Vi som temper

Ser ikke ur som noen eggløsning har skjedd enda nei :( skikkelig kjipt! Men du hadde mange dager med positive eltester, positive fra 31 til 36 spør du meg noe som Kan tyde på litt hormonell ubalanse og at egget sliter med å slippe… kjipt. :(
Jaaa, noe rart er det… og nå tok jeg en EL test og det kan se ut som den begynner å bli sterkere igjen, så jeg må nok bare vente å se :arghh:

Den er usikker på om EL har vært, kanskje pga lite målinger før tempen økte?:)
Kan det være fordi di ikke har registrert noe utflod eller tester?
Lykkepåstrimmel:
Jeg har fått kryss med få målinger før el tidligere, men det er faktisk det eneste jeg kan se at må være grunnen den gangen her

Maritri86:
Jeg hadde registrert både utflod(noen dager ihvertfall) og tester akkurat irundt el. Lav-lav-høy-peak-lav. Det var først når jeg fjernet alt det at jeg fikk ei stipla linje :hilarious: :dontknow

Ikke at det egentlig har så mye å si, den stipla linja er enig med testene og når jeg mener el var:angelic: Bare litt irriterende likevel:wtf::hilarious:

Fornøyd med økningen. Håper håper :shy:
Denne PP har vi prøvd med Conceive+.

Vedlegg

• 6E52CFA1-508E-48BF-BDAE-EE7913D9C250.jpeg
    6E52CFA1-508E-48BF-BDAE-EE7913D9C250.jpeg
    468,3 KB · Visninger: 61
Håper sånn på en festedupp!! Er første gangen jeg har dupp på 6DPO, har alltid en liten på 3DPO og så går den nedover fra 9DPO, til TR på 11DPO.

Men målte ikke tempen mnd jeg ble gravid sist… kjenner jeg ønsker jeg hadde gjort det :bag:

Vedlegg

• 8C9CA93A-E151-4F99-9950-0C1EF7471272.jpeg
    8C9CA93A-E151-4F99-9950-0C1EF7471272.jpeg
    664 KB · Visninger: 50
Er det vanlig at tempen er det samme etter el eller burde den blitt høyere?

Vedlegg

• 0E962DDF-3559-45A0-894D-715819AC1972.png
    0E962DDF-3559-45A0-894D-715819AC1972.png
    619,3 KB · Visninger: 53
Er det vanlig at tempen er det samme etter el eller burde den blitt høyere?
Bruker du termometer med én desimal? Man får mer nøyaktig temp med to desimaler, og man vil kunne se litt mer variasjon. Med én desimal viser den f.eks. 36,9, men i realiteten kan den være mellom 36,90-36,99

Skjønner ingen ting av det her jeg, at tempen gikk såpass nedover :P Dag 4 med høy på monitor nå. Alle disse appene sier EL til torsdag, så får se hva som skjer. Gikk jo rett på høy på monitoren fra første dagen den ba om test.

Vedlegg

• 560BAF8A-A99F-40E7-B4C4-686C13D241E5.png
    560BAF8A-A99F-40E7-B4C4-686C13D241E5.png
    549,4 KB · Visninger: 38
Bruker du termometer med én desimal? Man får mer nøyaktig temp med to desimaler, og man vil kunne se litt mer variasjon. Med én desimal viser den f.eks. 36,9, men i realiteten kan den være mellom 36,90-36,99
Da jeg ble gravid var tempen etter EL den mest stabile den noen gang hadde vært!
Men som LilleVimsen sier, to desimaler gir deg mer nøyaktig, er jo stor forskjell mellom 36,90 og 36,
Jeg har bare med en desimal :/ fant ingen på apotekene her med 2, tenker å kjøpe en med 2 nærmere mens, om jeg ikke skulle være så heldig å få positiv test da :) :)

Anbefaler å bestille Babyplan sin. Piper kun én gang, har lys på displayet og internminne :)
Hmm. Akkurat de tingene jeg mangler i min og som jeg irriterer meg over hver eneste dag :hilarious: Min piper 3x, lyser ikke og har ikke internminne. Så når den begynner å pipe pleier jeg å legge den under puta for å ikke vekke sambo, så må jeg finne fram lommelykt på tlf. for å lese av temp som jeg må notere med engang… :dead: Tror jeg har Make sure sin.

Hmm. Akkurat de tingene jeg mangler i min og som jeg irriterer meg over hver eneste dag :hilarious: Min piper 3x, lyser ikke og har ikke internminne. Så når den begynner å pipe pleier jeg å legge den under puta for å ikke vekke sambo, så må jeg finne fram lommelykt på tlf. for å lese av temp som jeg må notere med engang… :dead: Tror jeg har Make sure sin.
Bytt den ut med én gang!!
:hilarious:
Babyplan sin er fantastisk! Også har den stor skjerm, så tallene er lett å se:p

Back
Topp