Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette vil nok det ikke være et klart svar på. Tempen vil ikke gå ned før kroppen er kvitt progrestronet etter svangerskapet. Jeg mistet i MA nå i mars og først på CD14 sank tempen.Noen som har erfaring med temp etter SA? Jeg har vanligvis temp under 36 fra TR til EL. Tempen sank mer tydelig ved sist SA
Vis vedlegget 380444
Det kan man kalle for klatring ja Krysser fingrene for den holder seg der! Venter enda på eggløsning jeg Er på cd23Etter en særdeles rolig start på dpo land har temperaturen kommet seg noe veldig! Over 37grader er et godt tegn for min del! Håper den holder seg der oppe!!! Spennende dager
Vis vedlegget 380488
Kjempefin graf!!Vis vedlegget 380530 8 dpo, negativ test. Men fortsatt tidlig
Kjempefin graf!!
Har steget litt til så er veldig optimistisk nå Synes grafene våre ligner litt jegDin også Min gikk litt ned i dag, men håper den stiger igjen imorgen. Hva med din? Stiget mer?
Trenger hjelp... ff mener el har vært 2 dager senere enn deg jeg mener faktisk er mulig..
Kanskje det er temperaturen på cd11 som gjør at det blir litt feil? Har du prøvd å "hacke systemet" og justere ned den temperaturen litt og se hva som skjer? For at ff skal sette kryss må det være høyere temperatur "enn snittet" 3 dager på rad. Ikke alltid like lett å forstå seg på beregningene til FF, har opplevd å krangle litt med den selv
Hva er det som gjør at du mener krysset er satt to dager for sent (annet enn temphoppet på cd14)?