Jeg lurer nesten på det samme, da jeg fikk et veldig hopp i dag. Våkna mye i mårrest før klokken 6 som er da jeg temper, så det kan være forklaringen. Aaaah man kan da bli sprø av mindre!Spennende! Kanskje dette er et godt tegn? :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer nesten på det samme, da jeg fikk et veldig hopp i dag. Våkna mye i mårrest før klokken 6 som er da jeg temper, så det kan være forklaringen. Aaaah man kan da bli sprø av mindre!Spennende! Kanskje dette er et godt tegn? :-D
Jeg håper det, men jeg vet ikke hva jeg skal tro Fortsatt negative tester og ingen tr.. Hvor lang tid etter at egget fester seg vil man få positiv test?Spennende! Kanskje dette er et godt tegn? :-D
Spennende!Jeg lurer nesten på det samme, da jeg fikk et veldig hopp i dag. Våkna mye i mårrest før klokken 6 som er da jeg temper, så det kan være forklaringen. Aaaah man kan da bli sprø av mindre!
Hm... Veldig usikker, men pleier å sjekke denne https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php. Men når egget fester er jo så individuelt, så vanskelig å siJeg håper det, men jeg vet ikke hva jeg skal tro Fortsatt negative tester og ingen tr.. Hvor lang tid etter at egget fester seg vil man få positiv test?
Fortsatt høy i dag! Tror IKM er i morgen, men det er litt vanskelig å si siden alt har vært ustabilt etter en SA i Juni. Så lenge temperaturen ikke faller i morgen, så blir det testing. Veldig spent!Spennende!
Krysser fingrene for deg! Den ser lovende ut!Fortsatt høy i dag! Tror IKM er i morgen, men det er litt vanskelig å si siden alt har vært ustabilt etter en SA i Juni. Så lenge temperaturen ikke faller i morgen, så blir det testing. Veldig spent!
Nei, så kjipt! Sender masse kjærleik din vei God klem herfra. Neste PP så sitter den!Krysser fingrene for deg! Den ser lovende ut!
Jeg fikk tr på ettermiddagen i går, og tempen falt fra 36,44°C i går til 36,18°C i dag
Samma her! Har sunket litt de to siste dagene, men er fortsatt godt over cover line. Blendahvit i mårrest, ærsj.
Hva skjer liksom? Har høy temp i dag også. Og fortsatt negativ test. Ser skygge, kanskje enda litt synligere enn i går. Tror jeg har en kjemisk pågående..Samma her! Har sunket litt de to siste dagene, men er fortsatt godt over cover line. Blendahvit i mårrest, ærsj.
Ærsj! Regner med den forbaska TR er rett rundt hjørnet her også.Hva skjer liksom? Har høy temp i dag også. Og fortsatt negativ test. Ser skygge, kanskje enda litt synligere enn i går. Tror jeg har en kjemisk pågående..
Edit: haha nvm, der kom tanta…
Vis vedlegget 388776
Min temp pleier droppe mer før el enn når el faktisk skjer så ikke alltid man har el i selve droppet.Vis vedlegget 388801Andre syklus med temping og nå ser det ut som EL er på vei, tidligere enn forrige syklus. Negativ EL-test. Kan tempen droppe sånn dagene før EL da? Har da ikke fått lagt inn aksjer enda
Det kan se sånn ut ja Håper på mere økning i temp i morgen. Da kan du nok hvertfall bekrefte detVis vedlegget 388803
Dette må da vel bety at EL har vært? Jeg rakk ikke tempe i går mårrest for det var en på 1 som vekte oss med ett vræl rett før alarmen for temp
Skal egentlig starte med progreston etter bekreftet EL, så er så usikker på om jeg skal starte allerede i dag eller vente til i morgenDet kan se sånn ut ja Håper på mere økning i temp i morgen. Da kan du nok hvertfall bekrefte det
Ville hvertfall ventet til du har 3 høyere temperaturmålinger før du begynner? Sånn tilfelle? De første dagene uten har ikke så mye å si har jeg skjønt. Så smør deg litt med tolmodighet selvom det ikke er så enkeltSkal egentlig starte med progreston etter bekreftet EL, så er så usikker på om jeg skal starte allerede i dag eller vente til i morgen