Tempen skal stige etter EL Ofte er den veldig lav når EL kommer/skjer. Også stiger tempen drastisk dagen etter EL.Vil tro kroppen min gjør seg klar til el, her stiger tempen! Tolker jeg det riktig?
Vis vedlegget 387473
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen skal stige etter EL Ofte er den veldig lav når EL kommer/skjer. Også stiger tempen drastisk dagen etter EL.Vil tro kroppen min gjør seg klar til el, her stiger tempen! Tolker jeg det riktig?
Vis vedlegget 387473
Min ser ut til at den stiger litt i forkant av el, også dropper den, for å så stige igjen her fra februar syklus:Tempen skal stige etter EL Ofte er den veldig lav når EL kommer/skjer. Også stiger tempen drastisk dagen etter EL.
Ja det er vanlig at tempen går litt opp og ned før ELMin ser ut til at den stiger litt i forkant av el, også dropper den, for å så stige igjen her fra februar syklus:
Vis vedlegget 387474
Jeg tolker det slik at du hadde el på dag 17 den syklusen, for man kan ha tempdropp etter el. Veldig vanlig. Siden du ikke har tempet dag 16 så blir d vanskelig for FF å kalkulere helt riktigMin ser ut til at den stiger litt i forkant av el, også dropper den, for å så stige igjen her fra februar syklus:
Vis vedlegget 387474
Selv om jeg hadde positiv el test dag 17 og ikke 16? I så fall jeg være litt obs på det denne syklusenJeg tolker det slik at du hadde el på dag 17 den syklusen, for man kan ha tempdropp etter el. Veldig vanlig. Siden du ikke har tempet dag 16 så blir d vanskelig for FF å kalkulere helt riktig
Testa du etter el på dag 16? Jeg skal ikke si noe for sikkert, vi er jo alle forskjellig. Jeg hadde ofte et tempdropp 1-2 dager etter el, men min temp går alltid opp morgenen etter at egget har sluppetSelv om jeg hadde positiv el test dag 17 og ikke 16? I så fall jeg være litt obs på det denne syklusen
Måtte lese tilbake i tid i dagboken, jeg var midt i å skulle si opp jobb og få ny, så det ble ikke tatt noen test Cd 16, men denne var Cd 17;Testa du etter el på dag 16? Jeg skal ikke si noe for sikkert, vi er jo alle forskjellig. Jeg hadde ofte et tempdropp 1-2 dager etter el, men min temp går alltid opp morgenen etter at egget har sluppet
Kan hende du hadde fått en mer tydelig positiv på cd 16 og at testen på cd 17 var på tur ned. Kan være greit å ha i bakhodet hvertfallMåtte lese tilbake i tid i dagboken, jeg var midt i å skulle si opp jobb og få ny, så det ble ikke tatt noen test Cd 16, men denne var Cd 17;
Absolutt! Det kan være tilfelle Er kommet godt i gang med å loggføre alt igjen denne rundenKan hende du hadde fått en mer tydelig positiv på cd 16 og at testen på cd 17 var på tur ned. Kan være greit å ha i bakhodet hvertfall
Var den tatt morgen ? Isåfall positiv om morgen for meg gir en samme dag/ på kvelden.Måtte lese tilbake i tid i dagboken, jeg var midt i å skulle si opp jobb og få ny, så det ble ikke tatt noen test Cd 16, men denne var Cd 17;
Så bra Nå blir det spennendeVis vedlegget 387535
Er i alle fall i dpo. I en normal syklus for meg, ville jeg ikke ha hatt EL enda engang.
Den var tatt kveld, jeg tror jeg har el om natten eller dagtid etterpåVar den tatt morgen ? Isåfall positiv om morgen for meg gir en samme dag/ på kvelden.
Min var også på bærtur helt til jeg faktisk var 4 dager over da jeg hadde el, da skjønte den det. MEN legg inn din positive opk-test, FF tolker den og da ser vi begge har brukt letrozol denne syklus og har ganske lik syklus gøy. Jeg hadde mensen fra 9 august men ser jo ut som du har el litt før så jeg er jo bare 4 dager foran deg i løypaVis vedlegget 387559Nå tror jeg at ff er på bærtur, men det blir vel mer rett etterhvert som temping fortsetter