Vi som temper

Ville hvertfall ventet til du har 3 høyere temperaturmålinger før du begynner? Sånn tilfelle? De første dagene uten har ikke så mye å si har jeg skjønt. Så smør deg litt med tolmodighet selvom det ikke er så enkelt ❤️
Nøkkelordet var tålmodighet ja :laughing001 Uff, håper virkelig det er full klaff for oss begge denne syklusen! For du startet vel å prøve ca samtidig som meg september/oktober i fjor:dead:
Men ja, må vel bare vente til kl 5:55 i morgen tidlig å se på tempen hva den sier:Heartbigred
Tusen takk:Heartbigred

Nøkkelordet var tålmodighet ja :laughing001 Uff, håper virkelig det er full klaff for oss begge denne syklusen! For du startet vel å prøve ca samtidig som meg september/oktober i fjor:dead:
Men ja, må vel bare vente til kl 5:55 i morgen tidlig å se på tempen hva den sier:Heartbigred
Ja tålmodighet er en dyd ☺️;) haha. Ikke enkelt i denne prøveperioden:p håper det klaffer for dere også. Du hadde en SA nå du? Hadde du ikke? Trøst deg med det at du hvertfall KAN bli gravid ❤️❤️ Jeg har ikke sett noe strek på noe. Ikke en kjemisk engang. Å ja, vi har prøvd siden sep/okt i fjor:( jeg begynner å miste helt motet. Skulle ønske el var nå så jeg slapp å vente noe mere :) hehe. Krysser alt for oss ❤️

Ja tålmodighet er en dyd ☺️;) haha. Ikke enkelt i denne prøveperioden:p håper det klaffer for dere også. Du hadde en SA nå du? Hadde du ikke? Trøst deg med det at du hvertfall KAN bli gravid ❤️❤️ Jeg har ikke sett noe strek på noe. Ikke en kjemisk engang. Å ja, vi har prøvd siden sep/okt i fjor:( jeg begynner å miste helt motet. Skulle ønske el var nå så jeg slapp å vente noe mere :) hehe. Krysser alt for oss ❤️
Ja, ble gravid på EL i juli. Men tok lang tid før kroppen ryddet opp i det og syklusen er uendelig lang denne gangen. Men hadde ekstreme EL symptomer denne gangen, så MÅ jo bare være positivt :laughing001
Såpass, det er jo kjempekjipt å ikke vite. Men føler litt det samme som deg at hvis det ikke kommer en terminspire snart så vet jeg ikke om jeg klarer å prøve så voldsomt mye lengre. Jeg tok en pause fra februar til juni siden jeg bytta jobb, men kjenner jeg angrer litt på pausen jeg tok:dead::sorry:

Hei dere. Jeg har også prøvd siden september i fjor. Bare fått 1 positiv test som endte opp kjemisk. Sier legen til dere at alt er bra med dere? Blir selv så utålmodig. Vært på utredning 2 ganger til og med!!

Ikke gi opp, det tok meg over tre år og tre runder med letrozol før den satt :) Så heller ingen strek, ingenting før Det plutselig var noe ganske tydelig på testen. Har du vært til utredning?

Ikke gi opp, det tok meg over tre år og tre runder med letrozol før den satt :) Så heller ingen strek, ingenting før Det plutselig var noe ganske tydelig på testen. Har du vært til utredning?
Ikke vært til noe utredning. Jeg ble jo gravid i 2020. Og var på en sjekk da. Men jeg tenker jeg ringer legen om ikke det skjer noe nå. El har jeg regelmessig :) jeg temper. Men kan jo være noe med han da. Eller det kan være BV? Lurt å ta en tur til gyn uansett ❤️

Hei dere. Jeg har også prøvd siden september i fjor. Bare fått 1 positiv test som endte opp kjemisk. Sier legen til dere at alt er bra med dere? Blir selv så utålmodig. Vært på utredning 2 ganger til og med!!
Hadde pause i feb til juni og ble gravid med én gang jeg startet å prøve igjen. Eneste forskjellen var -6 kg og ammeslutt.
Men er kort lutealfase og blødning 2 dager etter positiv test som gjorde at jeg overtalte legen til å skrive ut duphaston(progrestontilskudd) som jeg skal ta til uke 12 i en ev graviditet:shy:

Denne temperaturdroppen sier vel sitt, TR nå må du gjerne bare dukke opp slik at jeg kan starte på nytt! Hilsen utålmodig :pompus:

Vedlegg

• B070891F-155A-48C0-95AC-736DB7C98260.jpeg
    B070891F-155A-48C0-95AC-736DB7C98260.jpeg
    313 KB · Visninger: 80
Hadde pause i feb til juni og ble gravid med én gang jeg startet å prøve igjen. Eneste forskjellen var -6 kg og ammeslutt.
Men er kort lutealfase og blødning 2 dager etter positiv test som gjorde at jeg overtalte legen til å skrive ut duphaston(progrestontilskudd) som jeg skal ta til uke 12 i en ev graviditet:shy:
Åh, så kjipt. Men så bra at du ble gravid da. Er det en grunn til at du ba legen skrive ut progrestorontilskudd?

Dette er garantert svart på mange ganger… men hvilken app bruker dere? Og hva er viktig å huske på for noen som er helt nye på dette?

Dette er garantert svart på mange ganger… men hvilken app bruker dere? Og hva er viktig å huske på for noen som er helt nye på dette?
Fertility Friend er mest vanlig. Jeg bruker/brukte i tillegg period tracker.

Viktigste er at du har termometer med 2 desimaler og at du temper til ca samme tid hver dag, før du står opp av senga. Og samme "sted". For meg funket det ikke å tempe under tunga fordi jeg ofte sover med munnen åpen

Tempen vil ikke ned.. økte ved eggløsning, og nå har jeg hatt tr også. Enda forhøyet temp. Pleier å ligge under 36.30 før el. De forrige syklusene har den sunket samme dag som mens. Men ikke denne gangen. Noen som har erfaring med det?
CFF802B3-C622-4B10-857D-5361ACAA9C2C.jpeg

Tempen vil ikke ned.. økte ved eggløsning, og nå har jeg hatt tr også. Enda forhøyet temp. Pleier å ligge under 36.30 før el. De forrige syklusene har den sunket samme dag som mens. Men ikke denne gangen. Noen som har erfaring med det?
Vis vedlegget 388930
Mener jeg har sett grafer på FF som har hatt det de trodde var TR, men testa positivt rett etterpå. Kan det være en grunn til den høye temperaturen? Kanskje det ikke var en TR? Nå gjetter jeg bare her, men mener jeg så grafer slik som din når jeg bladde i arkivene :)

Mener jeg har sett grafer på FF som har hatt det de trodde var TR, men testa positivt rett etterpå. Kan det være en grunn til den høye temperaturen? Kanskje det ikke var en TR? Nå gjetter jeg bare her, men mener jeg så grafer slik som din når jeg bladde i arkivene :)
Har full kontroll på el, og testet negativt 14 dpo rett før tr. Så har mine tvil. Skader jo ikke å ta en til når jeg kommer hjem, men da blir jeg altså veldig overraska. Har heller ingen andre symptomer. Også friskt mørkerødt blod som har kommet nå. Og livmortappen har vært veldig lav og åpen :)

Jeg har begynt å tempe og lurer litt på hva som er mest riktig tidspunkt for å måle temperaturen. Jeg er den typen som må stå opp omtrent hver natt for å gå på do. Jeg har på alarm kl. 4:00 og da kan jeg kombinere temping (først) og dobesøk. Men noen ganger våkner jeg før kl. 4:00. F.eks. i natt våknet jeg ca. 1:30 for å gå på do. Etterpå lå jeg våken til ca. 3:30. Var det riktig da å måle temp. kl. 4:00, eller ville dere heller målt etter første oppvåkning selv om kl.slettet ikke blir det samme hver dag? Påvirkes kroppstemperaturen av at jeg bare ligger i senga våken? Jeg pleier å legge meg ganske tidlig, ved 22-tiden.

Back
Topp