Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler at blod er bedre enn bæsjTrudde ikkje eg målte under mens, men hadde vist gjort det for 2år siden eg bruker menskopp, så då blir det ikkje meir gris enn vanlig. Men er jo også mulig å tempe analt de dagene med mens, om en virkelig har behov for å følge med på tempen då
Høyst sjeldent ein har avføring rett innenfor lukkemuskelen då, då skal du nå i tilfelle kjenne godt at du e bæsjetrengtFøler at blod er bedre enn bæsj
Tror jeg bikka 5 uker på vei før jeg klarte å slutteJeg har blitt så vant til å tempe nå, at da jeg våknet kl 4 i dag, tempet jeg selv om jeg hadde tenkt å slutte Legger vekk termometeret nåVis vedlegget 396231
Har hørt at tempen kan bli litt svingete når man er gravid, så jeg tenker det er best å slutte nå så jeg ikke blir unødvendig bekymretTror jeg bikka 5 uker på vei før jeg klarte å slutte
Jepp, bare se her du! Ble heldigvis ikke bekymret selv siden jeg visste det, så var mer fascinerende å se og få bekreftet at det ikke har noe å si på om det går bra eller eiHar hørt at tempen kan bli litt svingete når man er gravid, så jeg tenker det er best å slutte nå så jeg ikke blir unødvendig bekymret
Ja, det er jo gøy å følge med på tempen!Jepp, bare se her du! Ble heldigvis ikke bekymret selv siden jeg visste det, så var mer fascinerende å se og få bekreftet at det ikke har noe å si på om det går bra eller ei
Vis vedlegget 396235
Var jo kjempegøy tidsfordriv i 6 PPer! Gledet meg til å legge meg så det føltes kortere tid ut til neste tempmålingJa, det er jo gøy å følge med på tempen!
Gratulerer!!
TakkGratulerer!!