Vi som temper

Noen som har et chart mens de er på progesteronstøtte? Er temperaturen mye høyere enn normalt? :?

Hm her var det veldig lang chart.. har du Bilde av hele? Har du hatt positive eltester tidligere ? Så lang syklus kan jo og tyde på ingen el… :(
Jeg var syk 3 uker på rad, først halsbetennelse, så forkjølelse og så omgangssyke, så var igrunn forberedt på lang syklus (skjer hver gang jeg blir syk). Kan legge med bilde av hele. Jeg testa etter el pluss tempet, og hadde tydelige tegn så er igrunn sikker på at el har vært. Men kanskje noe med progrsteron nivået? Noen som sa det innpå en annen side.
6A9928BA-5242-4033-A2B0-46F7752013FE.jpeg

Jeg var syk 3 uker på rad, først halsbetennelse, så forkjølelse og så omgangssyke, så var igrunn forberedt på lang syklus (skjer hver gang jeg blir syk). Kan legge med bilde av hele. Jeg testa etter el pluss tempet, og hadde tydelige tegn så er igrunn sikker på at el har vært. Men kanskje noe med progrsteron nivået? Noen som sa det innpå en annen side. Vis vedlegget 391101
På tempene totalt ser det ikke ut som om el har vært :( også det at du hadde to positive tester med to dager fra hverandre kan tyde på trøbbel med eggløsning :(

Hvordan ser du på helheten at det ikke har vært EL? :angelic: Jeg skjønner ikke hva du ser som ikke jeg ser:)
Altså tempene dine er egentlig ikke høyere nå enn tidligere , jevnt over er tempene flyktige og litt opp og ned jevnt over :) I mine øyne er dette en syklus jeg dessverre tror er uten eggløsning, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil. Neste syklus kan og være normal om ikke denne ble det, sykdom kan jo ødelegge for el.

Klarer ikke helt å komme over hvor lave temperaturer jeg har, lærer stadig noe nytt hvertfall:bored::hilarious:
Screenshot_20221029-081000_FF App.jpg

Da har el vært her vil jeg tro, spent å se de neste dagene hvertfall! Var veldig merkelig å se det stod 34,noe på termometeret i dag:hilarious:
Screenshot_20221030_065206.jpg

Tempen stiger ennå hvertfall :) Håper den kan holde seg høy ❤️ Og et spm: Den «luteal line», hva er det for noe? :p

Vedlegg

• C8550B51-C918-43F8-8E59-926B4383B60B.jpeg
    C8550B51-C918-43F8-8E59-926B4383B60B.jpeg
    412,7 KB · Visninger: 59
Back
Topp