Høres veldig likt ut har som regel ligget mellom 27-29 dagers sykluser.Takk! 26 (EL på CD10) til 29 (EL på CD13) dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig likt ut har som regel ligget mellom 27-29 dagers sykluser.Takk! 26 (EL på CD10) til 29 (EL på CD13) dager
Nice da! Følger spent med videreHøres veldig likt ut har som regel ligget mellom 27-29 dagers sykluser.
Jippi for deg!!
Hva skjer med tempen? Her er forøvrig el-testene stigende
Sammenligna med din graf å kom frem til det samme!! Men håper tempen har spilt meg et puss siden el-testene blir sterkere (selvom de ennå er lav) å ha el påCD 8 er vel enormt tidlig??Hmmm, sånn det ser ut for meg(kan endre seg med videre temping) at EL var på CD8 og du nå er 2 dpo. El-testene er alle negative, men de kan plutselig bli positive også. Så fortsett å temp og test
Testet du etter EL på CD 7? Ev brygger du på sykdom?Sammenligna med din graf å kom frem til det samme!! Men håper tempen har spilt meg et puss siden el-testene blir sterkere (selvom de ennå er lav) å ha el påCD 8 er vel enormt tidlig??
Testet ikke på cd 7 ettersom det var første dagen uten blødning. Det er ikke usannsynlig at jeg brygger på noe. Minste har nettopp hatt omgangssjuke, så jeg kan jo ha blitt smittet, men at det ikke har brutt ut ennå. (Håper virkelig jeg slippe altså)Testet du etter EL på CD 7? Ev brygger du på sykdom?
Mulig fordi du har oppgitt sticky utflod som forvirrer FF?Hva betyr stiplet linje??
Takk for info!! Jeg kan jo ikke ljuge heller den har vært sticky, men gått over til mer el slim. Dog slitet jeg litt å se forskjell på el-slim og sædMulig fordi du har oppgitt sticky utflod som forvirrer FF?
Vis vedlegget 391656
Tror ikke el skjer enda, pga testene. Testene er mer sikre enn temping og så er ikke nødvendigvis el på en tempdropp, men stigning etter el indikerer elJeg spammer, haha! Tempen droppet litt idag (jeg tror nemlig el er nå, selvom det ikke slår ut på testene!)
Men tempen kan både være høyere eller lavere. Det ble en kjappis idag tidlig siden gubben er i dårlig form og det ikke ble noe i hår kveld. Stakkars
Jeg tempet ikke før ETTER akten, så den er kanskje ikke så gyldig? Jeg har liksom gitt opp denne PP uansett, av en eller annen merkelig grunn
Okei, den var ny egentlig. Forsto det slik at tempen var det sikre liksom men takk for svar dagens ser slik ut, så får bare vente da. Men har noen syyyyke smerter i eggstokk/rygg/mage igår og idag.Tror ikke el skjer enda, pga testene. Testene er mer sikre enn temping og så er ikke nødvendigvis el på en tempdropp, men stigning etter el indikerer el