Vi som temper

Vet ikke helt hva jeg tenker om den grafen her.

Vedlegg

• 7EC8D10A-7CFB-403F-8500-D3BD958CC15C.jpeg
    7EC8D10A-7CFB-403F-8500-D3BD958CC15C.jpeg
    463,5 KB · Visninger: 82
Implantasjonsdipp 7DPO? :woot:
Skulle ønske, men skjer ingen ting mer med testene mine. Selv om puppene mine snart hopper ut av BH-en, og følelsen av at alle innvollene mine skal ramle ut av slufsa, og ekstremt oppblåst. Kan ha vært en streifer da, men.. Forbereder meg på at tanta kommer.

Skulle ønske, men skjer ingen ting mer med testene mine. Selv om puppene mine snart hopper ut av BH-en, og følelsen av at alle innvollene mine skal ramle ut av slufsa, og ekstremt oppblåst. Kan ha vært en streifer da, men.. Forbereder meg på at tanta kommer.
Kanskje det bare er for tidlig med test enda :smiley-angelic001

Veldig fornøyd med å ha gått over til vaginal temp! Kurven er myyyye gjevnere enn før! :D litt kjipt at det er vanskeligere å sammenlikne med de to tidligere kurvene, men alt i alt verdt det! Anbefales.

Tenkte foresten på måling under mens. Kanskje det er en idé å bruke sånne en gangs termometer trekk? Sånn for å slippe så mye gris. Eventuelt ha Våtservietter på nattbordet. Hvordan gjør dere andre det?

Veldig fornøyd med å ha gått over til vaginal temp! Kurven er myyyye gjevnere enn før! :D litt kjipt at det er vanskeligere å sammenlikne med de to tidligere kurvene, men alt i alt verdt det! Anbefales.

Tenkte foresten på måling under mens. Kanskje det er en idé å bruke sånne en gangs termometer trekk? Sånn for å slippe så mye gris. Eventuelt ha Våtservietter på nattbordet. Hvordan gjør dere andre det?
Jeg rakk å tempe CD1. Blødningen kom ikke i gang før utpå dagen. Tempet ikke på CD2, 3 og 4. De siste dagene blør jeg nesten ikke. Så tempet på CD5, hadde våtserviett i bakhånd, men den var ikke grisete :joyful: Jeg tenker det ikke er viktig med tempen på de andre mensen-dagene :shy:

Ja ikke sant? Helt enig!

Har våtservietter på nattbordet i tilfelle jeg ikke orker stå opp. Ofte står jeg opp og vasker den siden jeg uansett er tissatrengt :happy:

Trudde ikkje eg målte under mens, men hadde vist gjort det for 2år siden :hilarious: eg bruker menskopp, så då blir det ikkje meir gris enn vanlig. Men er jo også mulig å tempe analt de dagene med mens, om en virkelig har behov for å følge med på tempen då :)

Back
Topp