Vi som temper

Ja, ble mens i stedenfor på meg, men digg å få svar ihvertfall!

Jeg kommer etter om noen dager❤️ Får ikke mens før ca 14 dpo.. Mens betyr heldigvis en ny PP og nye muligheter for spire :dance008 :Heartpink :joyful:

Spennende!
Jeg ser du har mye trekanter i grafen din - temper du til ulike tider, eller temper du til samme tid men legger det bare inn på ulike tidspunkt?

Hvis du temper til ulike tidspunkt kan jeg tipse om denne siden for å justere tempen. Den passer ikke for alle, men flere bruker den ☺️ https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Takk for tips!
Men eg var inne i FF å sjekket. For eg temper jo ganske mye til lik tid. Men såg at den har stått på PM istedenfor AM på ein del målingar. Eg endra dette og da forsvant trekantene:computer005

Først og fremst om tempen holder seg høy. Om den synker en del nærme IKM så kan det tyde på at mensen kommer. Din ser fin ut :) Når tok du siste test?
Takk for svar :) Kan man se etter når egget/blastocysten skulle ha festet seg også ? Kan den plutselig synke eller synker den over flere dager?:bag: Har tatt i dag på urin 2, har bare 25 mlu babyplan, men synes det er så vanskelig da disse gir mye skygger. Den i dag hadde også skygge, med fargestoff-samling i kantene så vil tro den er ugyldig.

Vedlegg

• 3D839609-1E8C-4E2D-AFCC-B2DDD286E48A.jpeg
    3D839609-1E8C-4E2D-AFCC-B2DDD286E48A.jpeg
    778,5 KB · Visninger: 56
Takk for svar :) Kan man se etter når egget/blastocysten skulle ha festet seg også ? Kan den plutselig synke eller synker den over flere dager?:bag: Har tatt i dag på urin 2, har bare 25 mlu babyplan, men synes det er så vanskelig da disse gir mye skygger. Den i dag hadde også skygge, med fargestoff-samling i kantene så vil tro den er ugyldig.
Noen opplever å få et temp-drop når det fester seg :shy: Er individuelt når og hvordan den synker :shy: Jeg ser hva du mener. Håper den blir tidligere i morgen :Heartred

6 dpo, og andre dagen tempen går litt ned. Vet den kan variere, men mister automatisk håpet litt. Synes også det var litt for tidlig for at den skal begynne å falle ned nå når det enda er 8 dager til IKM :angelic: :dead:
877CCBA8-41BE-485E-9D92-B69179575985.jpeg

6 dpo, og andre dagen tempen går litt ned. Vet den kan variere, men mister automatisk håpet litt. Synes også det var litt for tidlig for at den skal begynne å falle ned nå når det enda er 8 dager til IKM :angelic: :dead:
Vis vedlegget 397155
Ikke bekymre deg ennå, jeg synes kurven din er fin ☺️ Bare se på min gravidkurve - har ikke så mye å si hvordan kurven ser ut :laughing002
401F72A7-79E3-4D52-B3A8-255EF8AC202D.jpeg

Spennende :joyful:
Vil forresten legge til at dette var vanlige strimmeltester fra MS, ikke tidligtester. Liker ikke tidligtestene deres :)
Okei :) Har ikkje prøvd nokon testar tidligare. Visste ikkje det var forskjell på «vanlige» og «tidelige».
Men satt på nettet å kikka nå etter G tester, tenkte å bestille. Ka type er billigast/best?:dance008

Okei :) Har ikkje prøvd nokon testar tidligare. Visste ikkje det var forskjell på «vanlige» og «tidelige».
Men satt på nettet å kikka nå etter G tester, tenkte å bestille. Ka type er billigast/best?:dance008
Tidligtester har en sensitivitet på 10 mlu/ml, mens vanlige har sensitivitet på 25 mlu/ml. Mange velger tidligtester for å kunne teste tidligere, men den er ofte mer usikker og flere får skygger på dem. En ikke-gravid kan ha opptil 5mlu hcg i kroppen, og det kan slå ut på tidligtest, men det vil det ikke gjøre på vanlige tester. Jeg har vært fornøyd med MakeSure og Babyplan sine vanlige strimmeltester ☺️

Antakelig fordi tempen din før el var kanskje høy også. Hvis tempen din stiger enda mer i morgen, kommer sikkert krysset
Det kan det være ja! Hadde litt feber i starten av syklus («juksa ned» tempen på de to verste dagene) men de andre er nok litt forhøyet også. Da satser jeg på kryss i morgen…

Screenshot_20230121_123520.jpg

Denne månedens graf. Hadde ikke tempet siden september, men synes det var gøy å gjøre det igjen nå. Alltid så fascinerende å se at tempen faktisk stiger, synes jeg. Vi har prøvd i over et år og venter på utredning, så selv om vi har truffet greit nå, så er jeg automstisk pessimist siden vi enda ikke har fått en positiv test. Men får jo alltid et håp når IKM nærmer seg. Jeg tar alltid en liten pause i tempingen når jeg har kommet over i DPO-land :hilarious:

Back
Topp