Vi som temper

Tror jeg er 1 dpo idag, og EL kom på CD17 som forrige pp:joyful:
Screenshot_20230110_081633_FF App.jpg
Screenshot_20230110_081851_FF App.jpg

Håper ikke dette er et dårlig tegn :confused: Vet ikke om det har noe å si. Men jeg har sovet alene i senga i natt, uten mann og toåringen. IKM er om to dager.

B9F17F88-D76E-4B7C-8B4F-615BBD6914D2.png

Last edited:
Kan se ut som el har vært, men når :hilarious: veldig irriterende å miste noen av de viktigste dagene med temping pga nattevakter! Regner med at jeg er 1dpo i dag med tanke på testene? Overse trekantene foresten, er bare jeg som legger inn resultater til veldig ulig tid og ikke gidder å redigere.
1000001723.jpg

Håper ikke dette er et dårlig tegn :confused: Vet ikke om det har noe å si. Men jeg har sovet alene i senga i natt, uten mann og toåringen. IKM er om to dager.

Vis vedlegget 396458
Man skal ikke tempe etter pos test :facepalm: tempen blir helt merkelig når man er gravid. Første dip etter pos test er dagen etter ikm. Henviser til min egen jojo temp. Er 10+3 nå❤️

Vedlegg

• 65A9602F-18A7-49A7-972C-CA8F7B7AEF86.png
    65A9602F-18A7-49A7-972C-CA8F7B7AEF86.png
    888 KB · Visninger: 63
Man skal ikke tempe etter pos test :facepalm: tempen blir helt merkelig når man er gravid. Første dip etter pos test er dagen etter ikm. Henviser til min egen jojo temp. Er 10+3 nå❤️
Nei, man skal egentlig ikke fortsette å tempe etter positiv test, for tempen blir litt jojo når man er gravid (du ser et eksempel høyere opp i tråden) ❤️
Takk for svar :Heartred Hadde et gråteutbrudd før jobb i dag tidlig.. jeg tenker bare på kjemisk hele tiden :depressed:

Takk for svar :Heartred Hadde et gråteutbrudd før jobb i dag tidlig.. jeg tenker bare på kjemisk hele tiden :depressed:
Som du ser fikk jeg meg en støkk også, med den temp-dippen. Men, gravidtemp er ikke samme som prøvertemp. Selvom jeg forstår bekymringen din❤️ prøv å ikke temp mer å heller ta en ul om noen uker.

Legg vekk termometeret, og prøv å slappe av (vet det er vanskelig når man har mistet), og bestill TUL om noen uker (evt hcg-blodprøve hos legen for å sjekke at nivået stiger fint) ❤️

Som du ser fikk jeg meg en støkk også, med den temp-dippen. Men, gravidtemp er ikke samme som prøvertemp. Selvom jeg forstår bekymringen din❤️ prøv å ikke temp mer å heller ta en ul om noen uker.
Ja, om jeg kommer meg helt dit så :angelic: Har tlf-samtale med gyn. avd på sykehuset på fredag. Da kan jeg si ifra om at jeg er gravid og at jeg ønsker UL rundt uke 6. Med mindre jeg begynner å blø før den tid.

Legg vekk termometeret, og prøv å slappe av (vet det er vanskelig når man har mistet), og bestill TUL om noen uker (evt hcg-blodprøve hos legen for å sjekke at nivået stiger fint) ❤️
Uff ja :arghh: Det er så sykt irriterende med de blodprøvesvarene som tar så lang tid med å komme. Man rekker å se hvilken vei det går utifra testene før man rekker å få svar… Jeg har en tlf-samtale med gyn. avd på sykehuset på fredag. Om jeg ikke har begynt å blø før den tid så kan jeg fortelle om graviditeten og at jeg ønsker en UL rundt uke 6 :nailbiting:

Uff ja :arghh: Det er så sykt irriterende med de blodprøvesvarene som tar så lang tid med å komme. Man rekker å se hvilken vei det går utifra testene før man rekker å få svar… Jeg har en tlf-samtale med gyn. avd på sykehuset på fredag. Om jeg ikke har begynt å blø før den tid så kan jeg fortelle om graviditeten og at jeg ønsker en UL rundt uke 6 :nailbiting:
Håper prøvesvarene kommer snart! Føler virkelig med deg❤️ Ja, det høres lurt ut.. Jeg håper alt går bra, og at det ikke blir noen SA ❤️ Du skal ikke bekymre deg mtp tempen i hvert fall ☺️

Ja du kommer i mål denne gang❤️❤️ men greit å få en bekreftelse :) regner med du blir fulgt opp tett denne gang:)
Ja, om jeg kommer meg helt dit så :angelic: Har tlf-samtale med gyn. avd på sykehuset på fredag. Da kan jeg si ifra om at jeg er gravid og at jeg ønsker UL rundt uke 6. Med mindre jeg begynner å blø før den tid

Håper prøvesvarene kommer snart! Føler virkelig med deg❤️ Ja, det høres lurt ut.. Jeg håper alt går bra, og at det ikke blir noen SA ❤️ Du skal ikke bekymre deg mtp tempen i hvert fall ☺️
Takk for støtte :Heartred
Ja du kommer i mål denne gang❤️❤️ men greit å få en bekreftelse :) regner med du blir fulgt opp tett denne gang:)
Håper virkelig det :Heartred Huff for en berg,-og dalbane av følelser :inpain:

Noen her som har erfaring med trifasisk kurve? Har hatt en stor stigning de siste dagene og har jo selvfølgelig googlet og sett at dette ofte er et tegn på graviditet :hilarious: vet jo at jeg får et svar på det om noen dager, men hvem har tålmodighet til å vente???
C8722B9A-516A-4667-B2B4-E38D8D6A4F68.jpeg

Back
Topp