Vi som temper

Vis vedlegget 398580
«Festlig» med temping når en er sjuk, gitt! Og fikk helt noia for plutselig fått litt el-slim i tillegg. Men strimlene viser heldigvis lav LH fremdeles. Jeg pleier dog aldri å ha mye slim- så prøver å tenke at litt ekstra slim nå bare betyr at det er et skikkelig gullegg som modner seg. Kjent en del stikk i eggstokken også.

Vi prøver selv denne måneden og neste, deretter går vi til ivf. Vil jo helst ikke ha termin nov/des, men det sparer oss jo for en del tusen om den sitter naturlig nå. Og egentlig gir jeg jo innerst inne beng i når jeg får termin- bare jeg klarer å få et barn til!
Jeg har heller ikke mye slim vanligvis, men pp2 med prog så fikk jeg masse slim, tidlig el og ble jo gravid ☺️ Jeg har trua på denne pp’n deres! ❤️

Jeg har heller ikke mye slim vanligvis, men pp2 med prog så fikk jeg masse slim, tidlig el og ble jo gravid ☺️ Jeg har trua på denne pp’n deres! ❤️
Ja, dette er pp3 med prog nå. Og droppa teer og juice og sånt. Passer dårlig å være dausjuk og være på hestekur med antibiotika, men..

Fikk helt panikk selv :hilarious:
Jeg håper virkelig at tempen går opp igjen i morgen! Jeg sliter jo med kort lutealfase så vanligvis når tempen min har begynt å synke på 6, 7 eller 8dpo så har tr vært rett rundt hjørnet :( men nå står jeg jo på ganske høy dose progesteron så tr burde jo ikke komme tidlig! Egentlig ikke i det hele tatt før jeg slutter med lutinus.

Jeg håper virkelig at tempen går opp igjen i morgen! Jeg sliter jo med kort lutealfase så vanligvis når tempen min har begynt å synke på 6, 7 eller 8dpo så har tr vært rett rundt hjørnet :( men nå står jeg jo på ganske høy dose progesteron så tr burde jo ikke komme tidlig! Egentlig ikke i det hele tatt før jeg slutter med lutinus.
Håper for deg❤️❤️

Jeg skal tempe vaginalt framover, testa det ved prøving på førstemann og. Men begynner jo å bli en stund siden, og har glemt overraskende mye :smiley-ashamed004 Så jeg lurte litt på om noen flere temper vaginalt og har lyst til å dele hvordan renserutinen av termometeret deres er?

Tempen ble desverre tatt 1 time og 20 min senere enn vanlig i dag, men det ser uansett ut som den steg igjen. Eller tenker dere at den ble helt feil?
Screenshot_20230212_090848_FF App.jpg

Tempen ble desverre tatt 1 time og 20 min senere enn vanlig i dag, men det ser uansett ut som den steg igjen. Eller tenker dere at den ble helt feil? Vis vedlegget 398655
Jeg beholder slike temper helt til jeg har flere dager med data å sammenliknes med :) Har og funnet ut at trenden I temperaturen min påvirkes lite av om jeg varierer litt på tempetidspunkt og urolige netter. Så kan hende det samme gjelder for deg?

Jeg beholder slike temper helt til jeg har flere dager med data å sammenliknes med :) Har og funnet ut at trenden I temperaturen min påvirkes lite av om jeg varierer litt på tempetidspunkt og urolige netter. Så kan hende det samme gjelder for deg?
Var så dumt at jeg forsov meg for jeg ville så gjerne se om det i går bare var en 1 dags dip eller om tempen generelt synker og at jeg kan forvente tr :arghh:

Smertene i livmoren med stikking vekselvis høyre og venstre, og ømhet i ryggen øker. Tempen gjør liksom ikke en skikkelig hopp heller, så lurer rett og slett på om d faktisk er TR som er på vei :confused005 :dead:
B0CBC130-BFA6-4CA8-88C0-2C75A0C04AAF.jpeg

Er det noen som temper med smartklokke? Vet at det ikke blir presist, men jeg syns det er litt gøy å følge med på likevel. Men skjønner ikke helt hvordan man skal lese det, for den registrerer en verdi ut fra en basal en ikke får oppgitt. Hvordan fører dere det inn i feks FF?
Ja! Hvis det er apple watch du bruker kan du både lese ut verdiene direkte og importere dem automatisk til FF. Jeg laget en egen tråd om det :)

Jeg skal tempe vaginalt framover, testa det ved prøving på førstemann og. Men begynner jo å bli en stund siden, og har glemt overraskende mye :smiley-ashamed004 Så jeg lurte litt på om noen flere temper vaginalt og har lyst til å dele hvordan renserutinen av termometeret deres er?
Jeg bare tørker av det og lar det ligge på nattbordet stort sett. Bakterier gror ikke i et tørt og luftig miljø, så det lille som evt måtte være av rester jeg ikke har klart å tørke vekk, lager ikke noen problemer :)

Jeg bare tørker av det og lar det ligge på nattbordet stort sett. Bakterier gror ikke i et tørt og luftig miljø, så det lille som evt måtte være av rester jeg ikke har klart å tørke vekk, lager ikke noen problemer :)
Ah, det var jo litt enklere enn hva jeg har drevet med. Tatt den med på badet skylt tørka også kjørt på med vibratorrens. Men kanskje nok å bare tørke av og smøre litt vibratorrens da Deilig å slippe å tenke på termometeret på badet om morgenen i tillegg.. haha

Smertene i livmoren med stikking vekselvis høyre og venstre, og ømhet i ryggen øker. Tempen gjør liksom ikke en skikkelig hopp heller, så lurer rett og slett på om d faktisk er TR som er på vei :confused005 :dead:
Vis vedlegget 398661
At tempen ikke gjør noe hopp trenger ikke bety noe heldigvis. :) Mye håp igjen! :Heartred Du kaaaan jo teste snart om du vil også. Kjipt at symptomer på mens og baby er de samme for så mange. Ikke lett å bli klok på hva kroppen egentlig driver med. :nailbiting:

Back
Topp