Vi som temper

Mest sannsynlig, men tempen min gikk faktisk nedover til coverline 10-14 DPO da jeg var gravid, så føyk den opp igjen, så ned igjen, så opp.. :hilarious: Så det er jo egentlig aldri 100% sikkert, jeg tror at hvis man fortsatt er over coverline kan det fortsatt være håp!
Takk, krysser fingrene for at den går opp igjen, er 13 dpo idag. Men regner med at den kommer siden alle testene også er negativ :/
Hadde ett håp om at det var festeblødning jeg hadd ei helgen

Takk, krysser fingrene for at den går opp igjen, er 13 dpo idag. Men regner med at den kommer siden alle testene også er negativ :/
Hadde ett håp om at det var festeblødning jeg hadd ei helgen
Negative tester hjelper ikke på nei :sorry: Jeg testet 12 DPO og fikk positiv, men hadde jeg faktisk ventet til IKM som egentlig var planen, hadde jeg ikke trodd det var vits siden tempen gikk ned :hilarious: Håpet er ikke ute før tanta kommer! Lykke til uansett, ihvertfall

Negative tester hjelper ikke på nei :sorry: Jeg testet 12 DPO og fikk positiv, men hadde jeg faktisk ventet til IKM som egentlig var planen, hadde jeg ikke trodd det var vits siden tempen gikk ned :hilarious: Håpet er ikke ute før tanta kommer! Lykke til uansett, ihvertfall
Takk, men tror også at tanta kommer :/
Håpte at det var sen festeblødning og at det da ville ta litt tid før den evt ville bli positiv. Men får nok bare forberede meg på tanta :/

Dagens, økte litt igjen

Vedlegg

• CC5A0580-45C3-4810-9754-F5F9CFE2833F.jpeg
    CC5A0580-45C3-4810-9754-F5F9CFE2833F.jpeg
    400,4 KB · Visninger: 66
Første mnd jeg temper igjen- moro :)
EL er idag
Screenshot_20221101-204020_FF App.jpg

Helt fersk i tempeverdenen, og er ikke kommet til noe «spennende» tid ennå. Men se! Jeg fikk importert data fra applewatch inn i FF appen!! :joyful: Nå har jeg både håndleddstemp, hvilepuls og hvor mye søvn :D spent å se hvordan alt dette reagerer ved el og tr (evt svangerskap)!

Vedlegg

• B5D09A6C-8A1C-44CB-BA3D-C93CD4735631.png
    B5D09A6C-8A1C-44CB-BA3D-C93CD4735631.png
    628,4 KB · Visninger: 61
Helt fersk i tempeverdenen, og er ikke kommet til noe «spennende» tid ennå. Men se! Jeg fikk importert data fra applewatch inn i FF appen!! :joyful: Nå har jeg både håndleddstemp, hvilepuls og hvor mye søvn :D spent å se hvordan alt dette reagerer ved el og tr (evt svangerskap)!
Jeg ser du har mye trekanter i grafen din. Dersom du ikke får tempet til samme tid hver dag, kan du korrigere tempen på denne siden :) https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php

Tusen takk for tips!! :D har ei som er syk, så valgte å tempe før jeg sto opp 05:30 idag, itedenfor å tempe etter jeg hadde vært våken en time! Dette var jo kjempesmart! :D
Du skal jo tempe i senga før du står opp!

Edit: les f.eks. her:

«Temperaturen bør måles når man har våknet på morgenen før man har stått opp, og før man har spist eller drukket noe (selv før man går på toaletten). Målingen bør skje ved omtrent samme tidspunkt hver dag, og samme termometer bør brukes hver gang.»

Du skal jo tempe i senga før du står opp!

Edit: les f.eks. her:

«Temperaturen bør måles når man har våknet på morgenen før man har stått opp, og før man har spist eller drukket noe (selv før man går på toaletten). Målingen bør skje ved omtrent samme tidspunkt hver dag, og samme termometer bør brukes hver gang.»
Ja det var det jeg også har forstått :-) ble bare usikker på om tidspunkt «triumfet» :-) men nå ser charten min kjempefin ut :-)

Vedlegg

• 7C8957CE-DE59-4791-A2E0-0C8924FDEA00.png
    7C8957CE-DE59-4791-A2E0-0C8924FDEA00.png
    615,4 KB · Visninger: 51
Ja det var det jeg også har forstått :) ble bare usikker på om tidspunkt «triumfet» :) men nå ser charten min kjempefin ut :)
Nei hviletempen etter minst 3 timer søvn trumfer, er det du skal ha, så det er viktigst. Jeg var ikke så nøye på tidspunkt, gikk helt fint det (for noen kan tidspunkt veie litt mer). Men med én gang du er våken og begynner å bevege deg, selv om du fortsatt er i senga, kan tempen gå opp en god del

Dagens graf og tempen stiger. Håper det blir satt kryss på fredag- satser på det :) 1dpo idag.

Screenshot_20221102-134046_FF App.jpg

Nei hviletempen etter minst 3 timer søvn trumfer, er det du skal ha, så det er viktigst. Jeg var ikke så nøye på tidspunkt, gikk helt fint det (for noen kan tidspunkt veie litt mer). Men med én gang du er våken og begynner å bevege deg, selv om du fortsatt er i senga, kan tempen gå opp en god del
Ok, men da har jeg gjort rett til nå da :D

I dag er tempen på det høyeste, hele 0,2 høyere enn på søndag, haha

Vedlegg

• 0E93B118-83F3-42B2-B460-80B369847800.jpeg
    0E93B118-83F3-42B2-B460-80B369847800.jpeg
    396,1 KB · Visninger: 57
Sikkert dumt spørsmål, men kan EL komme allerede imorgen/lørdag? Eller har ikke tempen her noe å si (ennå)?
Jeg er jo analytiker av hjerte så de her chartene elsker jeg :D men blir fort litt overanalysering :angelic:
Mistenker EL var på CD 11 forrige runde, selvom appen (iPhone sin egen) sa CD13. Denne gang tempes og testes det. Tok en el test igår og skal gjøre det samme idag. Hvis det er stigning der, kan det være et tegn på at noe er i anmarsj? Jeg blir så usikker på alle signalene kroppen sender meg :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 57A935AB-D422-4DF6-AB5F-0C74F16F50BA.png
    57A935AB-D422-4DF6-AB5F-0C74F16F50BA.png
    701,7 KB · Visninger: 55
Sikkert dumt spørsmål, men kan EL komme allerede imorgen/lørdag? Eller har ikke tempen her noe å si (ennå)?
Jeg er jo analytiker av hjerte så de her chartene elsker jeg :D men blir fort litt overanalysering :angelic:
Mistenker EL var på CD 11 forrige runde, selvom appen (iPhone sin egen) sa CD13. Denne gang tempes og testes det. Tok en el test igår og skal gjøre det samme idag. Hvis det er stigning der, kan det være et tegn på at noe er i anmarsj? Jeg blir så usikker på alle signalene kroppen sender meg :hilarious::hilarious:
Det kan jo være mulig, jeg fikk EL på CD10 flere ganger, og her er min gravidchartScreenshot_20220812-164523_FF App.jpg

Back
Topp