Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke litt sent med festedipp hvis du har positive tester samme dag? Hcg vil jo ikke starte å produseres før egget har festet seg, og det tar jo noen dager før det vil slå ut på tester Men det er vel ingen tvil om at de gtestene er positiveFestedipp?
Tempen kan bli veldig ustabil når du er blitt gravid, min ble både mye høyere og dippet ned til coverline om hverandreFestedipp?
Er det ikke litt sent med festedipp hvis du har positive tester samme dag? Hcg vil jo ikke starte å produseres før egget har festet seg, og det tar jo noen dager før det vil slå ut på tester Men det er vel ingen tvil om at de gtestene er positive
Det er mer normalt med hormonell blødning rundt der mensen ca skal komme enn en festeblødning så kan være det også.Ved forrige graviditet/barn hadde jeg festeblødning 12 DPO og testet 2-3 uker på digital dagen etter, så tenkte at selv om embryoet har festet seg litt og man produserer noe HCG, så kan den feste seg «dypere» etterhvert? Noe som kan medføre festeblødning.. tenkte kanskje at det var det samme som eventuelt fremkalte «festedipp» i temperaturen
Det går an, men sånn som med i munnen kan det hende det blir litt ustabilt og så klart lavere temp. Se om det funker for deg! Jeg klarte ihvertfall lett å finne ELKan man ta tempen under armen?
Hvordan har du termometeret i munnen? Jeg har den under tunga, på samme side hver dag. Hvis man sover med munnen åpen, så er tempen litt høyere og mer stabil under tunga enn overHei! Jeg har nettopp begynt å tempe, fikk termometeret på fredag, har alarm på om morgenen og temper i munn. Tempet lørdagsmorgen, var ikke hjemme på søndag og glemte termometeret og tempet igjen i dag. Tok ut spiralen 28 september og aner ikke hvor i syklusen jeg er, men tror jeg skal ha el eller tr til helgen en gang. Har jo tempet for kort til at det skal si no enda, men har sett litt på andre sine grafer og syner jeg har så fryktelig lave temperaturer? Vet jo jeg har lavere enn gjennomsnittstemperatur, men er dette normalt?
(Se bort fra CD som står, fikk en menslignende blødning etter uttak, så satte bare det som tr)
Vis vedlegget 390051
Jeg hadde det på en måte ved siden av tunga, helt mot kinnet. Men da skal jeg prøve det under tunga fremover, tuusen takk for svar!Hvordan har du termometeret i munnen? Jeg har den under tunga, på samme side hver dag. Hvis man sover med munnen åpen, så er tempen litt høyere og mer stabil under tunga enn over
Prøvde å tempe nå når jeg la meg bare for å sjekke forskjellen, oppå tunga ble 34,77 og under ble 35,87 så det var stor forskjell hvertfall!Hvordan har du termometeret i munnen? Jeg har den under tunga, på samme side hver dag. Hvis man sover med munnen åpen, så er tempen litt høyere og mer stabil under tunga enn over
Kan det være at det er feil med termometeret? Har du et annet termometer du kan sammenligne det med?Målte under tunga i dag, ble ikke store forskjellen fra de andre dagene, 35.81
Tror ikke det, det er et helt nytt fra babyplan. Men jeg vet jo at jeg har 35/36 i kroppstemperatur, så vil tro det stemmerKan det være at det er feil med termometeret? Har du et annet termometer du kan sammenligne det med?