Vi som temper

Min var også på bærtur helt til jeg faktisk var 4 dager over da jeg hadde el, da skjønte den det. MEN legg inn din positive opk-test, FF tolker den og da :) ser vi begge har brukt letrozol denne syklus og har ganske lik syklus :) gøy. Jeg hadde mensen fra 9 august men ser jo ut som du har el litt før så jeg er jo bare 4 dager foran deg i løypa :)
Skal legge den inn når den kommer :happy: Foreløpig ingen positiv test! Gøy at vi ligger så likt:happy: jeg håper jeg får den ila Cd 14-17 :) hadde mensen fra 16 august:happy:

Skal legge den inn når den kommer :happy: Foreløpig ingen positiv test! Gøy at vi ligger så likt:happy: jeg håper jeg får den ila Cd 14-17 :) hadde mensen fra 16 august:happy:
Åh haha ser nå du la ut bilde fra en gammel eltest. Trodde den var tatt i går :) du er neppe langt unna el. Jeg har el selv men lange sykluser. Med letrozol kom den bare Bang på cd 15 :)

Åh haha ser nå du la ut bilde fra en gammel eltest. Trodde den var tatt i går :) du er neppe langt unna el. Jeg har el selv men lange sykluser. Med letrozol kom den bare Bang på cd 15 :)
Hadde positiv test cd 16 sist runde med letrozol, også kom mensen på cd 67 :shy: Så håper egget faktisk slipper denne runden. Skal til gyn på mandag:happy: håper den er kommet innen da, hvis ikke blir det en time til. Har du god erfaring med letrozol?:happy:

Hadde positiv test cd 16 sist runde med letrozol, også kom mensen på cd 67 :shy: Så håper egget faktisk slipper denne runden. Skal til gyn på mandag:happy: håper den er kommet innen da, hvis ikke blir det en time til. Har du god erfaring med letrozol?:happy:
Åh shit! Såpass. Så kjipt ! Dette har vært min aller første gang med letrozol :) men foreløpig fornøyd , fikk el cd 15 :)

Mannen er strålende fornøyd med at jeg har vært like forvirret som en fjert i en kurvstol når det kommer til EL
26F12593-E38F-41F1-980F-34327DA646F7.png

Litt misunnelig på tempingen deres kjenner jeg! Termometeret mitt ligger hjemme, siden vi er på sydentur med folk som ikke skal vite noe :shifty: Første syklusen vi får prøve etter SA/MA også får jeg ikke sitte å tolke tempen hver dag!:hilarious::bookworm: Men, jeg fikk ihvertfall akkurat med meg temp øking som bekreftet el før jeg dro. 8 dpo og kløøøør i fingrene etter å teste nå!!:nailbiting::nailbiting:

Litt misunnelig på tempingen deres kjenner jeg! Termometeret mitt ligger hjemme, siden vi er på sydentur med folk som ikke skal vite noe :shifty: Første syklusen vi får prøve etter SA/MA også får jeg ikke sitte å tolke tempen hver dag!:hilarious::bookworm: Men, jeg fikk ihvertfall akkurat med meg temp øking som bekreftet el før jeg dro. 8 dpo og kløøøør i fingrene etter å teste nå!!:nailbiting::nailbiting:
Synes du skal teste imorgen :love017

Tempet kl 6.00 torsdag og fredag, kl 7.30 lørdag, kl 9.00 søndag og kl 5.00 i dag. Vet ikke om denne da er fin/korrekt? Har sovet litt urolig i det siste også..
Fertilitetsmonitoren sa «høy» i dag før første gang denne syklusen, men er ikke maksimal. Kan kanskje forvente at tempen dropper enda mer i morgen, og at el er rett rundt hjørnet kanskje?

Vedlegg

• EC86EA04-EC5C-4196-8809-E9868E28C5D8.jpeg
    EC86EA04-EC5C-4196-8809-E9868E28C5D8.jpeg
    576,6 KB · Visninger: 50
Veldig fornøyd med kurven ja:joyful: Er så spent på dine vegne, har du noen symptomer/tidlige tegn?:woot:
Tja, ganske tydelige dpo symptomer. Men de har jeg uansett svangerskap eller ikke. Jeg har egentlig mest fokus på at dette skal være en normal syklus og håper lutealfasen holder seg og ikke blir kortere. Får tempet igjen fra dpo 11, da skal den i teorien være høy også skal den droppe dpo 12 for min del og da skal mensen komme. Har liggende noen blodprøve skjema fra mars(!) fra gyn der jeg skal inn på dag 2-3 i syklusen, så håper å rekke dag 2 på fredag. Men klart er det jo et lite håp på klaff:shy:

Tempet kl 6.00 torsdag og fredag, kl 7.30 lørdag, kl 9.00 søndag og kl 5.00 i dag. Vet ikke om denne da er fin/korrekt? Har sovet litt urolig i det siste også..
Fertilitetsmonitoren sa «høy» i dag før første gang denne syklusen, men er ikke maksimal. Kan kanskje forvente at tempen dropper enda mer i morgen, og at el er rett rundt hjørnet kanskje?
den trenger ikke nødvendigvis droppe. Det er økningen som betyr noe :) (etter el)

Back
Topp