Vi som temper

4B611671-CA25-49FB-96D3-59E2DC60B315.jpeg

8 dpo i dag :D

:D Så jeg kan stole på tempen selv om cb digital bare har gitt meg blinkesmil i 2 dager nå?
Om man skulle ha en syklus uten EL, vil tempen da holde seg lav??
Du kan ha kort LH-topp (det har jeg), og da kan testene ha gått glipp av den om man bare tester en gang om dagen. Legger ved bilde av mine denne runden- jeg kunne lett gått glipp av toppen ser du. Jeg bruker temping, monitor og el-strimler, og «jakter» på eggløsningen med flere tester om dagen rundt antatt el, haha.

Litt usikker på hvordan tempen er hvis man ikke har el (aldri opplevd) men jeg antar den er lav hele veien da ja.
0C802258-76C0-410A-9E06-21C670C1A8B3.jpeg

Skikkelig tempdropp :wacky: men hvilepulsen har faktisk økt +5 i natt. Blir spennende å følge med fremover. Får fortsatt bare svake streker på testene, så holdes litt på pinebenken enda
002AF0A0-A1E3-469A-98A4-EF9BA6A767B0.jpeg

Enig at det er moro å tempe Gratulerer så mye med spire i magen :smiley-bounce016 Ser du testet positiv 9-dpo. Er der i dag, har bare ikke fått testene i posten:smiley-angry017
Lykke til
Tusen takk :Heartred testet faktisk veldig svakt positivt både 7 og 8dpo denne gangen, men registrerte ikke før 9dpo. Da fikk jeg positiv digital og en strek mannen også helt klart så:hilarious: masse lykke til med testing! Håper de kommer fort i posten!!

Dette er første måneden jeg temper og det har vært veldig kjekt å vite nøyaktig når ting skjer! Men stemmer det at jeg er 3 dpo i dag? Jeg fikk peak på eggløsningstest på søndag og har ikke testet siden. Jeg fikk temphopp i dag. Er krysset satt til søndag siden jeg fikk peak på test?
3610AD93-B59C-48D8-B00E-87E92939CCF8.png

Dette er første måneden jeg temper og det har vært veldig kjekt å vite nøyaktig når ting skjer! Men stemmer det at jeg er 3 dpo i dag? Jeg fikk peak på eggløsningstest på søndag og har ikke testet siden. Jeg fikk temphopp i dag. Er krysset satt til søndag siden jeg fikk peak på test?
Vis vedlegget 397545
Krysset er satt til søndag fordi du da hadde tre høyere temperaturer på rad etter det :Heartred Jeg fikk kryss dagen etter peak nr 2, fordi temp-stigningen var litt lav i starten. Fikk positiv strimmel på morgen cd13, og peak cd14. Men appen sier el cd15. Ikke så greit å bli klok på, men egget slipper jo 0-48 timer etter positiv el-test, oftest 12-36 timer. Så mitt har nok bare sluppet litt sent (håper på et svært, feit gullegg, hehe).

Litt usikker på hvorfor krysset mitt er blitt stipla, men men…
06A787CD-90F6-4E66-BB9F-3FA216EBAA50.jpeg

Krysset er satt til søndag fordi du da hadde tre høyere temperaturer på rad etter det :Heartred Jeg fikk kryss dagen etter peak nr 2, fordi temp-stigningen var litt lav i starten. Fikk positiv strimmel på morgen cd13, og peak cd14. Men appen sier el cd15. Ikke så greit å bli klok på, men egget slipper jo 0-48 timer etter positiv el-test, oftest 12-36 timer. Så mitt har nok bare sluppet litt sent (håper på et svært, feit gullegg, hehe).

Litt usikker på hvorfor krysset mitt er blitt stipla, men men…
Vis vedlegget 397565

Takk, nå ga det mening! :Heartred
Garantert gullegget som kom :chicken::woot:

Takk, nå ga det mening! :Heartred
Garantert gullegget som kom :chicken::woot:
Krysset mitt ble stipla fordi jeg hadde registrert feil utflod, forresten. Var vanskelig å anslå siden jeg går på progesteron vaginalt, og derfor har musa fullt av oppløst pille omtrent hele tida :hilarious: :bored:

Ja, så jeg anbefaler å hvertfall doble med strimler (evt triple slik jg gjør, hehe, med monitor og), fordi tempinga viser at eggløsning HAR vært, i mens strimlene viser når LH stiger, og at eggløsningen er nær.

B9C0F706-C63B-4A2D-9E6B-F19CDF526718.jpeg

Hvilepulsen har ligget høyt i tre dager og. Ikke vært så høy siden sist jeg var gravid… da ble den ikke så høy så fort heller, men da mista jeg jo.. blir gaaaal av å tolke meg selv :banghead:

Hvilepuls et slag ned (men det kan jo endre seg i løpet av dagen) men litt opp på temp. Har brukt temp-adjuster både i går og i dag fordi jeg våkna så tidlig. Dog var tempen over 36.82 begge dager på reell temp.
944062A2-49D5-416A-8A3D-2AEB2227A517.jpeg

Back
Topp