Så nå at bildet ikke kom med! Her:Hurra for kryss!! Hvilken dag fikk du kryss? Nysgjerrig jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nå at bildet ikke kom med! Her:Hurra for kryss!! Hvilken dag fikk du kryss? Nysgjerrig jeg.
Hurra! Spennende Sender babystøv og lykkeønsker!Så nå at bildet ikke kom med! Her:
Vis vedlegget 398384
Tusen takkHurra! Spennende Sender babystøv og lykkeønsker!
Kan også være festedip . Håper for degKan det være at kroppen tuller fælt nå. Tempen i dpo har ikke vært på det høyeste og i dag datt tempen. Er redd TR kommer veldig tidlig nå
Vis vedlegget 398412
Kan også være festedip . Håper for deg
FestedippOi, tempen gikk opp igjen
Og det murrer syyykt mye i livmoren i går og i natt
Jobber alt jeg kan for å ikke bygge meg opp for skuffelse nå!!
Vis vedlegget 398492
Oi, tempen gikk opp igjen
Vis vedlegget 398492
Håper veldig for deg!Oi, tempen gikk opp igjen
Vis vedlegget 398492
Noen som har slitt med kort lutealfase etter fødsel? Nå er det 7 måneder siden jeg fødte, og venter min tredje mens nå hvert øyeblikk. Tempet de to siste syklusene mine nå, og ser tydelig at lutealfasen er ganske kort ja. Forrige ble på 11 dager, men nå tror jeg mensen kommer i morgen. Ammer fremdeles veldig mye på dagtid, og gjerne 4-5 ganger på natt.
EDIT: Da kom tanta på besøk, så lutealfasen ble visst på bare 9 dager denne gange. Litt bekymret for om det er snakk om for lite progesteron her til vi skal prøve på nummer to til våren. Verst tenkelig hadde vært om vi hadde mistet grunnet for lite progesteron, men jeg får bare følge litt med fremover og krysse fingrene for at det løser seg.
Vis vedlegget 398432
Litt "godt" å høre det kan være det som er grunnen da. Satser på at nattamming blir litt bedre fremover, når fast føde blir mer stabilt og øker litt i mengde. Tredje mens her også, men trodde ting skulle stabilisere seg raskere. Får bare smøre meg litt med tålmodighet da. Er ikke så god på det kjenner jeg.Jeg hadde også veldig kort lutealfase forrige syklus. Bare 6 dager! Foreløpig nå er jeg på DPO 11. Venter på 3. mens etter forrige fødsel, ammer også dag og natt. Tror kroppen bare brukte litt tid på å nullstille seg etter forrige graviditet.
Litt "godt" å høre det kan være det som er grunnen da. Satser på at nattamming blir litt bedre fremover, når fast føde blir mer stabilt og øker litt i mengde. Tredje mens her også, men trodde ting skulle stabilisere seg raskere. Får bare smøre meg litt med tålmodighet da. Er ikke så god på det kjenner jeg.
Håper for deg!Oi, tempen gikk opp igjen
Vis vedlegget 398492