Tipper du får kryss i morgen jegFørste gang jeg temper. Kan det se ut som EL har vært?
Har ikke fått statisk smil på cb digital enda, så da er jeg isåfall den ene prosenten den ikke funker på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper du får kryss i morgen jegFørste gang jeg temper. Kan det se ut som EL har vært?
Har ikke fått statisk smil på cb digital enda, så da er jeg isåfall den ene prosenten den ikke funker på
Så jeg kan stole på tempen selv om cb digital bare har gitt meg blinkesmil i 2 dager nå?Tipper du får kryss i morgen jeg
Du kan ha kort LH-topp (det har jeg), og da kan testene ha gått glipp av den om man bare tester en gang om dagen. Legger ved bilde av mine denne runden- jeg kunne lett gått glipp av toppen ser du. Jeg bruker temping, monitor og el-strimler, og «jakter» på eggløsningen med flere tester om dagen rundt antatt el, haha.Så jeg kan stole på tempen selv om cb digital bare har gitt meg blinkesmil i 2 dager nå?
Om man skulle ha en syklus uten EL, vil tempen da holde seg lav??
Syns den ser fin ut her er mi, er nå 12ukerSynes luteallinja mi er så lav i temp? Er det dårlig tegn? Vis vedlegget 397364
Enig at det er moro å tempe Gratulerer så mye med spire i magen Ser du testet positiv 9-dpo. Er der i dag, har bare ikke fått testene i postenSkal slutte å tempe nå, men dette var litt moro!
Vis vedlegget 397513
Tusen takk testet faktisk veldig svakt positivt både 7 og 8dpo denne gangen, men registrerte ikke før 9dpo. Da fikk jeg positiv digital og en strek mannen også helt klart så masse lykke til med testing! Håper de kommer fort i posten!!Enig at det er moro å tempe Gratulerer så mye med spire i magen Ser du testet positiv 9-dpo. Er der i dag, har bare ikke fått testene i posten
Lykke til
Krysset er satt til søndag fordi du da hadde tre høyere temperaturer på rad etter det Jeg fikk kryss dagen etter peak nr 2, fordi temp-stigningen var litt lav i starten. Fikk positiv strimmel på morgen cd13, og peak cd14. Men appen sier el cd15. Ikke så greit å bli klok på, men egget slipper jo 0-48 timer etter positiv el-test, oftest 12-36 timer. Så mitt har nok bare sluppet litt sent (håper på et svært, feit gullegg, hehe).Dette er første måneden jeg temper og det har vært veldig kjekt å vite nøyaktig når ting skjer! Men stemmer det at jeg er 3 dpo i dag? Jeg fikk peak på eggløsningstest på søndag og har ikke testet siden. Jeg fikk temphopp i dag. Er krysset satt til søndag siden jeg fikk peak på test?
Vis vedlegget 397545
Tusen takkTusen takk testet faktisk veldig svakt positivt både 7 og 8dpo denne gangen, men registrerte ikke før 9dpo. Da fikk jeg positiv digital og en strek mannen også helt klart så masse lykke til med testing! Håper de kommer fort i posten!!
Krysset er satt til søndag fordi du da hadde tre høyere temperaturer på rad etter det Jeg fikk kryss dagen etter peak nr 2, fordi temp-stigningen var litt lav i starten. Fikk positiv strimmel på morgen cd13, og peak cd14. Men appen sier el cd15. Ikke så greit å bli klok på, men egget slipper jo 0-48 timer etter positiv el-test, oftest 12-36 timer. Så mitt har nok bare sluppet litt sent (håper på et svært, feit gullegg, hehe).
Litt usikker på hvorfor krysset mitt er blitt stipla, men men…
Vis vedlegget 397565
Krysset mitt ble stipla fordi jeg hadde registrert feil utflod, forresten. Var vanskelig å anslå siden jeg går på progesteron vaginalt, og derfor har musa fullt av oppløst pille omtrent hele tidaTakk, nå ga det mening!
Garantert gullegget som kom