Vi som temper

Dette er dagens kurve! Er det i morgen jeg burde forvente kryss da kanskje? Aldri gjort dette før… premom mener jeg er 3dpo i dag
Åja, sorry, jeg våknet og sovnet flere ganger i dag tidlig og surret nok med tiden :wacky:
Jeg fikk kryss den dagen jeg fikk den tredje høye målingen på rad. Men jeg ville tippet at du hadde EL senest CD13, siden du hadde peak dagen før. Men jeg har lite peiling selv. Håper du får kryss i morgen da! Temperaturen stiger jo, så det er bra :)

Åja, sorry, jeg våknet og sovnet flere ganger i dag tidlig og surret nok med tiden :wacky:
Jeg fikk kryss den dagen jeg fikk den tredje høye målingen på rad. Men jeg ville tippet at du hadde EL senest CD13, siden du hadde peak dagen før. Men jeg har lite peiling selv. Håper du får kryss i morgen da! Temperaturen stiger jo, så det er bra :)
Jeg hadde jo redigert, så det kunne jo ha vært fra i går:joyful:
Krysser fingrene for at tempen fortsetter å stige og at jeg får kryss i morgen :happy: det er jo ikke umulig at kroppen min tuller nå første syklus etter MA heller. Har bare lyst til å være ferdig med denne dritten..

Jeg hadde jo redigert, så det kunne jo ha vært fra i går:joyful:
Krysser fingrene for at tempen fortsetter å stige og at jeg får kryss i morgen :happy: det er jo ikke umulig at kroppen min tuller nå første syklus etter MA heller. Har bare lyst til å være ferdig med denne dritten..
De første syklusene etter MA kan være litt i ubalanse. Ser tempkurven din fyker litt opp og ned i starten av syklusen din, så det kan jo hende FF er litt forvirra pga det, og at det kanskje er derfor du ikke har fått kryss enda..? :dontknow

De første syklusene etter MA kan være litt i ubalanse. Ser tempkurven din fyker litt opp og ned i starten av syklusen din, så det kan jo hende FF er litt forvirra pga det, og at det kanskje er derfor du ikke har fått kryss enda..? :dontknow
Ja det er veldig mye mulig! Det virker veldig tydelig på eggløsningstestene når eggløsning var, så mulig det spiller inn at jeg sover veldig dårlig om natta med toåring og mann som snorker i senga :hilarious: (Vi har bare ett soverom, og toåringen spør fortsatt om pupp…)

Jeg gikk inn for å se tidene jeg hadde tempet til i starten, og de var jo helt forskjellige. Så brukte en nettside jeg ble anbefalt for å justere, og da kom krysset :smiley-bounce012
32F2999F-6F71-472C-A88B-2F8094B85900.jpeg

Hva i alle dager skjer her?? Jeg tok tempen 45 min tidligere enn vanlig (var våken kun et par minutter og tok tempen, før jeg sovnet videre), og brukte BBT Adjuster’en, men allikevel er den så lav (36,32°C). Jeg sov 45 min til og tok tempen til vanlig tid også, etter å ha vært våken kun et par minutter for å legge inn tempen jeg tok tidligere på morgenen, men ikke stått opp av senga ennå da, men da var den 36,49°C. Jeg vet ikke da om 36,32°C er riktig eller 36,49°C…
63E7C9BB-AAE9-40D8-9BFA-3BF71D4A59A6.jpeg

Dere som temper i munnen, legger dere inn akkurat den tempen dere får på termometer eller legger dere på noen desimaler?
Jeg syns jeg får så mye lavere temp enn alle andre her inne.. Ligger på 35,00 - 35.78 :wacky:
Bruker Babyplan sitt termometer med to desimaler..

Dere som temper i munnen, legger dere inn akkurat den tempen dere får på termometer eller legger dere på noen desimaler?
Jeg syns jeg får så mye lavere temp enn alle andre her inne.. Ligger på 35,00 - 35.78 :wacky:
Bruker Babyplan sitt termometer med to desimaler..
Legger inn det som står på termometeret. Jeg bruker også Babyplan sin med to desimaler

Hva i alle dager skjer her?? Jeg tok tempen 45 min tidligere enn vanlig (var våken kun et par minutter og tok tempen, før jeg sovnet videre), og brukte BBT Adjuster’en, men allikevel er den så lav (36,32°C). Jeg sov 45 min til og tok tempen til vanlig tid også, etter å ha vært våken kun et par minutter for å legge inn tempen jeg tok tidligere på morgenen, men ikke stått opp av senga ennå da, men da var den 36,49°C. Jeg vet ikke da om 36,32°C er riktig eller 36,49°C…Vis vedlegget 389606
Jeg ville satt den første, men ikke sikkert det er riktig. Usikker på hvordan det funker dette med basal temperatur, det kan vel kanskje være en dip dette? :)

Dagens graf, 5DPO, CD16

Målte en lavere temp først (36.72), men da hadde termometeret ligget i vinduskarmen og var litt kaldt.. varmet opp termometeret inntil kroppen en halvtime mens jeg halvsov, og tempet igjen, fikk 36.80. La inn den siste tempen, men usikker på om det ble rett!
Hva ville dere gjort?

Vedlegg

• 39AF5EAC-00D6-4BB8-A862-3465AADCEFDE.jpeg
    39AF5EAC-00D6-4BB8-A862-3465AADCEFDE.jpeg
    732,6 KB · Visninger: 42
Dagens graf, 5DPO, CD16

Målte en lavere temp først (36.72), men da hadde termometeret ligget i vinduskarmen og var litt kaldt.. varmet opp termometeret inntil kroppen en halvtime mens jeg halvsov, og tempet igjen, fikk 36.80. La inn den siste tempen, men usikker på om det ble rett!
Hva ville dere gjort?
Ville tett den første tempen. (Var ikke store forskjellen) Termometeret varmes raskt opp der du temper så det gjør ikke noe om det ligger kaldt før du temper. Tempen vil alltid være litt høyere om du temper senere så med så liten tempøkning er det et tegn på at det ikke har noe å si om termometeret er oppvarmet eller kaldt :)

Ville tett den første tempen. (Var ikke store forskjellen) Termometeret varmes raskt opp der du temper så det gjør ikke noe om det ligger kaldt før du temper. Tempen vil alltid være litt høyere om du temper senere så med så liten tempøkning er det et tegn på at det ikke har noe å si om termometeret er oppvarmet eller kaldt :)

Takk for svar, det er vel mest rimelig å bruke den første tempen ja:) Målte ca. det samme i dag også, så jeg har nok et lite dropp nå. Får se om det ligger mer stabilt på denne tempen de neste dagene, eller om det stiger igjen!

Vedlegg

• AA4B0C0A-6E2C-43E7-B5F4-B7B3AC494692.jpeg
    AA4B0C0A-6E2C-43E7-B5F4-B7B3AC494692.jpeg
    635,3 KB · Visninger: 53
Takk for svar, det er vel mest rimelig å bruke den første tempen ja:) Målte ca. det samme i dag også, så jeg har nok et lite dropp nå. Får se om det ligger mer stabilt på denne tempen de neste dagene, eller om det stiger igjen!

Nå ser jeg jo at jeg bare har stiplet kryss! Hvorfor det tror dere?

Back
Topp