Vi som temper

Ja, tror det blir det riktige. Bruker jo strimler og monitor også… har så innmari murringer i rygg og livmor! Tydelig at noe skjer- får håpe det er et par svære, helmodne egg som jobber!! Veldig spent på når el blir. Statistikken tilsier cd16-17, men FF anslår cd14. Håper så intenst!!!

Fine mannen sendte meg rett til sengs for å sove litt mer, og kanskje «ta det ved rota». Han er gull altså :Heartred
Krysser fingra for at det går fort forbi og at EL kommer snart :joyful:

Noen her som har erfaring med trifasisk kurve? Har hatt en stor stigning de siste dagene og har jo selvfølgelig googlet og sett at dette ofte er et tegn på graviditet :hilarious: vet jo at jeg får et svar på det om noen dager, men hvem har tålmodighet til å vente???
Vis vedlegget 396597
Uansett en fin kurve da :Heartred Og ikke lenge til testedagene nå!

Jeg fikk trifasisk kurve både da jeg var gravid og da jeg ikke var gravid. Så for meg så tror jeg det bare gjenspeiler hvordan kroppen produserer hormonene etter el. Legger ved to av mine hvis det er spennende å sammenliknes med :) Håper det er et tegn på graviditet hos deg Smile

Vedlegg

• 20230116_075520.jpg
    20230116_075520.jpg
    152,8 KB · Visninger: 75
  • 20230116_075503.jpg
    20230116_075503.jpg
    140,6 KB · Visninger: 70

Jeg fikk trifasisk kurve både da jeg var gravid og da jeg ikke var gravid. Så for meg så tror jeg det bare gjenspeiler hvordan kroppen produserer hormonene etter el. Legger ved to av mine hvis det er spennende å sammenliknes med :) Håper det er et tegn på graviditet hos deg Smile
Her lå visst jeg bakpå i tråden gitt :smiley-ashamed004 Hvordan endte kurven? :D

Jeg er omsider i gang med temping igjen, spent på å se om kurvene mine nå kan sammenliknes med de før graviditeten :D

Ser ikke ut som det er en graviditet, 10 dpo i dag og testene er negative… sånn ser kurven ut nå
3E5C626C-05A5-4BA3-9132-2CBF5496264E.jpeg

Hvordan pleier sykdom å påvirke temperaturene deres? Jeg får plutselig høyere temperatur klokka 6 før jeg har stått opp enn jeg får etter jeg har stått opp klokka 7 :smiley-ashamed004

Tror kanskje jeg skal forkaste alle de første tempene jeg har tatt denne syklusen bare kroppen blir frisk, ser veldig rart ut med temperatur på 36,7 på CD4 mot 36,4 dom jeg har pleid å ha. Men greit å komme igang med rutinen om ikke annet :)

Ikke kommet så langt i tempinga enda... hadde gitt opp el-tester, pga. det har gått så mange dager. Tenkte det var for sent nå, men følte meg veldig typ el i starten av denne uka. Kan det i det hele tatt gå ann å ha el så sent? Tenker da på CD-30.
Hva tenker dere?

Vedlegg

• 20230119_100320.jpg
    20230119_100320.jpg
    316 KB · Visninger: 50
Hvordan pleier sykdom å påvirke temperaturene deres? Jeg får plutselig høyere temperatur klokka 6 før jeg har stått opp enn jeg får etter jeg har stått opp klokka 7 :smiley-ashamed004

Tror kanskje jeg skal forkaste alle de første tempene jeg har tatt denne syklusen bare kroppen blir frisk, ser veldig rart ut med temperatur på 36,7 på CD4 mot 36,4 dom jeg har pleid å ha. Men greit å komme igang med rutinen om ikke annet :)
Jeg forkaster alltid temperaturer når jeg føler meg dårlig eller har sovet veldig rart :) veldig kjipt å "miste" så mye av målingene, men bedre enn å ha en helt kokko kurve.

Ikke kommet så langt i tempinga enda... hadde gitt opp el-tester, pga. det har gått så mange dager. Tenkte det var for sent nå, men følte meg veldig typ el i starten av denne uka. Kan det i det hele tatt gå ann å ha el så sent? Tenker da på CD-30.
Hva tenker dere?
Det går fint an :)

Noen tanker om denne grafen ? Det er første syklus jeg temper så vet liksom ikke helt hva jeg ser etter enda :p Jeg har bare 25 mlu tester hjemme og har bare fått negative på dem til nå. Hva ser dere etter på tempingen ?

Vedlegg

• 2F48EF16-6047-4365-B0A5-60BC0124B200.jpeg
    2F48EF16-6047-4365-B0A5-60BC0124B200.jpeg
    538,6 KB · Visninger: 57
Samme båt som meg da :( jeg klamrer meg til fenomenet implantasjon dip :hilarious:
Yes, men fordelen er å komme igang med en ny PP❤️ Ser såå fram til det :smiley-bounce012 Haha, ja, det er jo lov å håpe:joyful:

Noen tanker om denne grafen ? Det er første syklus jeg temper så vet liksom ikke helt hva jeg ser etter enda :p Jeg har bare 25 mlu tester hjemme og har bare fått negative på dem til nå. Hva ser dere etter på tempingen ?
Først og fremst om tempen holder seg høy. Om den synker en del nærme IKM så kan det tyde på at mensen kommer. Din ser fin ut :) Når tok du siste test?

Back
Topp