIP-funksjonen å gjøre (er jeg rimelig sikker på)
Hm, den baserer seg vel kanskje på tidligere sykluser..? Er det første syklus du legger inn temping i FF @Villblomsten ?
Uansett vil det endre seg når man legger inn flere målinger, så det justerer seg etterhvert, og har ikke noe med VIP-funksjonen å gjøre (er jeg rimelig sikker på)
Jo, det er VIP funksjon. Den setter «status» og markerer forventet EL med grønn og forventet mens med rosa. Jeg fikk hvert fall alltid bare se til CD16 i begynnelsen, før jeg betalte for VIP.Hm, den baserer seg vel kanskje på tidligere sykluser..? Er det første syklus du legger inn temping i FF @Villblomsten ?
Kanskje du har gratis VIP-periode? Underlig at du har fått opp hele da, om du ikke har VIP.Hmmm, jeg er ikke så godt kjent med appen, men min viser hele? legger lissom bare inn info og tempen
Vis vedlegget 398036
Ja, men du får jo se lengre enn til cd 16 når du har lagt inn temp lengre ut i syklusen. Det er jo ikke sånn at du ikke får opp grafen for resten av syklusen, når du legger inn temp etter cd 16…Jo, det er VIP funksjon. Den setter «status» og markerer forventet EL med grønn og forventet mens med rosa. Jeg fikk hvert fall alltid bare se til CD16 i begynnelsen, før jeg betalte for VIP.
Kanskje du har gratis VIP-periode? Underlig at du har fått opp hele da, om du ikke har VIP.
Uten VIP så hoppet min bare tre og tre dager fremover tror jeg. Hele veien. Men det er jo ikke noe problem, for man får jo grafen sin til slutt uansett som du sier.Ja, men du får jo se lengre enn til cd 16 når du har lagt inn temp lengre ut i syklusen. Det er jo ikke sånn at du ikke får opp grafen for resten av syklusen, når du legger inn temp etter cd 16…
Slik så min ut første temping, uten VIP-funksjonen (begynte å tempe på cd 9).Vis vedlegget 398039
Ummmm, mulig det var den 30 dagers prøveperioden ja Ser nå at den så slik ut måneden etter når jeg ikke hadde VIPUten VIP så hoppet min bare tre og tre dager fremover tror jeg. Hele veien. Men det er jo ikke noe problem, for man får jo grafen sin til slutt uansett som du sier.
Den charten din over her er med VIP Du har en «stats» linje, og det er en del av VIP. Kanskje du har det uten at du vet det? Hehe!
Memberships Comparison - FertilityFriend.com
www.fertilityfriend.com
Hihi, ja det er fort gjort å glemme sånt! Jeg har igjen VIP fra vi prøvde i høst, men vet ikke om jeg skal betale for et nytt år når vi skal prøve på nummer to. Overlay er moro å se, men det er jo ikke nødvendig egentlig. Og stats er ikke viktig for meg. EL på cd13 sist og cd23 nåUmmmm, mulig det var den 30 dagers prøveperioden ja Ser nå at den så slik ut måneden etter når jeg ikke hadde VIP
Nå har jeg hatt VIP siden oktober, så har visst glemt hvordan den så ut uten
Vis vedlegget 398045
Åh, takk for svar. Da er det kanskje ikke så uvanlig? Har liksom ikke vært sånn tidligere, så har stusset fælt over høy tempJa absolutt mine to siste :
Så synd! Det skjønner jeg godt er irriterende!! Har du prøvd å logge ut og inn? Kanskje det hjelper.Jeg har vip og får fortsatt bare opp noen dager frem i tid. Det irriterer meg litt
Jaa! En annen ting den har begynt med er å kreve at jeg logger inn på nytt ca hver gang jeg åpner appenSå synd! Det skjønner jeg godt er irriterende!! Har du prøvd å logge ut og inn? Kanskje det hjelper.
Ååå nei! Æsj, så kjedelig! Kanskje avinstallere og installere appen på nytt? Det er så kjedelig når appene begynner å krangle sånn, og spesielt når man har betalt for den!Jaa! En annen ting den har begynt med er å kreve at jeg logger inn på nytt ca hver gang jeg åpner appen
Ja, skal faktisk teste det. Har vært sånn noen dager...Ååå nei! Æsj, så kjedelig! Kanskje avinstallere og installere appen på nytt? Det er så kjedelig når appene begynner å krangle sånn, og spesielt når man har betalt for den!
Ja, gjør det. Så krysser jeg fingrene for at du får brukt det du har betalt for!Ja, skal faktisk teste det. Har vært sånn noen dager...