Vi som temper

Hmm. Akkurat de tingene jeg mangler i min og som jeg irriterer meg over hver eneste dag :hilarious: Min piper 3x, lyser ikke og har ikke internminne. Så når den begynner å pipe pleier jeg å legge den under puta for å ikke vekke sambo, så må jeg finne fram lommelykt på tlf. for å lese av temp som jeg må notere med engang… :dead: Tror jeg har Make sure sin.
Jeg har den samme! Hater den

Spent på hvordan den blir de neste dagene :) rett over en uke igjen til ikm :)

Vedlegg

• 9D913CB6-3D14-43F5-ABE9-CA662FD6DC07.png
    9D913CB6-3D14-43F5-ABE9-CA662FD6DC07.png
    632,2 KB · Visninger: 84
Screenshot_2022-10-25-09-38-35-51_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Om jeg bruker målingen 4.30

Screenshot_2022-10-25-09-40-07-91_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Om jeg bruker målingen kl 8.30

Temper vanligvis rundt kl 5.30-06.
Har oppdaget tidligere at tidspunktet (og selv en *liten* oppvåkning mellom) ikke har hatt så mye å si på temperaturen min, så slik temp-adjuster har ikke blitt rett på meg. Om jeg likevel justerer, så blir den bare litt forhøyet, istedenfor godt forhøyet.

Skal jeg bare stole på at EL har vært, og begynne på cyclogest?? Altså, det er jo to dager etter eggløsningstest, så skal jo begynne nå ifg St Olavs..? Er bare så redd for å komme dit på fredag, og så få beskjed om at egget bare må kastes fordi eggløsning plutselig har uteblitt. ><

Prøver finne ut beste løsning her, og blir sååå usikker.

Skjønner meg ikke på tempen min.. hvorfor er den så rar? :bookworm:
Mens hvilepulsen var på 67-66 før EL mens nå har den økt sakte og sikkert til 75 :bag:

Vedlegg

• DDB3D7A5-B1C6-40E5-A290-E61188D596DE.jpeg
    DDB3D7A5-B1C6-40E5-A290-E61188D596DE.jpeg
    693,6 KB · Visninger: 73
Last edited:
Kjenner jeg håper så sterkt…
La min temp over den som var nærmest min temp i FF på Finn lik syklus. Denne var mest lik min og viste gravid. Håper så sterkt det betyr at jeg er gravid!!!
Hva tenker dere?
770938B0-D8BD-4DBC-A73A-E3DE11F94D42.jpeg

Vis vedlegget 390843
Om jeg bruker målingen 4.30

Vis vedlegget 390844
Om jeg bruker målingen kl 8.30

Temper vanligvis rundt kl 5.30-06.
Har oppdaget tidligere at tidspunktet (og selv en *liten* oppvåkning mellom) ikke har hatt så mye å si på temperaturen min, så slik temp-adjuster har ikke blitt rett på meg. Om jeg likevel justerer, så blir den bare litt forhøyet, istedenfor godt forhøyet.

Skal jeg bare stole på at EL har vært, og begynne på cyclogest?? Altså, det er jo to dager etter eggløsningstest, så skal jo begynne nå ifg St Olavs..? Er bare så redd for å komme dit på fredag, og så få beskjed om at egget bare må kastes fordi eggløsning plutselig har uteblitt. ><

Prøver finne ut beste løsning her, og blir sååå usikker.
Ser du hadde positiv eltest på søndag, men egget slipper jo en stund etter positiv eltest så litt usikker enda? (Jeg hadde også positiv eltest søndag men fremdeles usikker på om el faktisk er overstått. Tror jeg starter progesteron i morgen )

Ser du hadde positiv eltest på søndag, men egget slipper jo en stund etter positiv eltest så litt usikker enda? (Jeg hadde også positiv eltest søndag men fremdeles usikker på om el faktisk er overstått. Tror jeg starter progesteron i morgen )
Fikk faktisk først positiv manuell test lørdags kveld, og så positiv digital morran etter. Men siden st. Olavs helst ville ha digital på morgenurin, så meldte jeg fra om den, og fikk beskjed om å starte på cyclogest på tirsdag (i dag). Så jeg får bare håpe egget slapp altså. :/

Fikk faktisk først positiv manuell test lørdags kveld, og så positiv digital morran etter. Men siden st. Olavs helst ville ha digital på morgenurin, så meldte jeg fra om den, og fikk beskjed om å starte på cyclogest på tirsdag (i dag). Så jeg får bare håpe egget slapp altså. :/
Ok skjønner. Ja men mest trolig har det nok sluppet til nå uansett. Lykke til ❤️

Ok skjønner. Ja men mest trolig har det nok sluppet til nå uansett. Lykke til ❤️

Ja, jeg håper! Sist runde så slapp det samme dag som positiv digital (eller, på samme kveld), og da kunne jeg jo *kjenne* eggløsningen. Sånn var det ikke nå. ><
Litt dumt med bomtur til Trondheim, så. Håper!

I dag er jeg 5-6 dpo, appen mener 5 jeg selv tror 6. Men i dag droppa tempen skikkelig, og jeg bare whaaaat?? Det er jo kanskje litt vel tidlig at den skal droppe nå? Men så begynte jeg å tenke på sånn festedipp? Eller hva det heter. Kan dette være det? Er det fortsatt et håp her :angelic:
47B2890B-2B8A-4561-A738-774730A471C4.png

Ja, jeg håper! Sist runde så slapp det samme dag som positiv digital (eller, på samme kveld), og da kunne jeg jo *kjenne* eggløsningen. Sånn var det ikke nå. ><
Litt dumt med bomtur til Trondheim, så. Håper!
Hva er det de skal? :) jeg vet ikke helt når egget mitt slapp: jeg hadde også positiv digital søndag morgen og noen syke smerter søndag kveld, så vondt at jeg måtte ta paracet. (Har brukt letrozol og mistenker el smertene er verre etter den som en bivirkning), så sånn sett kanskje slapp jeg også egg søndag kveld men jeg aner ikke, hadde elslim mandag også og åpen tapp tilogmed tirsdag. Så kanskje det ikke slapp før mandag. Blir spennende uansett :) regner kanskje utfra mandag. Litt småøm enda i livmor etter el. Er du?

Hva er det de skal? :) jeg vet ikke helt når egget mitt slapp: jeg hadde også positiv digital søndag morgen og noen syke smerter søndag kveld, så vondt at jeg måtte ta paracet. (Har brukt letrozol og mistenker el smertene er verre etter den som en bivirkning), så sånn sett kanskje slapp jeg også egg søndag kveld men jeg aner ikke, hadde elslim mandag også og åpen tapp tilogmed tirsdag. Så kanskje det ikke slapp før mandag. Blir spennende uansett :) regner kanskje utfra mandag. Litt småøm enda i livmor etter el. Er du?

Jeg har bare murringer etter cyclogesten. Skal sette inn egg på fredag, så det er viktig at kroppen har gjort det den skal

Ah skjønner. Men skal du ta ut egg først nå da ja? Vet så lite om ivf men vurderer selv

Neida, jeg har egg på frys fra 2020, så det er kun å sette inn i naturlig syklus.
Sånn sett var det mindre stress i styrt syklus, men jeg ammer litt enda, så ville helst ha minimalt med medisiner.

Back
Topp