Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noen som har et chart mens de er på progesteronstøtte? Er temperaturen mye høyere enn normalt? :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man må prøve litt av hvert tenker jeg også og man vet aldri sikkert bare tilfeldig om man befruktes eller ikkeHåper ikke det… men ikke noe jeg får gjort noe med uansett.. vi har kost oss denne syklusen, så tenkte kanskje det ville hjelpe på. Jaja..
Jeg var syk 3 uker på rad, først halsbetennelse, så forkjølelse og så omgangssyke, så var igrunn forberedt på lang syklus (skjer hver gang jeg blir syk). Kan legge med bilde av hele. Jeg testa etter el pluss tempet, og hadde tydelige tegn så er igrunn sikker på at el har vært. Men kanskje noe med progrsteron nivået? Noen som sa det innpå en annen side.Hm her var det veldig lang chart.. har du Bilde av hele? Har du hatt positive eltester tidligere ? Så lang syklus kan jo og tyde på ingen el…
På tempene totalt ser det ikke ut som om el har vært også det at du hadde to positive tester med to dager fra hverandre kan tyde på trøbbel med eggløsningJeg var syk 3 uker på rad, først halsbetennelse, så forkjølelse og så omgangssyke, så var igrunn forberedt på lang syklus (skjer hver gang jeg blir syk). Kan legge med bilde av hele. Jeg testa etter el pluss tempet, og hadde tydelige tegn så er igrunn sikker på at el har vært. Men kanskje noe med progrsteron nivået? Noen som sa det innpå en annen side. Vis vedlegget 391101
Hvordan ser du det?På tempene totalt ser det ikke ut som om el har vært også det at du hadde to positive tester med to dager fra hverandre kan tyde på trøbbel med eggløsning
Ser hva? det er jo registrert to positive el tester der med to dager mellomromHvordan ser du det?
Hvordan ser du på helheten at det ikke har vært EL? Jeg skjønner ikke hva du ser som ikke jeg serSer hva? det er jo registrert to positive el tester der med to dager mellomrom
Vil og tro EL ikke har vært basert på EL testene som du har tatt og tempen som ikke har økt i takt med EL testeneHvordan ser du på helheten at det ikke har vært EL? Jeg skjønner ikke hva du ser som ikke jeg ser
Altså tempene dine er egentlig ikke høyere nå enn tidligere , jevnt over er tempene flyktige og litt opp og ned jevnt over I mine øyne er dette en syklus jeg dessverre tror er uten eggløsning, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil. Neste syklus kan og være normal om ikke denne ble det, sykdom kan jo ødelegge for el.Hvordan ser du på helheten at det ikke har vært EL? Jeg skjønner ikke hva du ser som ikke jeg ser
20% på babyplan nåBytter den ut hvis det ikke klaffer denne pp, ja Høres ut som Babyplan sin er mye bedre. Takk for tips!
@SecretK @Lykkepåstrimmel Glad jeg ikke er alene om å hate termometeret
Takk!20% på babyplan nå
Gratulerer!!Gravidtempen min Vis vedlegget 391076Vis vedlegget 391077
Tusen takkGratulerer!!
Kan se ut som el er i dagDa har el vært her vil jeg tro, spent å se de neste dagene hvertfall! Var veldig merkelig å se det stod 34,noe på termometeret i dagVis vedlegget 391196
Ja regner med det, positiv el-test i går formiddag Lurer på om el kanskje kom allerede i går kveld/ i natt, hadde så ekstreeeme smerterKan se ut som el er i dag
Tempen stiger ennå hvertfall Håper den kan holde seg høy Og et spm: Den «luteal line», hva er det for noe?