![smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :smiley-angelic001](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-angelic001.gif)
![shy :shy: :shy:](/styles/default/xenforo/shy.png)
Luteal Line - hva er det? Jeg tenkte det var lutealfase, men da burde den vel vært på 1 dpo, ikke 3dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel gjennomsnittet av tempene i lutealfasen?Første syklusen jeg temper, så har ingenting å sammenligne med. Håper det fortsetter sånn her, og ikke dropper! Ikm er 14/9, så bare 6 dager igjen av denne fasen
Luteal Line - hva er det? Jeg tenkte det var lutealfase, men da burde den vel vært på 1 dpo, ikke 3dpo?
Vis vedlegget 388217
Åja. Men har det noe betydning? Hva forteller det om syklusen liksom?Det er vel gjennomsnittet av tempene i lutealfasen?
Første syklusen jeg temper, så har ingenting å sammenligne med. Håper det fortsetter sånn her, og ikke dropper! Ikm er 14/9, så bare 6 dager igjen av denne fasen
Vis vedlegget 388217
Takk!
Cover line vs Luteal line???
Hi ladies! I am looking for some help. This is my first month temping, 4th...glowing.com
Ikke helt sikkerDet er vel gjennomsnittet av tempene i lutealfasen?
Irriterende!! I dag først fikk jeg positiv EL test, men er på reise til i morgen kveld. MEN vi har hatt sex i går, dagen før og dagen før dær igjen. Kan vi ha truffet uansett? IKM blir jo flyttet nå til 25 og ikke 23
og jeg som ENDELIG har EL igjen etter at jeg mista
Hvordan gikk det med denne? :-D
Denne ser flott ut! Hvordan går det?Jeg føler dette ser lovende utIkm om 5 dager.. Vis vedlegget 388339
Bare nedover… Tipper tr kommer i morgenDenne ser flott ut! Hvordan går det?
Ærsj! Kjedelig! Håper du kommer raskt i gang i neste PP og at det da sitter. Synes du har så fine stabile målinger!Bare nedover… Tipper tr kommer i morgenVis vedlegget 388621
men er ikke det bedre med el bekreftet på temp enn på tester? Da er du jo sikker på at den faktisk har værtHurra for EL hvertfall! Jeg tror også jeg har endelig skikkelig EL etter SA denne syklusen. Klarte ikke å få positiv test, men temperaturen var veldig tydelig. Føles godt å være tilbake igjen, krysser fingrene for oss![]()
Tempen sank ytterligere, mensen kom i gårHvordan gikk det med denne? :-D
Det er veldig sant! I dag sank temperaturen igjen og jeg føler meg ganske sikker på at det ikke ble den gangen her. Skal sutre litt fram mot TR og så starte på nytt med godt mot!Men
men er ikke det bedre med el bekreftet på temp enn på tester? Da er du jo sikker på at den faktisk har vært![]()
Spennende! Kanskje dette er et godt tegn? :-DEr det normalt at tempen øker dagen tr kommer? Forventer tr dag, og den kommer alltid på morgenen den dagen jeg forventer tr, men jeg har ikke begynt å blø ennå, og tempen steg plutselig i dag. Tidligtester fra Babyplan og Metode er negative. Vis vedlegget 388637