Forstår jeg det rett at temperaturen synker dagen før eggløsning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha Takk for info! Da bestilte eg meg MakeSure sinTidligtester har en sensitivitet på 10 mlu/ml, mens vanlige har sensitivitet på 25 mlu/ml. Mange velger tidligtester for å kunne teste tidligere, men den er ofte mer usikker og flere får skygger på dem. En ikke-gravid kan ha opptil 5mlu hcg i kroppen, og det kan slå ut på tidligtest, men det vil det ikke gjøre på vanlige tester. Jeg har vært fornøyd med MakeSure og Babyplan sine vanlige strimmeltester
Usikker, men på min graf sier FF at el var den dagen temperaturen sank/var lav.Forstår jeg det rett at temperaturen synker dagen før eggløsning?
Det kan ikke ha noe med el-slimet å gjøre da, mtp at du registrerte det på cd 15 også? Endrer krysset seg om du velger Sticky på cd 15, slik som på cd 16? Jeg vet ikke om det kan ha noe å si, men kanskje?Synes dette er så rart? At den sier el på cd15? Fikk peak på strimler mellom 9-11 på morgenen cd13. Vet jo at egget kan slippe så sent som 48 timer etter, men Vis vedlegget 397241
Nope, prøvde det… og jeg hadde ganske bra med el slim den dagen og, så… Menmen, får håpe det er et stort, feit og modent egg Eller to har hvertfall hatt el, og tidligere enn jeg pleier, så får fokusere på det.Det kan ikke ha noe med el-slimet å gjøre da, mtp at du registrerte det på cd 15 også? Endrer krysset seg om du velger Sticky på cd 15, slik som på cd 16? Jeg vet ikke om det kan ha noe å si, men kanskje?
Ja, en dag til eller fra spiller vel ikke så stor rolle - det er jo uansett tydelig at el har vært hos degNope, prøvde det… og jeg hadde ganske bra med el slim den dagen og, så… Menmen, får håpe det er et stort, feit og modent egg Eller to har hvertfall hatt el, og tidligere enn jeg pleier, så får fokusere på det.
Jepp, og skikkelige stikk og murringer, men det hadde jeg forrige syklus også, så det er nok bare bivirkninger etter økt dose progesteron. Halsbrann da, det er nytt fra forrige syklus.Ja, en dag til eller fra spiller vel ikke så stor rolle - det er jo uansett tydelig at el har vært hos deg
Nei, du har nok allerede enten hatt ikm eller testet positivt på gtest før du vil se det på tempen. Når man er gravid vil tempen fortsette å holde seg høy slik som i dpo-land, men den kan være veldig svingete også. I dpo-land vil tempen holde seg høy frem til ikm uansett om du er gravid eller ikke, så du vil ikke merke det på tempen før ikm. Men det skal sies at min temp var mye lavere i dpo-land nå som jeg er gravid, enn de gangene jeg ikke var det. Vet ikke hvorfor..Dere som kan dette med temping: Har lest at tidlig i graviditeten er kroppstemperaturen bittelitt høyere enn normalt. Er det da mange som kan bruke temping for å finne ut om de er gravide, og ikke kun bruke graviditetstest? Eller er temperaturmåling for usikkert til å finne ut av tidlig graviditet?
Har aldri sett på temping at jeg har vært gravid men jevnt over holder den seg høyere istedenfor å synkeDere som kan dette med temping: Har lest at tidlig i graviditeten er kroppstemperaturen bittelitt høyere enn normalt. Er det da mange som kan bruke temping for å finne ut om de er gravide, og ikke kun bruke graviditetstest? Eller er temperaturmåling for usikkert til å finne ut av tidlig graviditet?
Tror ikke det nødvendigvis er et dårlig tegn!Synes luteallinja mi er så lav i temp? Er det dårlig tegn? Vis vedlegget 397364
Åh Gud, så godt å se Tusentakk for svar!! Analyserer meg ihjel her- har så mye symptomer, men det er jo altfor tidlig, så er nok bare bivirkninger av progestrontilskudd..Tror ikke det nødvendigvis er et dårlig tegn!
Vis vedlegget 397382
Tro meg, forstår det veldig godt! Hadde også ekstremt med symptomer før positiv test (tar ikke noe tilskudd eller noe da).Åh Gud, så godt å se Tusentakk for svar!! Analyserer meg ihjel her- har så mye symptomer, men det er jo altfor tidlig, så er nok bare bivirkninger av progestrontilskudd..
Flott luteal dip du har da! Men testa du positivt 8 eller 9 dpo?
Ja, hadde mye symptomer forrige pp og (første etter MA i oktober) men da mistenker jeg kjemisk, for synes jeg så en svak strek 9 og 10DPO, og jeg har aldri skygger.Tro meg, forstår det veldig godt! Hadde også ekstremt med symptomer før positiv test (tar ikke noe tilskudd eller noe da).
Testet positivt 8 dpo (veeeldig svakt selvsagt), men registrerte 9dpo der
Krysser fingrene for deg! Dette var pp6 etter MA i oktober, men første syklus hvor alt var på stell igjen.Ja, hadde mye symptomer forrige pp og (første etter MA i oktober) men da mistenker jeg kjemisk, for synes jeg så en svak strek 9 og 10DPO, og jeg har aldri skygger.
Får bare smøre meg med tålmodighet…