tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Fornøyd med denSe der ja Så fin kurve!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd med denSe der ja Så fin kurve!
Implantasjonsdipp 7DPO?Vet ikke helt hva jeg tenker om den grafen her.
Skulle ønske, men skjer ingen ting mer med testene mine. Selv om puppene mine snart hopper ut av BH-en, og følelsen av at alle innvollene mine skal ramle ut av slufsa, og ekstremt oppblåst. Kan ha vært en streifer da, men.. Forbereder meg på at tanta kommer.Implantasjonsdipp 7DPO?
Kanskje det bare er for tidlig med test endaSkulle ønske, men skjer ingen ting mer med testene mine. Selv om puppene mine snart hopper ut av BH-en, og følelsen av at alle innvollene mine skal ramle ut av slufsa, og ekstremt oppblåst. Kan ha vært en streifer da, men.. Forbereder meg på at tanta kommer.
Synes den ser veldig fin ut jeg. Mye jevnere temp enn før el i hvert fallVet ikke helt hva jeg tenker om den grafen her.
Jeg rakk å tempe CD1. Blødningen kom ikke i gang før utpå dagen. Tempet ikke på CD2, 3 og 4. De siste dagene blør jeg nesten ikke. Så tempet på CD5, hadde våtserviett i bakhånd, men den var ikke grisete Jeg tenker det ikke er viktig med tempen på de andre mensen-dageneVeldig fornøyd med å ha gått over til vaginal temp! Kurven er myyyye gjevnere enn før! litt kjipt at det er vanskeligere å sammenlikne med de to tidligere kurvene, men alt i alt verdt det! Anbefales.
Tenkte foresten på måling under mens. Kanskje det er en idé å bruke sånne en gangs termometer trekk? Sånn for å slippe så mye gris. Eventuelt ha Våtservietter på nattbordet. Hvordan gjør dere andre det?
Ja ikke sant? Helt enig!Veldig fornøyd med å ha gått over til vaginal temp! Kurven er myyyye gjevnere enn før! litt kjipt at det er vanskeligere å sammenlikne med de to tidligere kurvene, men alt i alt verdt det! Anbefales.
Tenkte foresten på måling under mens. Kanskje det er en idé å bruke sånne en gangs termometer trekk? Sånn for å slippe så mye gris. Eventuelt ha Våtservietter på nattbordet. Hvordan gjør dere andre det?
Herregud gratulerer!!!!
Tusen takk!Herregud gratulerer!!!!
Hurra! Nå ga du meg et skikkelig bredt smil til morgenkaffen
Yey!! Tok litt av med testingen, men måtte vite om det var såpass med hcg at det slo ut på monitoren, som er 50 mluHurra! Nå ga du meg et skikkelig bredt smil til morgenkaffen
Trudde ikkje eg målte under mens, men hadde vist gjort det for 2år siden eg bruker menskopp, så då blir det ikkje meir gris enn vanlig. Men er jo også mulig å tempe analt de dagene med mens, om en virkelig har behov for å følge med på tempen dåVeldig fornøyd med å ha gått over til vaginal temp! Kurven er myyyye gjevnere enn før! litt kjipt at det er vanskeligere å sammenlikne med de to tidligere kurvene, men alt i alt verdt det! Anbefales.