Krysser fingrene for deg jeg! Fortsatt tidlig, men skjønner veldig godt at det er et hardt slag likevel. Blendahvite tester er kjipe!Testet med en make sure, ikke en skygge en gang Vis vedlegget 398677Vis vedlegget 398678
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg jeg! Fortsatt tidlig, men skjønner veldig godt at det er et hardt slag likevel. Blendahvite tester er kjipe!Testet med en make sure, ikke en skygge en gang Vis vedlegget 398677Vis vedlegget 398678
Kommer en dag den vil bli positiv, eller så slutter vi å prøve på siste pg sier oss fornøyde med dem vi harKrysser fingrene for deg jeg! Fortsatt tidlig, men skjønner veldig godt at det er et hardt slag likevel. Blendahvite tester er kjipe!
Testet med en make sure, ikke en skygge en gang Vis vedlegget 398677Vis vedlegget 398678
Festedipp da?! Ser sånn ut!Tempen kom seg opp igjen! Vis vedlegget 398764
Lov å håpe, men testene er blenda foreløpigFestedipp da?! Ser sånn ut!
Spennende! Kan absolutt hende det er en liten spire som gjør at temper går oppover nå. I så fall kan det fremdeles ta noen dager før du får utslag på testen.Hørte nylig at 9dpo er den dagen flest befruktede egg fester seg, så kanskje! Tempen min gikk sånn to dager før jeg fikk positiv test.Skjønner ikke. Testene er 100% blenda… men tempen er på opptur???
Vis vedlegget 398771
Håper virkelig det værste er alle drømmene jeg har drømt dem siste 4 netteneSpennende! Kan absolutt hende det er en liten spire som gjør at temper går oppover nå. I så fall kan det fremdeles ta noen dager før du får utslag på testen.Hørte nylig at 9dpo er den dagen flest befruktede egg fester seg, så kanskje! Tempen min gikk sånn to dager før jeg fikk positiv test.
Hva drømmer du? Hormoner gjør så mye rart med oss altså.Håper virkelig det værste er alle drømmene jeg har drømt dem siste 4 nettene
Det med 9dpo trengte jeg å høre nå som jeg er 8dpo med blenda tester! Har selv aldri testet positivt før 11dpo så jeg veeet jo egentlig at håpet ikke er borte, men følelsene sier noe annet.Spennende! Kan absolutt hende det er en liten spire som gjør at temper går oppover nå. I så fall kan det fremdeles ta noen dager før du får utslag på testen.Hørte nylig at 9dpo er den dagen flest befruktede egg fester seg, så kanskje! Tempen min gikk sånn to dager før jeg fikk positiv test.
Husker neste, ikke, men husker dem akkurat da jeg våkner. Mye farger og fisking, elefanter, fugler.. litt spesielt, for er mange år siden sist jeg drømte så mye og ikke hadde feberHva drømmer du? Hormoner gjør så mye rart med oss altså.
Jeg tror jeg aldri har sett noen som har fått positiv test så tidlig som 8dpo, så det er absolutt masse håp igjen! Og selv om magefølelsen din sier noe, så trenger det ikke være sant. Jeg var overbevist om at jeg var gravid i min andre prøveperiode, helt hundre prosent overbevist. Det var jeg ikke. Og jeg har lest om flere som ikke har hatt trua i det hele tatt, også er det faktisk en spire der inne. Jeg er spent på dine vegne, og håper du får en positiv overraskelse!Det med 9dpo trengte jeg å høre nå som jeg er 8dpo med blenda tester! Har selv aldri testet positivt før 11dpo så jeg veeet jo egentlig at håpet ikke er borte, men følelsene sier noe annet.
Haha, ja det er helt vilt hva slags utslag hormoner kan gi! Da jeg var gravid, drømte jeg helt absurde ting. Men det var sjeldent det skjedde, men helt sykt hva hjernen klarer å koke sammen.Husker neste, ikke, men husker dem akkurat da jeg våkner. Mye farger og fisking, elefanter, fugler.. litt spesielt, for er mange år siden sist jeg drømte så mye og ikke hadde feber
Jeg følee jeg har sett så mange her inne med positiv test 8dpo 8/9dpo i dag og fremdeles blendaJeg tror jeg aldri har sett noen som har fått positiv test så tidlig som 8dpo, så det er absolutt masse håp igjen! Og selv om magefølelsen din sier noe, så trenger det ikke være sant. Jeg var overbevist om at jeg var gravid i min andre prøveperiode, helt hundre prosent overbevist. Det var jeg ikke. Og jeg har lest om flere som ikke har hatt trua i det hele tatt, også er det faktisk en spire der inne. Jeg er spent på dine vegne, og håper du får en positiv overraskelse!
Men maaaaange blastoee fester seg jo ikke før 9DPO Jeg har aldri fått (svak) positiv før 11dpoJeg følee jeg har sett så mange her inne med positiv test 8dpo 8/9dpo i dag og fremdeles blenda
Jeg vet jo egentlig det, men jeg klarer liksom ikke å beholde håpet uansett! Selv om jeg selv aldri har fått positiv før 11dpoMen maaaaange blastoee fester seg jo ikke før 9DPO Jeg har aldri fått (svak) positiv før 11dpo
Jeg følee jeg har sett så mange her inne med positiv test 8dpo 8/9dpo i dag og fremdeles blenda
Jeg ser mye på den selv og den er en liten trøst, men jeg tviler også på hvor forskningsbasert den er. Lurer sånn på hvordan de har kommet frem til tallene for ut i fra den så ser det ut som noen aldri får positiv test og man skulle jo tro de går ut i fra folk som faktisk er gravide? Og så så er det rart de blander inn blodprøver i oversikten når det på en måte er en annen kategori, for dersom det skulle vært riktig forskningsmetode så måtte alle deltagerene ha tatt både samme type urintest og blodprøve. Men det er uansett godt å se at ganske mange ikke får positiv rest før 11dpo!Pregnancy tests on 8 days past ovulation - Countdown to pregnancy
View pregnancy test statistics for 8 days past ovulation. What result can you expect?www.countdowntopregnancy.com
Brukte denne en del da jeg prøvde sist. Men den er nok ikke helt forskningsbasert, for den sier at noen faktisk får positiv test 6dpo, og det vet jeg ikke engang om er mulig. Likevel synes jeg den var fin å ha da jeg prøvde sist, og den ga en liten pekepinn på hva man kunne forvente. Leste også et sted at om man fikk positiv test på 8dpo, var sannsynligheten større for at man hadde tatt feil av eggløsningsdagen enn at man faktisk fikk positiv test på 8dpo. Det kan selvsagt skje, men det er ikke mange som får det!