Vi som temper

Var sikker på at tempen skulle gå ned etter gårsdagens. Forrige syklus stupte den, også kom TR dagen etter. Kanskje det ennå er håp?

Vedlegg

• Screenshot_20220408-135750_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220408-135750_My Calendar.jpg
    234,7 KB · Visninger: 39
Tester fortsatt med EL-tester for å se om jeg får positiv test snart (Fikk ikke testet på dag 23 og 24) men synes det ser ut som den har vært på tempen. Spennende :)
68B466CB-56F0-47D2-9FF1-D25695C244A3.jpeg

Våknet en gang i natt og fikk ca. samme temp som i går, men til vanlig tid hadde den skutt i været! :eek: Dette er omtrent det varmeste jeg var i DPO-land forrige syklus.
FF tror IKM er i dag, siden jeg hadde 11 eller 12 dager lutealfase sist, og de dagene stupte tempen.
Så er litt fristet til å teste nå :angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20220409-133340_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220409-133340_My Calendar.jpg
    232,8 KB · Visninger: 37
Våknet en gang i natt og fikk ca. samme temp som i går, men til vanlig tid hadde den skutt i været! :eek: Dette er omtrent det varmeste jeg var i DPO-land forrige syklus.
FF tror IKM er i dag, siden jeg hadde 11 eller 12 dager lutealfase sist, og de dagene stupte tempen.
Ser meget lovende ut, ja til testing;)

test test test :smiley-bounce012

Tempen er like høy som når jeg var gravid i mars, men testene er negative. Sist graviditet fikk jeg en slags positiv test 11 dpo. Også tok jeg en digital 12 dpo som var positiv. Tempkurven da og nå er ganske like.
Bare 10 dpo i dag da, så det er vel sånn sett fortsatt håp, men vi får se da. Kjennes samtidig ut som om at mensen er rett rundt hjørnet.
Screenshot_20220409-172836_FF App.jpg

Hvordan gikk d?

20220412_093905.jpg

Negativ igjen, men tempen holder seg oppe, skulle nesten tro den er trifasisk jo :eek:
Har enda mindre tegn på at TR kommer i dag enn jeg har hatt i et par dager nå, så nå vet jeg virkelig ikke :shifty:

Vedlegg

• Screenshot_20220412-145949_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220412-145949_My Calendar.jpg
    148,7 KB · Visninger: 44
Veldig spennende:nailbiting: har ikke vurdert en tidligtest eller en test som ikke slår ut så sent?:rolleyes:

Har ikke noe annet enn RFSU strimlene og 2 staver fra Valmed, de tenker jeg å spare til det faktisk er noe :joyful:
Men burde ikke RFSU slå ut 15 DPO da? Er jo ganske latterlig hvis ikke :shifty:

Har ikke noe annet enn RFSU strimlene og 2 staver fra Valmed, de tenker jeg å spare til det faktisk er noe :joyful:
Men burde ikke RFSU slå ut 15 DPO da? Er jo ganske latterlig hvis ikke :shifty:
Ja, eller kommer vel an på når egget fester seg egentlig. Syns kurven din er så fin, kan ikke forestille meg annet enn at du ser strek snart:joyful:

Ja, eller kommer vel an på når egget fester seg egentlig. Syns kurven din er så fin, kan ikke forestille meg annet enn at du ser strek snart:joyful:

Jeg har jo sagt til mange her at egget vanligvis fester seg 6-12 DPO, er vel kaanskje mulig det kunne ha skjedd 11-12 DPO for meg som gjorde at jeg fikk det syke temphoppet? Håper er vel ikke ute før TR kommer, men jeg har hatt så lite tro denne PP :p

Jeg har jo sagt til mange her at egget vanligvis fester seg 6-12 DPO, er vel kaanskje mulig det kunne ha skjedd 11-12 DPO for meg som gjorde at jeg fikk det syke temphoppet? Håper er vel ikke ute før TR kommer, men jeg har hatt så lite tro denne PP :p
Kanskje like greit å ha et avslappet forhold til det, blir spennende å se i alle fall:happy:

Hm! Ikke helt lett å tolke charten med så få verdier, mulig fertility friend sliter av samme grunn. Hvis du hadde første positive el-test cd31, så kan godt egget ha sluppet i går cd33. Men da bør tempen stige greit i morgen i hvertfall. Jeg bruker å se kraftig tempøking 3 dager etter positiv eggløsningstest selv. Men har veldig kort lh topp.

Back
Topp