Vi som temper

Jeg har bare murringer etter cyclogesten. Skal sette inn egg på fredag, så det er viktig at kroppen har gjort det den skal
Og hvordan er eggmodning når
Neida, jeg har egg på frys fra 2020, så det er kun å sette inn i naturlig syklus.
Sånn sett var det mindre stress i styrt syklus, men jeg ammer litt enda, så ville helst ha minimalt med medisiner.
åh så hvis man setter inn egg fra frys skal man først ha eggløsning hjemme? Men ikke ha sex da eller?

Og hvordan er eggmodning når

åh så hvis man setter inn egg fra frys skal man først ha eggløsning hjemme? Men ikke ha sex da eller?

I naturlig syklus, ja. Og det er ikke noe krav; har man sex, vil jo sjansen for tvillinger være til stede; men så er det jo som regel en grunn til at man har IVF, så sjansene er nok ikke så store for det. :P

Å nå begynner den vel å synke..

31585150-FCB3-4E48-9B10-9B42281E92EC.jpeg

Noen som vil tolke denne? For jeg skjønner ikke, hehh. FF mente plutselig at jeg er 3 DPO nå, men hadde første positive EL-test mandag kveld. Og tror selv at jeg bare er 1-2 DPO. Mest sannsynlig 1.

Vedlegg

• 2336658C-FCF6-4E05-A233-4E30E70F0843.jpeg
    2336658C-FCF6-4E05-A233-4E30E70F0843.jpeg
    383,8 KB · Visninger: 58
Noen som vil tolke denne? For jeg skjønner ikke, hehh. FF mente plutselig at jeg er 3 DPO nå, men hadde første positive EL-test mandag kveld. Og tror selv at jeg bare er 1-2 DPO. Mest sannsynlig 1.
Ikke alltid ff klarer sette riktig. Jeg tror det er lurest å forholde seg til eltest :)

Hva er det de skal? :) jeg vet ikke helt når egget mitt slapp: jeg hadde også positiv digital søndag morgen og noen syke smerter søndag kveld, så vondt at jeg måtte ta paracet. (Har brukt letrozol og mistenker el smertene er verre etter den som en bivirkning), så sånn sett kanskje slapp jeg også egg søndag kveld men jeg aner ikke, hadde elslim mandag også og åpen tapp tilogmed tirsdag. Så kanskje det ikke slapp før mandag. Blir spennende uansett :) regner kanskje utfra mandag. Litt småøm enda i livmor etter el. Er du?
Bruker du letorozol på grunn av ivf, eller som et ledd i "gamlemåten"? Jeg går på progesteronstøtte i tiden etter el, men lurer på om gynekologen min kanskje vil sette meg på letorozol også- men det øker vel eggmodningen/sjansen for flere modne egg og dermed tvillinger?

Bruker du letorozol på grunn av ivf, eller som et ledd i "gamlemåten"? Jeg går på progesteronstøtte i tiden etter el, men lurer på om gynekologen min kanskje vil sette meg på letorozol også- men det øker vel eggmodningen/sjansen for flere modne egg og dermed tvillinger?
Nei jeg har ikke hatt noe ivf, (da tror jeg de bruker andre og sterkere eggmodningsmedisiner for å modne frem mest mulig egg. Letrozol er mer sånn lett som «alle» får kastet etter seg har jeg inntrykk av :D )
Jeg har el av meg selv men ofte uregelmessig og sen. Gynekologen mente letrozol ville stabiloserr syklusen og modne eggene best mulig lek sjansen for å få fler enn et egg var ikke så stor selv om det kunne skje.

Nei jeg har ikke hatt noe ivf, (da tror jeg de bruker andre og sterkere eggmodningsmedisiner for å modne frem mest mulig egg. Letrozol er mer sånn lett som «alle» får kastet etter seg har jeg inntrykk av :D )
Jeg har el av meg selv men ofte uregelmessig og sen. Gynekologen mente letrozol ville stabiloserr syklusen og modne eggene best mulig lek sjansen for å få fler enn et egg var ikke så stor selv om det kunne skje.
Da er det jo kanskje noe for meg.. jeg får eggløsning regelmessig, men seint (dag 17-19 i 25dgr syklus) så får progesteron fordi jeg har progesteron/lutealsvikt (for kort tid mellom eggløsning og mens). Får nevne det for gyn neste gang.

Da er det jo kanskje noe for meg.. jeg får eggløsning regelmessig, men seint (dag 17-19 i 25dgr syklus) så får progesteron fordi jeg har progesteron/lutealsvikt (for kort tid mellom eggløsning og mens). Får nevne det for gyn neste gang.
Ja kan absolutt være noe for deg også :) fikk progesteron også.

Noen som forstår seg på tempen min? En ting var jo at den droppa, men at den skulle bli så lav etterpå? Skjønner ikke noe jeg :depressed:

Vedlegg

• C18671D9-0159-4FCF-B8C5-F4FB73AB7506.png
    C18671D9-0159-4FCF-B8C5-F4FB73AB7506.png
    702,3 KB · Visninger: 52
Fortsatt grei høyde på tempen, men testene er negative. Tenker det ikke går denne gangen heller. Men kan ikke skylde på dårlig aksjelegging :hilarious:

Vedlegg

• 4F5113A0-7205-4656-87D7-40395844AB40.jpeg
    4F5113A0-7205-4656-87D7-40395844AB40.jpeg
    714,4 KB · Visninger: 56
Back
Topp