Vi som temper

Dere som har tempet flere sykluser - pleier tempkurven å være relativt lik fra syklus til syklus, eller kan det være store variasjoner?
Dette er min andre syklus jeg temper, og kurvene mine er ganske forskjellige. Vet ennå ikke om det er tilfeldig eller om jeg kan være gravid :shy: Vis vedlegget 389834
Mine har vært ganske forskjellige :hilarious: Den gule er denne syklusen,fikk nettopp positiv test
A4E493D5-6A53-449C-B1FB-317139004AD4.jpeg

Noen som vet om forkjølelse kan påvirke tempen?

I går våknet jeg med følelse og at tempen som dere ser, har steget. Men jeg har jo hittil hatt negative ELtester og det er nå tappen er høyt oppe, mykt og åpen, så tror ikke EL har vært..

Vis vedlegget 390198
Ja forkjølelse kan påvirke. Kroppen øker tempen når vi er syk for å bekjempe virus og bakterier, selv om vi ikke får feber så kan den være forhøyet :)

Synes ting ser litt anderledes ut denne syklusen, meeen det kan også være at jeg har blitt bedre på å ta temperaturen under tunga. I natt drømte jeg at jeg gikk tom for batteri og var så stressa :laughing002 Spennende er det uansett!

…burde jeg være bekymret..? Angrer på at jeg målte i morrest når jeg uansett har glemt det så lenge! Hvilepulsen var også ned et lite hakk :bag: Målte en liten time før jeg bruker i morrest da, men likevel!
D82CC308-D26B-473A-8916-BB6CFFD4D93C.jpeg

…burde jeg være bekymret..? Angrer på at jeg målte i morrest når jeg uansett har glemt det så lenge! Hvilepulsen var også ned et lite hakk :bag: Målte en liten time før jeg bruker i morrest da, men likevel!Vis vedlegget 390284
Tempen går mye opp og ned som gravid, min var veldig opp og ned (tempet til uke 5 tror jeg). Er derfor man ikke skal tempe etter positiv test :p

Tempen går mye opp og ned som gravid, min var veldig opp og ned (tempet til uke 5 tror jeg). Er derfor man ikke skal tempe etter positiv test :p
Man «skal» ikke det nei! Hadde ikke egentlig tenkt til å gjøre det.. fikk bare et innfall i morrest! Synes jo det er skummelt at det sammenfaller med dropp i hvilepuls også, men det er nok tilfeldig .. håper jego_O
5586B7ED-CDD5-4A28-AE0F-EB7C1239C7C8.jpeg

Man «skal» ikke det nei! Hadde ikke egentlig tenkt til å gjøre det.. fikk bare et innfall i morrest! Synes jo det er skummelt at det sammenfaller med dropp i hvilepuls også, men det er nok tilfeldig .. håper jego_O
Vis vedlegget 390287
Jada, det skal nok gå bra! Her er min chart frem til 5+0 mener jeg. I dag er jeg 15+0 :D
Screenshot_20220812-164523_FF App.jpg

Ah, takk! Det var beroligende å se❤️
Bare hyggelig! Er jo liksom nettopp derfor man ikke skal tempe videre, men jeg kjente jo på at etter å ha gjort det nesten hver dag i et halvt år var det vanskelig å legge vekk vanen :p Heldigvis ble jeg ikke særlig bekymret. Hadde også supersterke tester, tror jeg også tok siste 5+0

Bare hyggelig! Er jo liksom nettopp derfor man ikke skal tempe videre, men jeg kjente jo på at etter å ha gjort det nesten hver dag i et halvt år var det vanskelig å legge vekk vanen :p Heldigvis ble jeg ikke særlig bekymret. Hadde også supersterke tester, tror jeg også tok siste 5+0
Ja, jeg har også sterke tester som har steget som de skal. Har en digital igjen som jeg skal ta onsdag, 5+0:) Det blir den siste om den viser 3+!

Ikke gi opp, det tok meg over tre år og tre runder med letrozol før den satt :) Så heller ingen strek, ingenting før Det plutselig var noe ganske tydelig på testen. Har du vært til utredning?
Skjønner, ja. Vært på utredning. Ikke funnet noe galt med oss. Var det noe galt med dere som førte til at det tok 3 år?

Selv om temperaturen har vært høyere denne gangen, så må jeg innrømme at jeg ser likheten onde to grafene. Ærsj, hadde så lyst at dette skulle gå!

Vedlegg

• 80214661-E062-459C-AACF-C19C1DA0DE43.jpeg
    80214661-E062-459C-AACF-C19C1DA0DE43.jpeg
    222,7 KB · Visninger: 64
Skjønner, ja. Vært på utredning. Ikke funnet noe galt med oss. Var det noe galt med dere som førte til at det tok 3 år?
Jeg er overvektig og har pcos, uregelmessige eggløsninger men fikk alltid utslag på test og mye eggehviteslim når jeg testet. Mannen har litt dårlige svømmere, men har barn fra før pluss et par spontanabortet tidligere. Egentlig ingenting som tilsier 3+år, men plutselig satt den!

Temper ordentlig for første gang denne syklusen. Tempen har vært relativt stabil til nå de siste 2 dagene. CD 10 nå (9 ifølge monitor som startet en dag etter) og første dag med EL-test på monitor i dag. Den startet på HØY, noe den aldri har gjort før. Men hva skjer med at tempen er så mye lavere? Temper nøyaktig samme tid hver dag.

Vedlegg

• FF0D12C9-81F0-4E17-B366-F37CBF1EEFFA.png
    FF0D12C9-81F0-4E17-B366-F37CBF1EEFFA.png
    572,6 KB · Visninger: 54
Temper ordentlig for første gang denne syklusen. Tempen har vært relativt stabil til nå de siste 2 dagene. CD 10 nå (9 ifølge monitor som startet en dag etter) og første dag med EL-test på monitor i dag. Den startet på HØY, noe den aldri har gjort før. Men hva skjer med at tempen er så mye lavere? Temper nøyaktig samme tid hver dag.
Jeg får veldig ustabil temp dagene før EL :) Er ikke uvanlig at deb synker før egget slipper sier FF.

Back
Topp