El cd 15 her jaKommer det kryss her i morgen da tro?
Jeg går utifra at EL var CD15 eller? Aksjene er i alle fall lagt inn siden jeg trodde jeg hadde EL på CD 10
Vis vedlegget 387704
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
El cd 15 her jaKommer det kryss her i morgen da tro?
Jeg går utifra at EL var CD15 eller? Aksjene er i alle fall lagt inn siden jeg trodde jeg hadde EL på CD 10
Vis vedlegget 387704
Kommer nok i morgenJeg vil og ha kryss!
Vis vedlegget 387749
Ikke uvanlig i det hele tatt, og jeg opplever at tempen er lavere enn "normalt" når jeg måler noen timer før vanlig tid. Den ville ha vært litt høyere om du hadde tempen til vanlig tid.Er det vanlig at tempen går ned sånn og øker igjen i dpo land?
Har trekanter fordi jeg har måttet teste tidligere enn vanlig pga jeg har blitt vekket tidligere av ungene. I går glemte jeg rett og slett å teste.
Ok! Takk for svar !Ikke uvanlig i det hele tatt, og jeg opplever at tempen er lavere enn "normalt" når jeg måler noen timer før vanlig tid. Den ville ha vært litt høyere om du hadde tempen til vanlig tid.
Vil tro el var på cd 15, så krysset kommer i morgen
Gratulerer så mye!Til dere som er interessert i å se en gravid chart Fikk endelig positiv test i dag
Vis vedlegget 387884
Åååh, gratulerer så mye!!Til dere som er interessert i å se en gravid chart Fikk endelig positiv test i dag
Vis vedlegget 387884