Vi som temper

Dere som temper, er det noen som ikke har klart å fange opp eggløsning på eggløsningstester, men sett på temperaturene at eggløsning har vært?

Ja, jeg har positiv el-test i kun noen timer, så ikke alltid jeg får med meg toppen:)

D38DDECD-08C3-4548-9EAD-6BFEF3803A07.jpeg

7C58D554-D4FC-4B16-98F2-6BC16CA3C12F.jpeg

9 dpo i dag. Så en skygge på tidligtesten i går, håper det skjer noe mer der snart:nailbiting:

Må si dette er den fineste tempkurven jeg har hatt:shy:
Screenshot_20220422-065913_FF App.jpg

Hva betyr det hvis man har veldig lite temperaturstigning dpo? For lite progesteron? For mye østrogen? Hvor mye bør stigningen minimum være på?

Har ligget mellom 35,9 og 36,05 grader bbt før eggløsning. Nå har den steget litt 3 dager på rad, og FF har satt striplet linje med 3dpo i dag. Men har fortsatt bare ligget på ca. 36,25 grader de siste dagene. Kombinert med at jeg ikke har fått positiv eggløsningstest, så er jeg egentlig skeptisk til at jeg har hatt eggløsning.
(De 2 høye tempene på cd11 og 13 som jeg har discarded var fordi jeg var på reise og sov svært dårlig. Om jeg inkluderer de blir fortsatt striplet krysset værende.)

14 dpo. Negativ babyplan, tappen er lukket , men har murringer :meh:

Vedlegg

• FA7CC2D8-CA56-4396-B26F-4C2EE5D53D47.jpeg
    FA7CC2D8-CA56-4396-B26F-4C2EE5D53D47.jpeg
    249,3 KB · Visninger: 79
Da er jeg tilbake igjen her! Forventet EL i dag, men lurer på om den var i går / natt til i dag. Har hatt sinnsyke mengder med utflod, så det må jo ha vært nå.
Stusset litt når tempen steg tidligere, men kanskje kroppen bare gjorde seg klar. Hadde lignende mønster i lutealfasen forrige syklus, så I guess denne berg og dal banen fortsetter :hilarious: Men håper at jeg ser noe tydeligere de neste dagene!

Screenshot_20220426-073934_FF App.jpg

Hurra :smiley-bounce022 Spennende dager fremover!

Ganske sikker på jeg hadde eggløsning samme dagen som deg, evt. dagen etter, men ikke fått kryss enda av FF :meh:
Testen var positiv på morgenen den 25.4, og hadde så kraftige eggløsningssmerter på ettermiddagen, at jeg har tenkt el var da.

Vedlegg

• 7AE472C6-AFED-4E29-B426-0B011833E7A1.jpeg
    7AE472C6-AFED-4E29-B426-0B011833E7A1.jpeg
    379,4 KB · Visninger: 74
Hurra :smiley-bounce022 Spennende dager fremover!

Ganske sikker på jeg hadde eggløsning samme dagen som deg, evt. dagen etter, men ikke fått kryss enda av FF :meh:
Testen var positiv på morgenen den 25.4, og hadde så kraftige eggløsningssmerter på ettermiddagen, at jeg har tenkt el var da.

Sikkert fordi tempen din gikk litt ned igjen. Hvis du legger inn en høyere, får du kryss da?

Sikkert fordi tempen din gikk litt ned igjen. Hvis du legger inn en høyere, får du kryss da?
Ja blir kryss om tempen jeg redigerer tempen litt høyere :) Men håper da tempen skal stige mer enn dette! Krysser fingrene for tempstigning og kryss i morgen.
Trur jeg skal prøve meg på vaginal temping neste syklus, føler det blir litt for unøyaktig med oral temping. Men hvordan rengjør dere termometeret etter bruk?

Liker ikke charten min denne syklusen :shifty: Mye svinging, og skikkelig lite temp.øking nå etter eggløsning (håper jeg har hatt el??). Venter enda på at den skal gjøre et lite hopp. Føler det blir unøyaktig ved oral temping, neste syklus går jeg over til vaginal temping.

Vedlegg

• 1AB34EDF-0B72-46DB-9B26-DF31896CE32F.jpeg
    1AB34EDF-0B72-46DB-9B26-DF31896CE32F.jpeg
    116,8 KB · Visninger: 74
Hei, har vært bortreist noen dager, men tok med meg termometeret, og tempen har vært ganske fin! Det virker som jeg pleier å ha en dipp rundt nå.
FF tror EL var en dag senere og flyttet krysset etter fredagstempen, vet ikke om jeg er enig, så er enten 6 eller 7 DPO.

Vedlegg

• Screenshot_20220502-085841_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220502-085841_My Calendar.jpg
    233,8 KB · Visninger: 57
Hei, har vært bortreist noen dager, men tok med meg termometeret, og tempen har vært ganske fin! Det virker som jeg pleier å ha en dipp rundt nå.
FF tror EL var en dag senere og flyttet krysset etter fredagstempen, vet ikke om jeg er enig, så er enten 6 eller 7 DPO.
Spennende! Ville definitivt sagt at du var 7dpo. Testet du med eggløsningstest? Er også 7dpo i dag :happy: Når tenker du ta første gr.test? Her er planen å teste på torsdag 10dpo.

Spennende! Ville definitivt sagt at du var 7dpo. Testet du med eggløsningstest? Er også 7dpo i dag :happy: Når tenker du ta første gr.test? Her er planen å teste på torsdag 10dpo.

Ja tror jeg sier 7DPO jeg, så high five :happy: Bruker ikke eggløsningstest, tror jeg klarer meg fint uten, egentlig. Jeg er sånn som helst ikke vil teste før etter IKM, som blir 10. eller 11. mai

IMG
Ja tror jeg sier 7DPO jeg, så high five :happy: Bruker ikke eggløsningstest, tror jeg klarer meg fint uten, egentlig. Jeg er sånn som helst ikke vil teste før etter IKM, som blir 10. eller 11. mai
Wow, du er tøff som klarer å vente så lenge! Blir du ikke nysgjerrig? :wideyed: Første prøveperioden min, men ser for meg jeg fort kan bli en liten testtøs :angelic: Ser jo flere tester før 10dpo, men passer fint med første test på torsdag. Da har mannen hjemmekontor og vi kan teste «sammen» på morgenen.
Kan man merke tegn på graviditet allerede nå? Har hatt så veldig mye utflod (sorry detaljer…), men er sikkert normalt. Tempen har også gjort et ganske stort hopp i går og i dag, men virker som det er for tidlig at det skulle vært feks trifasisk graf pga. implantasjon. Denne trifasiske økningen skal visstnok komme mellom dag 7-10.

Vedlegg

• AF06964C-D592-4C85-B07E-B33D62E0BB46.jpeg
    AF06964C-D592-4C85-B07E-B33D62E0BB46.jpeg
    131,9 KB · Visninger: 71
IMG
Wow, du er tøff som klarer å vente så lenge! Blir du ikke nysgjerrig? :wideyed: Første prøveperioden min, men ser for meg jeg fort kan bli en liten testtøs :angelic: Ser jo flere tester før 10dpo, men passer fint med første test på torsdag. Da har mannen hjemmekontor og vi kan teste «sammen» på morgenen.
Kan man merke tegn på graviditet allerede nå? Har hatt så veldig mye utflod (sorry detaljer…), men er sikkert normalt. Tempen har også gjort et ganske stort hopp i går og i dag, men virker som det er for tidlig at det skulle vært feks trifasisk graf pga. implantasjon. Denne trifasiske økningen skal visstnok komme mellom dag 7-10.

Haha jeg er vel kanskje den eneste her som vil vente så lenge :hilarious: Jo jeg blir jo det, men tror det er verre for meg å vite, for da vil jeg fortelle det til alle, pluss redd for å miste, sant. Så er greit å komme over kjemisk grensa før jeg finner det ut. Har en venninne som testet positivt da hun var 5 uker på vei, men mistet samme dag :(
Så gøy at det er første PP for dere da! Spennende :woot: Tror det kan være mulig å kjenne noe, har en venninne som sier hun merket det nesten rett etter sex liksom! Implantasjon pleier nå å være 6-12 DPO, og har hørt at økt utflod kan være graviditetstegn. Så får håpe du får trifasisk kurve da! :D

Haha jeg er vel kanskje den eneste her som vil vente så lenge :hilarious: Jo jeg blir jo det, men tror det er verre for meg å vite, for da vil jeg fortelle det til alle, pluss redd for å miste, sant. Så er greit å komme over kjemisk grensa før jeg finner det ut. Har en venninne som testet positivt da hun var 5 uker på vei, men mistet samme dag :(
Så gøy at det er første PP for dere da! Spennende :woot: Tror det kan være mulig å kjenne noe, har en venninne som sier hun merket det nesten rett etter sex liksom! Implantasjon pleier nå å være 6-12 DPO, og har hørt at økt utflod kan være graviditetstegn. Så får håpe du får trifasisk kurve da! :D
Ja du er nok helt klart unntaket her inne :D Men skjønner godt at du ønsker å unngå falsk forhåpning med kjemisk! Når er man egentlig sikker det? Er jo selvsagt stor risiko for sa så tidlig i svangerskapet, men når er risikoen for kjemisk over?

Back
Topp