Vi som temper

Fortsatt håp:hello2 Trodde den var kun på veg nedover etter i går, men opp igjen :happy093
IKM er søndag eller mandag
50653600-8D0C-4FBD-8480-A1E0EF340475.jpeg

7A4A81C7-F66B-4257-9992-353611FD4EA6.jpeg

Litt ned, men godt over luteallinja :angelic: Vet jo ikke hvor god den converteren er heller, så totalt ligger de ganske bra tror jeg. Er også litt usikker på el, for testen var positiv morgen cd13, ogFF påstår at el var cd15- så kan jo hende jeg egentlig er en dag (eller to) lenger dpo?

Vis vedlegget 397730
Litt ned, men godt over luteallinja :angelic: Vet jo ikke hvor god den converteren er heller, så totalt ligger de ganske bra tror jeg. Er også litt usikker på el, for testen var positiv morgen cd13, ogFF påstår at el var cd15- så kan jo hende jeg egentlig er en dag (eller to) lenger dpo?
Ja syns det var litt merkelig du ikkje fikk krysset på cd14, for den gikk ho bare oppover etter:rolleyes: Men ser bra ut. Har du tatt test?;)

Ja syns det var litt merkelig du ikkje fikk krysset på cd14, for den gikk ho bare oppover etter:rolleyes: Men ser bra ut. Har du tatt test?;)
Nei, venter til cd13 (prøver hvertfall). Orker ikke mange skuffelser på rad om det ikke går… men he ømme pupper, på annen måte enn sist, og en rar klump i halsen (ikke sår, bare som om det er noe der), pluss ikke mensaktige murringer, men noe annet… jeg overtolker sikkert.

Nei, venter til cd13 (prøver hvertfall). Orker ikke mange skuffelser på rad om det ikke går… men he ømme pupper, på annen måte enn sist, og en rar klump i halsen (ikke sår, bare som om det er noe der), pluss ikke mensaktige murringer, men noe annet… jeg overtolker sikkert.
Fort og overtolke, men kan jo godt være :smiley-bounce012
Skal også ta test i morgen 13 dpo. Tok en test 8 dpo, men den var negativ.. spennende!

Fort og overtolke, men kan jo godt være :smiley-bounce012
Skal også ta test i morgen 13 dpo. Tok en test 8 dpo, men den var negativ.. spennende!
Ja, jeg tror det er bedre for psyken min å bare bli skuffa en gang, hehe! Var veldig optimist her, for hvilepulsen gikk en del opp, men nå har den sunket litt igjen. Man blir jo smårar!

Ja så spennende, håper det er en spire på gang :love017 Men du ser det nok først etter 15 dpo, det er jo da kurva di gjorde et stort fall.
Var det samme dag du fikk din periode at den ble lav eller dagen før?
Den gjorde nok et fall da fordi jeg slutta på progesteron den dagen. Og da kom mensen dagen etter.

Det forstår jeg veldig godt :Heartred du må vel uansett fortsette på progesteron frem til ikm?
Ja, egentlig skal jeg ta det til 16dpo og så teste. Og så ta ny test 18dpo hvis den 16 er negativ. Er 18 negativ skal jeg slutte. Men jeg slutter på 14 uansett, regner med løpet er kjørt om jeg ikke tester positivt da. Hvis jeg tester positivt skal jeg ta det ut første trimester.

Hei!
Noen som vet hva som er fordelene med å være VIP medlem på ff?
Jeg har bare vanlig free basic membership og er på CD 5 i første tempesyklus.
Holder det eller bør man gå for et betalt medlemskap? :)

Hei!
Tror det holder med gratisversjonen. Jeg er som deg, i første pp/tempesyklus. Tror heller du kan betale dersom du blir å drive på en stunde kanskje:shy::happy:

Hei!
Den eneste funksjonen jeg ville hatt som VIP var overlay, men det lagde jeg bare selv på papir.
Kanskje muligheten til å se andre sine lignende charts, men det kan du jo finne i denne tråden også :p

Hei!
Man får jo litt sånne analysegreier og sånt- men lett å bli litt opphengt i det :banghead: Jeg kjøpte helårs, for det kosta ikke så mye, så tenkte Why not. Nå husker jeg ikke helt åssen gratisversjonen var/hva den har lenger da.

Den eneste funksjonen jeg ville hatt som VIP var overlay, men det lagde jeg bare selv på papir.
Kanskje muligheten til å se andre sine lignende charts, men det kan du jo finne i denne tråden også :p
Man får jo litt sånne analysegreier og sånt- men lett å bli litt opphengt i det :banghead: Jeg kjøpte helårs, for det kosta ikke så mye, så tenkte Why not. Nå husker jeg ikke helt åssen gratisversjonen var/hva den har lenger da.

Ok, så bra! Takk for svar:happy:
Syns jeg hadde lest et sted at den ikke satte kryss etter eggløsning med gratisversjonen, men hvis den gjør det tenker jeg at det holder med den :)

Back
Topp